Celou cestu domů přemýšlel, co by mu měl říct, nebo jestli by jej měl jen políbit a doufat, že se to dobře vyvine, nebo jestli mu má nabídnout rovnou chození, říct, že se do něj zamiloval.
Nezamiloval, neví to jistě.
Když odemyká dveře od bytu je tam tma a ticho, buď tu Niall vůbec není, nebo šel spát brzo, aby s ním nemusel mluvit, už zase. Potichu se zuje a jde chodbou až k pokoji blonďáka. Nakoukl do pokoje a všiml si Nialla, který seděl na jeho širokém parapetu s hlavou opřenou o sklo.
„Ni?“ Zašeptal do místnosti, tak aby jej slyšel, ale tak, aby jej nevzbudil, kdyby náhodou spal.
Jasně, že usnul.
Zády byl opřený o stěnu u okna, hlavu měl opřenou o okno a nohy přitažené k hrudi, tvář měl vlhkou.
Brečel?
Zayn se trochu zděsil, že brečel kvůli němu, ale taky se mu mohlo jen stýskat po rodině, třeba? Doufal, že to není jeho chyba.
Podebral jej pod koleny a zády a vyhoupl si jej do náruče, přenesl jej k posteli, do které jej uložil. Přikryl jej teplou dekou a pohladil po tváři, sednul si k němu na postel a chvíli jej pozoroval, jak klidně spí. Lehce mu otřel vlhké tváře a zvedl se z postele.
„Zee?“ Ozve se z postele, když otevírá dveře na chodbu.
„Ni?“ Přiřítí se hned k němu na postel a sedne si zase na místo, kde byl před tím.
„Ni, proč si brečel?“ Zeptá se jej a Niall se zvedne do sedu.
„Zee já…“ Sklopí pohled do peřin a chvíli mlčí. Zayn jej chytí za ruku, kterou má položenou blízko té jeho a proplete si s ním prsty. Niall hlavu zvedne a podívá se Zaynovi do očí. Zvedne druhou ruku a Zayna chytí za triko, které má na sobě. Chvíli na sebe jen koukají, ale pak se Niall odhodlá a Zayna si za triko, které svírá v ruce, přitáhne k sobě a měkce jej políbí. Líbají se jen pár vteřin, o hodně míň, než při prvním polibku, a je to mnohem víc nejisté a takové dětské, protože teď políbil Niall Zayna, kdežto před tím to bylo obráceně. A Zayn nechce dělat něco, co by se Niallovi nelíbilo.
„Měl bys jít“ Zašeptá Niall, když se od staršího odtáhne a poposedne si od něj po posteli dál.
„Proč?“
„Prostě jdi Zayne“
Je mi jasné, že mě nechceš.
„Půjdu, až mi řekneš důvod“ Nechtěl se jej vzdát, když tušil, že jeho city, které si stále nedokáže vysvětlit (Ani připustit) jsou opětovány.
Niall není ten typ, který by někoho líbal jen tak.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)