21.Díl - Oficiálně

1.6K 90 0
                                    

Zayn si to s Elliottem patřičně vyřídil a ten dal na dobro pokoj všem Zaynovým přátelům a hlavně Niallovi. Vydrželo mu to vážně dlouho. Několikrát se jej pokusil zesměšnit ve škole, nebo mu občas dal pěstí, pak podstrčil Liamovi trávu a nejhorší bylo, když sáhnul na jeho přítele.

                                                       

Oba v hlavě přemýšleli nad tím, jestli mají Liamovi a Louisovi s Harrym říct, jak ten jejich promlčený týden dopadl, ale oba vlastně pořád ještě nevěděli, jestli spolu vážně chodí, takže nebylo, co by jim říkali a ve škole se chovali, jakoby se nikdy nepolíbili a kvůli tomu spolu týden nepromluvili. Ani jeden z ostatních kluků se jich ptát nechtěl, dohodli se, že jestli jim to jeden z nich bude chtít říct, řekne.

„Dáš si semnou kakao?“ Ptá se modrooký Zayna při jednom z večerů, kdy se za okny ozývají hrozivé hromy a kapky prudce bubnují do parapetů.

„Jasně“ Usměje se na něj, chytaje jej za boky si pokládá hlavu na jeho rameno.

„Krásně voníš“ Poznamená, když zaboří nos do jeho voňavoučkého krku. Niall se jen potichu zachichotá připravujíc teplý nápoj. Pořád ještě moc neumí přijímat komplimenty od Zayna, neví, co na to říct. Ještě se to nenaučil, za ty skoro tři týdny, co spolu… chodí? Už po několikáté, co si uvědomí, že si stále není jistý, jestli ano se nad tím musí pozastavit a tlumit nutkání zeptat se Zayna. Bylo by to hloupé a on se před ním nechce cítit hloupě, když je to teď tak krásný.

„Mohl bych se na něco zeptat?“ Nedá mu to a otočí se v jeho sevření čelem k němu, jsou teď v opravdu těsné blízkosti a Nialla to dělá nervózním.

„Samozřejmě“

„Je to asi hloupý, jen se prosím nesměj, ano?“ Dívá se mu do jeho upřímných očí, které čiší štěstím.

„Nikdy bych si z tebe neutahoval, kotě“ Při vyslovení přezdívky jej cvrnkne do jemně pihatého nosu.

„Dobře, já… Jen jsem přemýšlel, víš? Mazlíme se u televize, líbáme se, oslovujeme se těmi přezdívkami a… taky jsme si řekli, že jsme do sebe zamilovaní, ale…“  Zayn se potutelně usmívá, ale když zaslechne Niallovo ale, usměv mu spadne.

„Je něco špatně?“ Kousek od něj poodstoupí a zamračí se.

„Ne, všechno je v pohodě, jen…“ Niall si Zayna přitáhne zpět k sobě za boky, odkud ruce přemístí na jeho hruď, kde si pohrává s rozepnutou košilí.

„Jen už to nevydržím se nezeptat, tak se nezlob…“ Odmlčí se.

„Přijde mi, že tohle všechno znamená, že spolu chodíme?“ Na konci věty použije otazník záměrně a Zayn se začíná znovu usmívat.

„Protože, jestli ano, zatím jsme si to neřekli a já jsem kolem toho hrozně nejistý a-“ Zayn přeruší jeho slova trochu zbrklým polibkem na rty.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat