Tak jsem tady s novým dílem :) Moc děkuji za skvělé komentáře u minulého dílu a jsem ráda, že jste pořád tady, i když díly nevycházejí tak často:)
„Jak to, že pokaždé po sexu, mám takový hlad" Promluví po chvíli ticha, co se k sobě ráno tulí.
„Ni, měl si sex podruhé, může to být náhoda" Zasměje se starší a políbí blonďaté vlasy mladšího.
„Není to náhoda, to je prostě tím sexem, chápeš? Vysiluje mě a mám hlad" Zasměje se a snaží se nemyslet na to, že Zayn si to neužil.
„Tebe to vysiluje? Zkus být ten nahoře, broučku" políbí jej suše na rty.
Neužil si to a ještě jej to zbytečně vysílilo...
„Dobře, příště se rád povozím, ale teď mám fakt hlad, a není to jen náhoda!" Zvedne se do sedu rovnaje si na nahém klíně deku.
„Určitě jo..."
„Tak tu chvíli počkej, najím se, dáme druhý kolo a pak ti řeknu, jestli mám hlad" Líbaje jeho rty odchází z pokoje úplně nahý a bez ostychů.
---
„No tak Zee, nech toho, víš, že se musím učit" Odstrkuje jej od sebe, když se s polibky na krku snaží získat jeho pozornost.
„Já se taky musím učit a celé dny tě doma neignoruju" Namítne.
„Jo, ale já se musím učit kromě maturity i na zkoušky, které mě čekají a které rozhodnou, jestli tu zůstanu" Odpoví stále zahleděn do velkého sešitu, kam si přepsal snad všechno, co bude potřebovat a zvýraznil důležité.
„Já vím, ale učíš se na to už dlouho, umíš to perfektně, pochybuju, že bys jedno z toho nezvládl" Povzbudivě se na něj usměje a když si uvědomí, že se na něj Niall stejně nedívá, úsměv mu spadne.
„Předtím jsem se učil jen preventivně, aby mě k těm zkouškám vůbec pustili"
„Máš výborný prospěch, určitě by tě pustili" Po tom, co odsune nějaké učebnice a sešity si sedne k němu na gauč.
„Jo, ale o něco se zhoršil, když jsem začal mít jiné zájmy" Zasměje se a natáhne se k Zaynovy pro krátký polibek.
„No je pravda, že ses učení přestal trochu věnovat, ale jsi dost chytrý na to, abys to zvládl, a teď si zasloužíš pauzu" Vytrhne mu obrovský tlustý sešit z rukou i se žlutým zvýrazňovačem a odloží to na hromadu učení, kterou odsunul na druhý konec sedačky.
„Já se jen bojím, že ač zvládnu maturu, nedám to přezkoušení a nebudu tady moct pokračovat na vyšší střední a pokud si nenajdu jinou, nebudu tu moct zůstat" Vysvětlí a položí svou unavenou hlavu na Zaynovo rameno.
„I kdyby si to přezkoušení nedal, což pochybuji, tak společně najedeme lepší školu a kdyby se ti žádná nelíbila, nebo tě nevzali, což taky pochybuju, tak si najdeš práci a budeš mít důvod tady zůstat" Políbí jej do rozcuchaných blonďatých vlasů.
„Děkuju" Špitne a nechá se vtáhnout do teplého objetí.
„Miluju tě a pomůžu ti s čímkoliv, jen abys tu zůstal se mnou"
---
„Přemýšlel jsem, že bychom postupně mohli z mýho pokoje dělat naší ložnici... Je mnohem větší než ten tvůj a z něj bychom udělali pokoj pro hosty, nebo něco takovýho"
„Jak to myslíš?"
„No tak, že by ses sem nastěhoval natrvalo" Zašeptá tichounce a pohladí sedícího Nialla na jeho klíně po nahém boku.
„Vážně?"
„Pokud bys chtěl, tak ano... Začal jsem se shánět po nějaké práci, abychom nežili pořád z peněz rodičů, i když říkali, že dokud budeme studovat, všechno nám zaplatí, ale myslím, že je zbytečné je námi pořád zatěžovat, když jsme dospělí a tak... Sehnal jsem si práci..." Začne a než stihne říct vše, co chtěl Niall jej přeruší.
„Práci? Jakou? A to jako teď hned?"
„Ne, měl bych se stavit jen na zkoušku až po maturitě a když se jim přes léto osvědčím, přijmou mě se stálým platem"
„Jaká je to práce" Zdá se, že je to jediné, co jej zajímá.
„Tatér...Než něco namítneš, tak mě poslouchej... Já vím, že to není úplně vhodná práce, ale je dost blízko k umění a víš, jak mě baví malovat, jen bych se naučil s jehlou a... Navíc bych stíhal i ty Práva, kam jsem už podal přihlášku. Já jen... Chci, abychom byli spolu a samostatní" Vysvětlí mu vše, nad čím už alespoň měsíc přemýšlí.
„Líbí se mi to, taky si něco najdu, alespoň brigádu na léto" Úplně jej to ohromí, protože podle Niallova výrazu čekal spíš zápornou odpověď.
„Dobře a začneme náš dospěláckej samostatnej život" Zasměje se do jeho rtů předtím, než jej políbí.
Já vím, je to docela krátké a nudné, ale i tak docela důležité do jejich budoucího společného života:)
Jinak, prázdniny nám končí :( Kdo se těší do školy?:) (Já vůbec:D)
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanficNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)