26. Díl - Stojí za to

1.4K 102 2
                                    

Fakt moc chci poděkovat za předešlé komentáře! Jste úžasní a já jsem strašně ráda, že vás je pořád víc a víc! :)

—-

Asi po půl hodince, co si Niall důkladně prohlížel Zaynův pokoj, se odeberou do obýváku, kde Zaynova maminka připravila menší občerstvení.

„Kde jste takovou dobu? Doufám, že si tam s tímhle neviňátkem nedělal nějaké prasečinky" Ozve se Waliyha, když se potká s kluky v obýváku.

„Wal drž hubu" Sykne tiše, tak aby to právě přicházející Trisha neslyšela. Niall se jen tiše zasměje a po Zaynově pokynu, se usadí na kraj pohovky vedle staršího.

„Tak, nejdřív mi Zayne řekni, jak se máš a pak se vrhnu na tebe Nialle." Zasměje se žena sedaje si na křeslo vedle tmavé pohovky.

„Mami, víš, že jsme říkali, že nemáme hlad?" Poukáže na hromadu jídla na konferenčním stolku.

„Hele, já jsem se tě na něco ptala, tak se věnujme tématu, jak se máte a pak mě otravuj s tím, že máš hlad"

„Ale já ho ne-"

„Mlč Zayne, já si radši budu povídat tady s Niallem" Vřele se usměje na blonďáka a rukou ho pobídne, ať si něco vezme.

„Jsem opravdu plný, děkuji" Usměje se Niall zdvořile v hlavě se smějíce nad rozhovorem matky a syna.

„No a jak se máš Nialle? Doufám, že tě Zayn moc netýrá hlady"

„Pak kdo odbíhá od tématu mami!" Pouští se do konverzace zase Zayn.

„A s tebou se teď baví kdo, broučku?" Usměje se pohled neodvraceje od Nialla.

„Myslím, že Zayn se o mě stará dobře" Odpoví prostě usmívaje se na Zayna. Starší mu milý úsměv oplatí otáčeje se zpět na matku.

„Mami, kdy přijede Zayn?" Vyleze ze dveří od pokoje v chodbě malá holčička s očima snad přes celý obličej.

„Už, jsi vzhůru, broučku? Zayn už je tady." Usměje se žena.

„Zaynieee" Zapiští dívenka a vrhne se bratrovy do náruče.

„Ahoj Saf" Zabalí jí do svého pevného objetí, líbaje jí do vlasů.

„Saf, tohle je Niall" Pokyne rukou k blonďákovi sedícímu vedle něj a něžně se na svou sestru usměje.

„Ahoj" Stydlivě se usměje a zaboří svou hlavu do bratrovy hrudi.

„Ahoj princezno" Niall se na ní usmívá a myslí si něco o tom, jak by byl Zayn dobrý otec.

„Je trochu stydlivá, ale až tě pozná, bude tě milovat" Usměje se Zayn směrem k Niallovi a Trisha si všimne, s jakou láskou na blonďáka kouká.

Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat