Překvapení - Není neděle a je nový díl! Doufám, že jste ještě vzhůru : ) Je to trochu divný psát o Vánocích a novém roce, když nám před chvíli začaly prázdniny, ale prostě to tak vyšlo, tak vám to snad tolik nevadí...:)
Každopádně chci moc poděkovat za těch šest krásných dlouhých komentářů, jste jednoduše úžasní a já si vás moc vážím ♥ :) A chci moc poděkovat za 7K! ♥
Příjemné čtení a začátek prázdnin :)
„Nevadilo by mi, kdyby to nebyl meč" Zašeptá a znovu jej políbí, tentokrát vášnivěji a hlouběji.
„Jsi opilý?" Zasměje se Zayn chytaje Nialla pod zadečkem, tak aby mu nespadl.
„No, jeden kluk, který mě očividně chtěl ošukat na záchodech, mi dal kelímek vodky, alespoň myslím, že to byla vodka..." Rozpovídá se a Zayn si je jsitý, že dokud se mu neudělá alespoň trochu špatně, propovídá celý večer.
„Ale neboj, nikdy bych se nenechal ošukat na záchodech někým cizím, protože mám tebe a ty semnou teď půjdeš na záchod a ošukáš mě" Zayn se ani nestačí divit, jaká slova Niall používá, bez ostychu a jakoby spolu spali denně.
„Jsi opilý" Konstatuje, když Niall spustí nohy z jeho těla a vede jej za ruku na školní záchody u tělocvičny.
„No a?" Zeptá se a než stihne Zayn něco namítat, hluboce jej políbí tisknouc své tělo k tomu jeho. Než se Zayn pořádně vzpamatuje z horoucných polibků, které mu Niall ve velké dávce věnuje už je zatažen na záchodech, kde nikdo není, takže se mladší ani neobtěžuje jej zatáhnout do kabinky.
Jakmile se Niallovi prsty začnou vkrádat do Zaynových pirátských kalhot, uvědomí si, že takhle to nechce. Jasně, začíná být vzrušený, Niallovi červené tváře, rozcuchané vlasy a vlhké polibky tomu jen pomáhají, ale je opilý. Možná ví, co dělá, ale i tak, je opilý. Chce si to nechat, až budou doma v pohodlí a oba při vědomí.
„Niallere, nech toho" Chytí jeho ruce do těch svých odendávaje je od svého rozkroku.
„Proč?" Snaží se vysmeknout z jeho sevření otíraje se o jeho rozkrok.
„Copak chceš, aby se to stalo, když jsi opilý na školních záchodech?"
„Jo" Odpoví znovu se vrhaje na jeho rty zbaven racionálního myšlení.
„No, ale já ne" Znovu jej zastaví a za ramena jej od sebe odtáhne.
„Ni, podívej... Vážně tě teď strašně chci, ani nevíš, jak krásně vypadáš, v tom pilotským oblečku, ale nejde to... Až budeme doma a střízlivý bude to mnohem krásnější, uvidíš" Mluví na něj mile hladě jej po červené tváři.
„Abys věděl, jsem na tebe naštvaný" Zamumlá blonďák odcházeje ze záchodů. Zayn se vydá hned za ním chytaje jej za zápěstí ještě před tím, než stihne dojít k baru, kde si hodlal objednat alespoň to pivo.
„Zlato" Promluví na něj rozněžněle, když se mu přivine do náruče hrajíc si s jeho umělými dredy. Obejme jej okolo pasu přitiskávaje si jej k sobě blíž.
„V kostýmu Jacka Sparrowa vypadáš neuvěřitelně sexy" Prozradí líbaje jej na odhalenou klíční kost.
„Vy máte co říkat pane pilote" Poškádlí jej a ruku, kterou jej objímal okolo pasu, posune na jeho pevný zadek a stiskne jej.
V tomhle stavu by doletěl daleko...
„Hned jak odbije půlnoc, půjdeme domů, jo?"
„Už je ti špatně?" Zasměje se.
„Ne, ale chci co nejdřív vystřízlivět, abychom na to mohli vlítnout"
„Nialle, Nialle, Nialle tomu neuvěříš, co se právě stalo" Než stihne Zayn nějak reagovat přiřítí se k nim Louis a táhne mladšího pryč.
