Tak jsem po 14 dnech zpět doma a doufám, že jste na mě a Zialla nezapomněli:) Hned jsem napsala nový díl, to jsem hodná co? :) Sama se divým, že to šlo docela snadno a vyvrbilo se z toho tohle... no uvidíte:) Jsem moc ráda, že jste se zapojily a napsaly mi své nápady, kterými se určitě budu inspirovat (Doufám, že pochopíte, když tam nebudou všechny...) Většinou jste si přály, aby tam byla ještě jednou taková scéna, tak ji tu máte:) Jinak vám všem moc děkuji za přesažení 1K hvězdiček a 10K přečtení! ♥ Pro mě to jsou obrovská čísla a nikdy jsem nevěřila tomu, že bych se k tomu mohla dostat. Patří vám obrovské díky! ♥♥♥
Doufám, že se vám bude díl líbit:)
„Myslíš, že je to na mě vidět?"
„Co?"
„No... Že už nejsem..." A v tu chvíli se Zayn začne smát.
„Proč by to měl být nějaký rozdíl?"
„No Louis se na mě tak vševědoucně díval, skoro jakoby věděl o všem..." Vysvětlí.
„Jsi stejný jako před tím, akorát máš o jednu krásnou zkušenost navíc" Usměje se na něj a přitulí si jej do náruče v posteli.
„O jednu hodně krásnou zkušenost" Oplatí Zaynův úsměv líbaje jej na rameno.
„Víš, mám kluky fakt rád a takové kamarády jako jsou oni, jsem nikdy neměl, ale nemuseli by vědět úplně všechno, chápeš?" Zeptá se, po chvíli ticha, kdy se jen tulil k jeho krásnému svalnatému tělu.
„Nevědí všechno" Ujistí jej.
„Dobře" Usměje se a vtiskne se do jeho teplé náruče ještě víc.
---
Jsou to skoro dva týdny od toho, kdy spolu poprvé spali. A zatím také naposled. Niall pořád jen přemýšlí o tom, jestli se to Zaynovi vážně líbilo tolik, jak si myslel, protože... Proč by spolu jinak dál nespali? Tolik by si přál, aby se to stalo znova. Zrovna leží v jejich posteli a čeká, až se Zayn vysprchuje, aby mohl jít po něm. I když... Proč by nemohl jít za ním? Zvedne se z postele, svlékne se a tichými kroky se přesune do koupelny, odkud se otevřenými dveřmi line pára a zvuk tekoucí vody.
„Zee?" Je hlasitý, aby jej Zayn přes vodu slyšel.
„N-Nialle?" Je poznat, že se jej lekl.
„Můžu k tobě?"
„Jistě" Odpoví zmateně a kousek ustoupí, aby se mladší do sprchového koutu vešel.
Jakmile Niall spatří nahého, mokrého a mydlinkami pokrytého Zayna rozhodne se, že to, co už jednou zažil, chce zažít znovu, a hned.
Hned jej dravě políbí a přitiskne ke studené zdi. Zaynovy přejede mráz po zádech a trochu zmateně zamrká.
Jeho nevinný Niall není moc nevinný.
Dlouhými hubenými prsty, přejde přes jeho svalnatou hruď, až na jeho podbřišek odkud se přesune na bedra, za která si jej přitiskne těsně na tělo. Na svém stehně cítí jeho měkký penis, a proto začne pohybovat boky proti němu a vytvářet pro ně oba příjemné tření.
Voda je přímo vařící a hustá pára je všude kolem. Zayn má spadané mokré vlasy do obličeje a Niallovi to přijde tak sexy, jak si představoval, když mluvil o tom, jak by se mu na něm líbily delší vlasy. Jednou rukou vjede do havraních vlasů na zátylku a tím si jej přitáhne do hlubokých polibků, kterých se nemůže nabažit.
Celé je to žhavé a rychlé, když se Niallovi prsty pohybují snad po celém Zaynově těle a jeho boky pohybují proti těm jeho, což způsobí, že otírá svou erekci o stehno staršího nepřestávaje s hlubokými polibky.
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)