Zase celý týden, já vím... Ale kdo alespoň trochu ví, co je podnikatelský plán, tak asi pochopí, že to tentokrát fakt dřív nešlo... (Nesnáším, když mi projekt do školy zabere víc jak hodinu, natož víc jak jeden den) Ale i tak tady máte nový díl, který se vám snad bude líbit, i když je takový slabší...
Chci moc poděkovat @TheoneandonlyKris, protože kdyby byl každý komentář, jako jsou ty tvoje, asi bych už mohla spokojeně umřít. Moc děkuju! ♥ A samozřejmě děkuju všem ostatním, kteří si udělali čas a napsali krásný komentář, nebo dali vote :)♥
Příjemné čtení!:)
Sluneční paprsky pronikají do dětského pokoje skrz žaluzie až na Zaynovu tvář. Nejdřív se snaží nemotorně světlo odehnat, ale mácháním ruky to nejde, tak otevře oči. Zamžourá do pokoje a pohled mu hned spadne na blonďáčka, který se choulí u jeho boku, chudák neleží ani na polovině postele. Zayn se posune víc ke kraji, protože do teď ležel v polovině a Niall byl skoro vtlačený ve zdi. Modrooký jen nespokojeně zamlaská a začne ručkou hledat Zaynovo tělo. Starší jeho ruku chytne a přitáhne si jej k sobě, Niall automaticky přehodí nohu přes Zaynův pas a hlavu zaboří do jeho krku. Spokojeně vydechne a jemně jej tam políbí.
„Dobré ráno" Zachraptí tiše.
„Dobré" Odpoví starší a ochranitelsky jej obejme rukou, kterou položí na jeho pas.
„Omlouvám se, že jsem včera usnul... Ale bylo to úžasný" Políbí jej do světlých vlasů a položí si svou hlavu na tu jeho.
„To nevadí, jsem rád, že se ti to líbilo"
„Doufám, že jsem to dal dost najevo jak moc"
„Řekl bych, že jo" lehce se usměje a několikrát Zayna vlhce políbí na krk a klíční kost.
„Mohli bychom to zkusit obráceně, co říkáš?" Navrhne po pár minutách ticha, kdy se jen nevinně mazlí a Niall si vychutnává Zaynův krk.
„Dneska?" Zeptá se trochu roztřeseně a přestane s veškerým opečováváním Zaynova krku.
„Klidně až doma, nebo později...Jestli se stydíš" Odpoví.
„Stydím, ale chtěl bych to..." Zašeptá stydlivě a na Zaynově těle se posune níž, aby mu neviděl do tváře. Je trochu nervózní, přijde mu trapné se o tom bavit se Zaynem.
„Nemusíš se přede mnou stydět Ni, nemáš proč" Pohladí jej po kostnatém boku.
„To ještě nevíš" Tiše se zasměje do jeho hrudi.
„Pro mě budeš vždycky dokonalý" Nahne se k němu a volnou rukou mu zvedne bradu, lehce jej políbí na rty a do polibku se usmívá, protože cítí, že Niall už není tolik nervózní a je krásné se s Niallem líbat, protože Niall líbá hebce a měkce, trochu hravě a vkládá do všech polibků lásku.
„Měli bychom jít na snídani, pak si dobalit a jet" Usměje se na mladšího po tom, co se odpojí z polibků. Zvedne se z postele a dojde si k tašce alespoň pro spodní prádlo.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)