Tak jsme tady u úplně posledního dílu Get ready to say goodbye. Na začátek bych vám VŠEM chtěla moc poděkovat!:) Ať jste dali třeba jen jednu hvězdičku, nebo jste hlasovali u každého dílu... pravidelně komentovali nebo si moje dílo prostě jen četli :)
Nikdy jsem nedoufala v 13K přečtení, víc jak 1K hvězdiček a víc jak 100 komentářů. Jsou to obrovská čísla a já vám za ně moc děkuji, protože nebýt vás, asi mě to nebude takhle bavit.
VŠICHNI JSTE SKVĚLÍ! ♥♥♥
Největší díky patří: TheoneandonlyKris, (Kris, ty budeš vždycky má oblíbená, ty víš ♥) Zayn_love_Niall, ParisMyFutureHome, Yeah_Im_Crazy ♥
- Ať jsem klikla na jakýkoliv díl, váš komentář tam byl snad pokaždé a vaše milá slova mě vždy potěšila, takže mé největší díky patří hlavně vám ♥ Vy jste tady byly snad vždycky a moc si toho vážím. Doufám, že jestli rozjedu novou povídku, budete tu stále, protože upřímně.... Vás mám nejraději ze svých čtenářů :) (I když ne všichni okomentovali poslední díl, cesta ke konci se vždy počítá!) - Jestli jsem někoho ze stálých komentátorů (?:D) vynechala, pardon, ale určitě o vás vím! ♥
Moc se neumím vyjadřovat a nevím, co bych vám tady ještě napsala, snad jen to, že doufám, že ste si čtení mé první vícedílné povídky užili stejně jako já její psaní a čtení vašich komentářů:)
Zajímavosti:
Počet dílů: 44
Počet stran ve Wordu: 133
Počet slov: 47 116
Kdy jsem začala psát tuhle povídku (přibližně):
Abych se přiznala, tak vůbec nevím... jediné co vím jistě je, že jsem na lovebites první díl poslala na konci listopadu 2014, takže to není ani rok, co jsem začala povídku zveřejňovat... Ale psát jsem jí začala určitě dřív... Mohla jsem mít tak 20 stran napsaných... a k tomu občas pár scén dopředu (první pusa, první miluju tě, první milování, Niallovi narozeniny - možná i víc, jsem měla napsané dřív, než jsem se k tomu v ději dostala) – Takže s psaním jsem začala tak v srpnu/září minulého roku, už fakt nevím... A na wattpad jsem začala přidávat tak před půl rokem? Někdy v dubnu/květnu 2015, řekla bych :)
Jak jsem dostala tenhle nápad:
Myslím, že to bylo v době, kdy jsem si na skype hodně volala se svým kamarádem a k nám do školy přijeli výměnný studenti, bůh ví odkud. A taky jsem v tu dobu byla v Anglii, takže jsem chtělo všechno, co jsem viděla popsat... Víc vám neřeknu, protože víc nevím... :D
Jak to probíhalo:
Ze začátku jsem si často dokázala prostě jen sednout a psát, psát a psát... Postupem času, jsem třeba z ničeho nic ve škole dostala nápad, nebo jsem na něco viděla a hned se mi to v hlavě přetvořila na příběh... Ke psaní jsem potřebovala hlavně klid, takže jsem většinou psala, když rodiče nebyli doma, abych si byla jistá, že nepřilítnou do pokoje a nebudou mít vlezlé otázky... Často mě napadaly třeba jen krátké rozhovory mezi nimi, nebo něco, co se v tu chvíli do děje vůbec nehodilo... Napsala jsem třeba 3-4 stránky něčeho a v bodě, kdy v ději přišel správný čas to tam zařadit, jsem to prostě jen zkopírovala a vložila do příběhu...
Co tam mělo být a vyřadila jsem to, co jsem naopak na rychlo přidala:
1. Pamatujete na den, kdy si poprvé řekli, miluji tě? Byli na ledních bruslích a Niall spadl – původně měl Zayn Nialla učit na skateboardu a ten by spadl (Mám to dokonce i napsané)
2. Zayn měl dát Niallovi k Vánocům kotě, které by se jmenovalo Buford a překazilo jim pokus o první sex (To mám napsané taky)
3. Nikdy jsem neměla v plánu mít v příběhu tolik sexu a 15+ scén... (Vlastně to mělo být docela nevinné – což 3x sex za posledních 5 dílů moc není)
4. Grace a Elliott se tam měli objevovat mnohem víc. Můj původní plán byl, že bude Grace těhotná s Elliottem (Naštěstí jsem to v čas zavrhla)
5. To, že Liam začal chodit s Grace, byla výměna za zbouchnutí Grace Elliottem
6. Zayn neměl být tatér - to je vaše práce ♥ (Stejně jako jejich společné tetování)
7. Měl se tam mnohem víc objevovat Niallův bratr Greg s rodinou
8.Niallovy rodiče měli být zásadně proti jejich vztahu (Jsem prostě měkká no...)
9. Zayn se měl vybourat na motorce, kterou měl dostat od Louise k narozeninám (Vážně jsem měkká)
10. Měli letět na týden do Paříže
11. Sex měli mít až ke konci školního roku (Byl v lednu)
12. Chodit spolu měli také mnohem později - Nerada čekám :D
13. Návštěvy rodičů rozhodně neměly trvat deset dílů
14. Postava Louise neměla být tak drzá a perverzní, ale stalo se...
15. Zayn se měl víc bát své homosexuality
Teď už si na víc vážně nevzpomenu, ale když si to takhle čtu, tak jsem často měnila rozhodnutí, ani nevím, jestli je to takhle lepší, ale už se stalo, takže doufám, že vám se příběh líbil, tak jak jsem ho napsala, a že si ode mě ještě někdy něco přečtete. :)
-Uvidíme se u dalšího příběhu :)
S láskou, Lucyy ♥
ČTEŠ
Get ready to say goodbye (Ziall/CZ)
FanfictionNiall a Zayn se seznámí díky Niallově touze po vzdělání v Anglii a Zaynově pocitu samoty v jeho bytě. Jak se jejich vztah vyvine? (dokončeno 2015)