32. Díl - Kurva krásný

1.6K 97 4
                                    

A máme tu zase neděli a nový díl..:) Moc vám všem děkuji za komentáře u minulého dílu, jste naprosto úžasní a já vás miluju za to, že to čtete a komentujete!♥

Já vím, že jste asi všichni chtěli (konečně) smut, ale dejte jim ještě chvilinku čas, vždyť Niall je tak nevinný a nezkušený..:)


„Jsi si jistý, že to mám udělat?" Promluví po chvíli ticha.

„Jo, jestli chceš..." Zayn pozná, že znejistěl. 

„Vidět tě nahého a dotýkat se tě, tam kde ještě nikdo?" Niall znervózní ještě víc, když to vysloví.

„Co lepšího bych mohl chtít?"

„N-nevím"

„Na tu otázku si neměl odpovídat" Něžně se na něj usměje a políbí jej.

„Aha... promiň"

„Brouku..." Zasměje se do jeho rtů, které políbí a povalí si jej pod sebe.

„Sundám je jo?" Znovu rukou zajede pod tričko na gumu boxerek.

„Do toho" Zašeptá mezi neustávajícími polibky. Starší se natiskne na dobré tělo ze strany, aby měl lepší přístup.

Zayn moc dobře ví, že Niall má trochu problém s nahotou, dokonce i bez trička se před ním stydí, tak na něj chce jít, co nejpomaleji. Líbá jej na rty a rukou přejíždí po jeho jemné kůži na boku. Trochu se zarazí, když mu ruka zadrnčí o žebra. Jasně, ví, že je Niall hodně hubený (Díky tomu mu přijde křehčí a drobnější a může jej ochraňovat), ale kdyby měl žebra hezky schovaná, byl by radši.

Možná by pak neměl pocit, že po každém jeho doteku, se Niall rozpadne.

Niall si po chvíli všimne, že po tom, co Zayn jednou vyjel rukou, až nahoru ji zase stáhnul a hladí mu jen bříško a podbřišek, snaží se to neřešit, a říkat si, že Zaynovi nevadí, že nemá žádné svaly.

Když Zaynovi prsty vklouznou pod gumu boxerek a stisknou Niallovu pravou půlku, Niall tichounce zasténá. Zayn jej začne znovu líbat na rty, krk a tváře, a když Niall tiše vydechuje do jejich polibků, pozná, že teď je pravá chvíle jej svléknout.

Do spodního prádla zajede celou dlaní a stáhne jej o pár centimetrů níž, tak aby byla vidět rýžka mezi půlkami. Přesně jak čekal, Niall si toho skoro ani nevšiml, hluboce potopen v polibcích. Ruku vytáhne a znovu ji položí na Niallovo propadlé, mléčně bíle bříško, kde jej několikrát pohladí přejížděje k podbřišku. Rukou tentokrát vpluje za gumu z přední strany, ale tak, aby se nedotkl Niallova penisu. Zayn u Nialla leží ze strany, takže má mladší prostor k vyzdvihnutí pokrčených nohou v kolenou do vzduchu a tím Zaynovi svlékání ulehčit.

Když se před ním poprvé ocitne nahý, zavře oči a tváře mu okamžitě zčervenají. Cítí na sobě Zaynův pohled a není moc připravený mu čelit. Se zavřenýma očima se nechá svléknout z trika a několikrát konejšivě pohladit po tváři.

„Nestyď se přede mnou" Zayn tiše promluví a políbí Nialla na čelo. 

„Jsi krásný, tak krásný, že se mi z toho podlamují kolena a zastavuje srdce, nemáš jediný důvod se přede mnou stydět, miluju tě, ať jsi, jaký jsi a ty jsi kurva krásný" Hluboce jej políbí na rty, pohladí po tváři a donutí otevřít oči.

„Miluju tě, jsi první a jediný koho jsem kdy miloval a milovat budu, a miluju tě nejvíc na světě..." Niallovi se začnou lesknout oči dojetím.

„Tak se přede mnou prosím nestyď" promluví po chvíli líbání a setře jednu slzičku z Niallovi tváře.

„Miluju tě Zayne..." Konečně promluví, když se trochu vzpamatuje a vezme do ruky tu Zaynovu posouvaje ji na svůj rozkrok.

Zayn neváhá a teď už poloviční erekci vezme do ruky a párkrát po ní přejde, což způsobí úplné ztopoření. Je to asi jen minuta, kdy pomalými tahy přejíždí po Niallově penisu, obdarovává jej francouzskými hlubokými polibky a Niall tichounce sténá. Pro Nialla je tohle všechno mnohem intenzivnější, než by se mohlo zdát, protože to je poprvé, kdy se jej na tomhle místě dotýká někdo jiný, než on sám.

Pro mladšího nečekaně, se Zayn sloní k jeho klínu a políbí jej těšně nad penis. Rukama se přesune na stehna, která hladí konečky prstů z vnější strany. Niall překvapeně vydechne a jednu ruku položí do Zaynových vlasů, kterými se začne prohrabovat.

Několika polibky se přesune k jeho tříslům, která jsou dokonale oholená stejně jako zbytek rozkroku. Všimne si malého nepatrného škrábnutí v levém třísle, které značí, že se Niall při holení trochu řízl. Mezi rty prostrčí jazyk a vlhkými polibky cestuje po celém levém tříslu.

„Tady je někdo nešika, hm?"

„No snažil jsem se, abych se ti víc líbil" Lehce se zasměje, a Zayn je rád, že tím odlehčil situaci. Trochu se bál, že se Niall urazí, ačkoliv není vůbec urážlivý, ale tohle je citlivé téma.

„Doufám, že to moc nebolí"

„Po tvé péči už vůbec" Zasměje se vzhlížeje na Zayna ze shora.

„Jak jsi vůbec věděl, že tě dnes uvidím nahého?"

„Nevěděl, ale po tom, co jsme zašli dál, jsem se rozhodl být vždy připravený" Zasměje se, i když jen malinko protože s vzrušeným penisem a myšlenkami na Zaynovi doteky to moc nejde.

„Jo tak vždy připravený" 

„Už prosím pokračuj" Přeruší jej a vrátí svou hlavu zpět na polštář, ruku do Zaynových vlasů a v druhé stiskne prostěradlo, když jej Zayn poprvé políbí na špičku penisu.

„Myslíš, že bych ti mohl vykouřit?" Zašeptá, když pravou rukou stimuluje jeho penis u kořene a několika nevinnými polibky obdarovává nejcitlivější špičku.

Niall moc neví, co odpovědět, jasně, že chce, ale nemůže přece říct: Jo, vykuř mi.

„Jestli chceš" Nakonec to nechá na Zaynovi.

„Hm... tvůj penis vypadá fakt lákavě, takže kdyby ti to nevadilo, jdu se na chvíli zabývat jím" Promluví a do úst, poprvé za život, pojme penis. 


Vlastně ani nedošlo k tomu málu, na co jsem vás nalákala, ale vy mi to prominete, hm?:)♥

(4,4 K !!!!♥♥♥♥)

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat