44. Díl - Přijímačky (KONEC)

1.3K 96 8
                                    

Tohle si prosím všichni přečtěte :)

Já vím, že jsem zase 14 dní nic nepřidala, a fakt mě to mrzí, ale sami jste si mohli všimnout, že poslední 2-3 díly stály za houby (I když na vašich skvělých komentářích to nebylo znát, já to prostě viděla...) psala jsem je skoro z donucení (Nevím proč, prostě mi to nějak nešlo) a ještě jsem je přidávala později, než normálně. Mrzí mě to, a nevím, čím to je (bylo), ale rozhodla jsem se povídku ukončit. Tohle je poslední díl (nejen poslední smut - jsem na vás hodná :D)Get ready to say goodbye. Tohle je první dlouhá povídka, kterou jsem kdy dokončila a zveřejnila. Jsem na sebe i docela pyšná, že jsem to dotáhla do konce (Ač jsem ho udělala dřív, než jsem chtěla) a jsem vám moc vděčná za veškerou podporu. Bez vás bych se k tomuhle nikdy nedostala, protože mě to baví hlavně díky vám:)Doufám, že se vám poslední díl bude líbit stejně, jako ty předešlé:)

Tak s chutí do posledního dílu! :)

---

Je konec května a zkouška dospělosti je úspěšně za nimi. Po té narozeninové oslavě se všichni společně pustili do učení a díky tomu ji každý zvládl. I když byl Maturiťák do rána Harry a Louis společně ještě to dopoledne odletěli do Paříže, kde společně stráví celé léto u Louisovy rodiny. Liam a Grace den po té odcestovali na chatu Graciiny tety, kde si udělají romantický začátek prázdnin. Jediný Niall ještě stále leží v knížkách, protože opravdu stojí o to, dostat se na vysokou školu. Asi před dvěma měsíci změnil názor s nástavbou, když může rovnou na vysokou. Akorát udělat přijímačky, což je asi milionkrát těžší, než jen přezkoušení k pokračování školy.

„Vyzkoušíš mě?" Zavolá směrem k otevřeným dveřím od svého pokoje. Od doby co se prakticky permanentně učí, si přelezl zpět do svého pokoje. Párkrát se i stalo, že tam usnul v hromadě sešitů, knížek a učebnic. Zayna to občas dost mrzí, že se skoro dva měsíce nebaví o ničem jiném než o škole... Nejdřív to byla maturita, teď to jsou Niallovi přijímačky. Chtěl by, aby mu Niall věnoval pozornost i v jiných chvílích, než jen když potřebuje vyzkoušet.

„Ne" Odpoví a vstoupí do blonďákova světle modro šedého pokoje.

„Proč ne? Přísahám, že je to na posledy, potřebuju už jen deset stran historie anglické literatury a budu to mít, pak už budu jen opakovat"

„Ale ty už opakuješ dva týdny"

„To není pravda!"

„Pamatuješ si, jak si říkal, že po tom všem učení na maturitu si dáš alespoň pár dní pauzu a budeme se věnovat jenom sobě?"

„Eh... jo?"

„Jen mi osvěž paměť, kdy přesně se tyhle volné společné dny staly, protože zatímco si všichni naši kamarádi užívají léto, my pořád jenom sedíme doma, ty se neustále učíš, já tě zkouším a, že bychom měli chvilku jenom pro sebe, aniž by se nám tam sraly ty zkurvený zkoušky, to ne!" Křičí.

„Zee-" Snaží se něco říct, i když vlastně moc nechápe. Nikdy na něj Zayn ani malinko nezvýšil hlas, maximálně ze srandy, a teď přímo šílí.

„Ne Nialle, já chápu, že tady chceš zůstat semnou a ta škola tě taky láká, ale nikdy jsem si nemyslel, že bys dal přednost nějakým zkouškám přede mnou" Prohrábne si frustrovaně delší černé vlasy a odstraní si je z obličeje.

„Já nedávám přednost škole před tebou... Když se na tu školu nedostanu, nevím, jestli tady budu moct zůstat... A zůstat tady chci jedině kvůli tobě... Já se neučím pro to, abych mohl jít na skvělou vysokou, získat diplom a hned najít vysněnou, dobře placenou práci... Já se učím, právě pro to, abych mohl trávit, co nejvíce času s tebou... Protože tě miluju" Při posledních slovech se zatváří trochu beznadějně a vyhrabávaje se z postele z pod všech učebnic, přejde po pokoji až k Zaynovi, který stojí u dveří.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat