Je to nudný, krátký a ještě ke všemu o pár hodin později, než normálně...Omlouvám se, ale tenhle týden byl pro mě jedním z nejhorších, jediný světlý okamžik byl festival Holi Open Air, byl jste někdo?:)
Každopádně chci moc poděkovat Penguin_love_rainbow , nezzieblack241 (Vážně jste si myslely, že posunutím děje přeskočím, něco tak důležitého?:D - To bych neuděla) a především TheoneandonlyKris za skvělé komentáře, bez vás by tady dneska nebyla ani tahle nudná slátanina...
Moc děkuji a užijte si čtení ♥
Hned, jakmile se sejde celá Horanovic rodina v plném počtu se usadí k velkému dřevěnému stolu a Maura s pomocí Denise, manželky Niallova bratra Grega podává oběd. Jejich syn Theo sedí v čele v dětské židličce a nedočkavě bouchá plastovou lžičkou do dětské mističky, otec Grega s Niallem a čerstvý dědeček sedí v druhém čele po pravém boku s Niallem a Zaynem. Greg s Denise sedí každý z jedné strany u svého syna a Maura sedí vedle Nialla. Celá rodina se skvěle baví a vůbec jim nepřekáží, že si Niall přivedl přítele, a že je gay. Při zákusku, který je mimochodem výborný, se malý Theo rozpovídá a vlastní řečí šťastně vypráví a užívá si veškerou pozornost, kterou mu všichni okolo stolu věnují.
Po obědě, kdy proběhne káva se Niall a Zayn ujmou hlídání Thea, aby měli jeho rodiče chvilku na odpočinutí, a vezmou ho na nedaleké fotbalové hříště, kde bude spousta prostoru na stavění sněhuláka. Theo se vratkou chůzí hned vydá napřed a Zayn s Niallem si šťastně propletou prsty.
„Nečekal jsem, že to brácha s tátou vezmou takhle... v pohodě" Šťastně si povzdychne a Zayna nenápadně políbí, tak, aby to Theo skotačící před nimi, neviděl.
„Máš vážně skvělou rodinu, na všech je vidět, že tě ve všem podporují"
„Jo, to mám, až dneska jsem si uvědomil, že mám ty nejlepší rodiče... Víš, když jsem byl mladší, hlavně v pubertě, pořád jsem na ně nadával, někdy jsem mámě řekl tak hnusný věci, kterých lituju do teď a přitom je to tak skvělá ženská. Kdybych tě nemiloval, byl v jejím věku a nebyl její syn, asi si jí vezmu" Zasměje se na konci věty.
„Ještě, že jsem tě nezažil v pubertě..."
„Jo, byl jsem totálně nesnesitelný, a ty moje ignorantské kecy" Zasměje se a společně se posadí na lavičku, která je na kraji u hříště a pozorují Thea, jak se valí ve sněhu. Naštěstí jej Denise pořádně oblékla, aby nenastydl.
„Dokážu si to úplně představit" Pohladí jej po zmrzlé tváří a zadívá se na Thea, který šťastně běží k nim.
„Pojď, jdeme stavět" Zavelí šišlavě a Nialla táhne za ruku doprostřed hřiště.
---
„Nevím, jak ten týden přežiju" Zamumlá do hrudi staršího, když se druhý den ráno loučí na letišti, kam je Niall odvezl půjčeným autem od otce.
„Zvládneš to úplně v pohodě, budeš si hrát s Theem, užívat si chvíle s mámou, chodit s Bráchou a tátou na pivo, uvidíš, ani si na mě nevzpomeneš" Políbí jej do blonďatých vlasů a za pas si jej přitáhne blíž k sobě.
„Jo, to bude jediné, co budu dělat celou dobu - myslet na tebe"
Určitě i při uspokojování
„Až dorazím k našim, zavolám ti, ano?" Zvedne jeho hlavu ze své hrudi a podívá se do jeho krásných očí.
„To je samozřejmost, musíš mi ohlásit, že se ti nic nestalo" Řekne proti jeho rtům, které políbí.
„Nemůže se mi nic stát, neboj se, víš, že řídím opatrně a letadla jsou bezpečnější než vlaky"
„Ale lidi jsou hovada, může do tebe někdo vrazit, nebo se vyřítí ze zatáčky nebo-"
„No tak" Mlaskne, pohladí jej po tváří, ruku, kterou objímal jeho bok, přesune na jeho zadeček a při hlubokém polibku jej stiskne.
„Už mlčím... A nech toho, jsme na veřejnosti"
„Musím jít, ozvu se ti, dobře?"
„Fajn, tak ahoj" Odtáhne se od jeho těla a sklopí pohled do země.
„Nesmutni, miluju tě" Obě ruce položí na jeho tváře, políbí jej a pevně obejme okolo krku.
„Já tebe taky" Zašeptá.
Když se Zayn vzdálí z jeho dohledu, vytáhne telefon z kapsy a napíše esemesku:
Už teď mi chybíš.
Nuda co?
(Moc děkuju za překročení 6K!♥)
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)