„Hele, budu objednávat kondomy a lubrikační gely do zásoby, mám ti objednat taky?" Zasměje se vedle něj Harry.
„Jo" Odpoví stručně s pohledem na Nialla smějícího se s Louisem.
---
Vzhledem k tomu, že je Niall už okolo desáté večer totálně na šrot po silné dávce vodky, se ani nedočká půlnoci. Už po jedenácté jej Zayn nakládá do taxíku, který si nechal zavolat Liamem mezitím, co hlídá Nialla aby někde nezapadl do křoví a neusnul. Jakmile dorazí domů Niall se unaveně svalí na pohovku pokládaje si ruku na čelo.
„Už nikdy nebudu pít. Nic."
„Jasně" Zasměje se Zayn zouvaje mu z nohou tenisky.
„Strašně tě miluju" Vypadne z ničeho nic z Nialla, když mu Zayn připravuje čaj na zahřátí, protože venku je příšerná zima a Niall se celý třese.
„Já tebe taky broučku" Šťastně se usměje sledujíc Nialla z kuchyně.
„To znamená, že už můžeme mít sex?" Zvedne se z pohovky a loudavým krokem se dostane k Zaynovi do kuchyně.
„Ne, teď rozhodně ne" Zasměje se jeho opilému hlasu, který zní trochu jako malé dítě.
„No, uvidíme" Zašeptá si pro sebe, vezme Zaynovi ruce do těch svých a položí si je na boky, vlastně je to skoro jeho zadek.
Z hlavy mu sundá pirátský klobouk a s ním i dredy, rozepne pásek okolo jeho pasu a tím na zem spadne i meč, vyskočí na kuchyňskou linku, trochu si rozepne oblek a přitáhne si Zayna za bok mezi své roztažené nohy. Zayn má stále ruce položené na jeho bedrech a Niall si ruce vloží do jeho vlasů.
Niall hned začne s hlubokými vášnivými polibky jakoby, byl smyslů zbavený přejížděje po Zaynově těle. Líbají se několik minut, Niall boky přiráží k těm Zaynovým a rukama šmátrá všude, kam dosáhne. Je to rychlé, horké a vzrušující.
„Nialle, co mi to děláš?" Odpojí se od něj, jakoby od něj dostal elektrický šok a opře se o linku naproti uvědomujíc si tu velkou chybu, ke které se schylovalo.
Niall jen mlčí s pohledem do svého klína, kde si hraje s prsty cítíc se vinen, i když netuší proč.
„Ni, já vím, že ti to teď asi nedává smysl... Ale ještě před deseti dny, kdy jsme se naposledy viděli, jsi mi tvrdil, že ještě nějakou dobu nebudeš chtít... Tvé opilé já je možná připraveno, ale ty třeba ještě ne..."
„Ale-"
„Já vím, že za těch deset dní, co jsme byli odloučení, se to mohlo změnit... Ale i kdyby jo, neudělal bych to, když vím, že nejsi plně při smyslech..."
Když Niall nic neodpoví, přesune se do koupelny, kde se osprchuje a trochu uklidní z veškerého vzrušení. Přesune se do postele a jen doufá, že Niall přijde.
Čeká asi jen deset minut při zvuku tekoucí vody, když se vedle něj prohne postel a někdo se mu vkrade pod peřinu. Obejme jej okolo pasu a políbí na holé rameno.
„Promiň"
„Neomlouvej se, nic si neprovedl" Pohladí jeho ruku a přitáhne si jej ještě blíže. Nakonec se stejně otočí v jeho objetí, aby k němu byl čelem. Pokojem se najednou rozlehne hlasitá rána a barevné světlo přicházející od okna. Z venku se ozve odpočet a Zayn i Niall pochopí, že sousedi slaví nový rok na zahradě a někdo omylem pustil rachejtli dříve, než měl.
„Šťastný nový rok" Řekne Zayn tichým hlasem jakmile se hlasy odpočítávajících lidí blíží k jedničce.
„Šťastný nový rok" Odpoví Niall a políbí Zayna, když začnou všichni dole na zahradě vesele křičet a pouštět petardy.
p.s Už se jim to blíží
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)