20.Díl - Jdu ho zabít

1.5K 94 0
                                    

Zayn sedí na pohovce nohy natažené na otomanu, mladší z páru se opírá a tělo staršího s hlavou položenou na jeho hrudi, skrčené nohy hozené na pohovce. Zaynova ruka je položená na Niallově boku, kde jej příjemně hladí a stiskává. Občas prsty trochu zajede pod triko, kde jej jemně pošimrá a zase se vrátí zpět. Párkrát jej políbil do vlasů, propletené ruce položené v klíně staršího. Oba dva mlčí, nechtějí nic říkat a ani nic říkat nepotřebují. Střepy jsou uklizené a přátelství upevněno a spraveno. Oba nevědí, co se teď bude dít dál, i když si přejí to samé. Niall se stydí ptát se, jestli spolu chodí, protože mu to přijde hloupé, ale zároveň si není vůbec jistý, jestli tohle znamená, že ano. A Zayn by to rád navrhl, ale není si vůbec jistý, jestli má, protože se políbili, řekli si, že jsou do sebe zamilovaní a teď se mazlí u televize, a takhle to přeci v páru vypadá ne? Takže spolu asi už chodí. Není si vůbec jistý, ale ptát se nechce, aby nevypadal jako hlupák, nebo aby se Niall nevyplašil a neodmítl jej.

Takhle je prozatím spokojený.

---

Po pár dnech, co si stále neřekli, jestli spolu doopravdy chodí nebo ne, se Zayn vracel domů o hodinu později než Niall, protože musel pomáhat ve školním skladu. Sice se chovali jakoby, byli opravdu na začátku krásného vztahu, ale ani jeden to neřekl nahlas. Bylo to všechno trochu zvláštní, protože na začátku vztahu spolu lidi většinou hned nebydlí, nesdílí jeden byt, jednu postel. Taky, že jednu postel nesdíleli, každý spal v té své, jakoby opravdu bydleli odděleně, jen spolu snídali i večeřeli. Niall byl také pořád trochu na rozpacích, když jej Zayn políbil, nebo jen pohladil po tváři, nebo mu složil kompliment. I když se sám mnohokrát neodvážil staršího políbit sám od sebe, s jeho polibky vždy plně spolupracoval a oddával se jim. Zayn ho doopravdy naprosto očaroval.

Ale dnešek pro něj byl totálně katastrofický, proti předchozím dnům, které strávil v Zaynově péči. Seděl schoulený na gauči a tiše vzlykal doufaje, že Zayn konečně přijde, utěší ho a pochopí to. Určitě to pochopí, uvěří mu.

„Jsem doma, Niallere“ Ozval se hlas Zayna z chodby a po pár vteřinách se objevil ve dveřích obýváku. Hned mu bylo divné, že Niall sedí před vypnutou televizí a ani se na něj nepodíval, nebo jej nepřivítal. Urychleně si k němu sedl a pohladil jej po koleni.

„Jsi v pořádku?“ Optal se jej tiše, neustále hladíc jeho kostnaté koleno. Niall se na něj konečně podíval uslzeným pohledem a tiše popotáhl. Jak Niall zvedl hlavu ze svých kolenou, odhalil se mu krk, na kterém se vyjímala modřina jasně vyhlížející jako cucflek.

„To si děláš srandu?“ Zayn si jej hned všiml, a samozřejmě si myslel, že Niall má někoho jiného.

„Zee, prosím…“

„Ne Nialle, jak si mohl? Vždyť jsou to teprve čtyři dny, co si mi řekl, že jsi do mě zamilovaný a už si necháš udělat cucflek, od někoho jinýho? Ode mě se necháš sotva políbit a někomu jinému dovolíš tohle? Co se změnilo? Nejsem pro tebe dost dobrý nebo co?“ Poukázal na jeho krk, v očích lesknoucí se slzy.

„Ne, Zee, poslouchej prosím“ Niallovi se po tvářích vozí nové slzy a Zayna drží u sebe za triko.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat