Typisk mig af Ghandighandi - kapitel 1

708 23 4
                                    

Min numse begyndte at gøre ondt efter at havde siddet i det samme sæde i næsten 3 timer. Vi tog afsted fra lufthavnen efter at havde fået vores bagage, og kørte nu forvirret rundt i København for at finde vores nye hus. Mine "kloge" forældre havde tabt adressen til vores hus og havde kun et billed af det, så vi var nød tid at kigge efter det. "DER!! DET ER DET JEG ER HELT SIKKER!" Råbte min mor og pegede ud mod et hus (For 117 gang).

At sige det var stort var en underdrivelse. HUSET VAR JO KÆMPE!! Husets farve var hvidt med hvide døre og vinduer. Hoveddøren bestod af en dobbelt hvid dør og ovenover døren var der en altan til rummet oven på. På altanen var der glasdøre og vindure, på siderne af altanen stod der to hvide pæle der førte op til et lille tag der dækkede altanen den nåede ikke langt ud så solen også ramte altanen. Taget var sort og højt. Ude i siden af huset var der et lille havehus der matchede huset. Garagen lå i den anden side og var ok stor. Jeg havde lige fået mit kørekort i London så jeg kunne køre når jeg ville.

"Det her kan ikke være vores hus! Sådan nogle fattigerøve som os har da ikkke råd til det der." Udbrød jeg. Ja du hørte rigtigt i London boede vi i en lille lejlighed med 2 soverværelser. "Jo se selv på billedet." Sagde mor og viste billedet op i fjæset på mig. Det var rigtigt nok, huset på billedet og huset lige foran mig var fuldstændig ens.

Jeg skreg af glæde og hoppet ud af bilen. Jeg løb op til hoveddøren og trykte ned i håndtaget ligeglad om det var låst eller ulåst. Ja sådan var jeg gjorde bare ting uden at tænke over det, så typisk mig. Selvfølelig var døren låst. "Fuck hvor er i langsomme kom nu for fuck sake!" Råbte jeg efter mine forældre. "Så styre du dit sprog ungedame og her." Sagde min far og kastede nøglerne hen til mig.Jeg fumlede lidt med nøglerne indtil jeg endelig fik den ind i nøglehullet og drejet. Da jeg åbnede døren var jeg siker på jeg lignede en idiot, for min kæbe røg helt ned til jorden. Alt skinnede gulvet,væggene, loftet og alle møblerne. Jeg var glad for at huset var møbleret for jeg var sikker på at det vil tage år at møblere det her sted. Jeg håbede virkelig at mit værelse var stort, luftigt og lyst, jeg gad edermandme ikke at have et værelse hvor der kun var et lille bitte vindu og en mega lille seng. OH HELL NO! Denise Gafelinn skulle havde en konge seng, og pisse mange kæmpe vinduer.

Istedet for at stå og dagdrømme om mit værelse besluttede jeg ig for at gå op og se det. Jeg løb igeennem alle de kæmmmpe rum til stueetagen og hen til trappen og ignorede fuldstændig den frygt jeg havde om at være bange for at gøre huset beskidt. Ja det er rigtigt så rent var det. Efter at havde åbnet og lukket et par døre nåede jeg endeligt mit værelse.

Gulvet loftet og væggene var fuldstændig hvide. Der var to store vinduer på hver sin væg. Midt inde på midten stod en kongeseng. Den lå på et trin højere en gulvet på en rund mini scene. Ude i et af hjørnerne var der et kæmpe hvidt skab, prop fyldt med tøj. Jeg skyndte mig hurtigt hen til skabet for at tjekke tøjet. Jeg gad edermandme ikke gå rundt i en prinsessekjole dagen lang. Men til min overraskelse var tøjet lige min stil OG min størrelse. Der var skaterskirt's og skinnny jeans, sweatre og trøjer. Jeg sukkede let og kiggede mig omkring. Over i det andet hjørne var der et skrivebord med skuffer. Ikke langt fra skrivebordet var der et stort spejl på væggen. I det tredje hjørne var der ikke noget det var også godt fordi så kunne jeg danse når jeg kedede mig. I det sidste hjørne var der et helt malersæt! Jeg elskede at male, jeg lavede ikke andet end at male. En dag vil jeg gerne gå på sådan en kunstskole kun for de dygtigste kunstnere og jeg vil helt sikkert være en af dem. Jeg løb hurtigt ned til stuen og tacklede min forældre i et kram."Tak tak tak jeg elsker jer. I er verdenst fucking bedste forældre jeg elsker jer virkelig!" sagde jeg mens jeg krammede dem. "Så så sproget ungedame og vi elsker også dig. Du bliver helt klart glad når du høre det her." Jeg trækte mig ud fra krammet og kiggede undrende på mine forældre. "Du skal starte på dit gamle gymnasium." No. Fucking. Way. "Hvad nej det kan i sgu da ikke. Jeg vil fucking ikke tilbage, det er et fucking lorte gymnasium." "Jamen skat vi tænkte bare at du kunne starte på ny du har jo ændret dig meget." Sagde min mor og prøvede på at lytte afslappet men det lykkedes desværre ikke. Efter alt havde min mor ret jeg havde fået et nyt look og var mere åben men det betød da ikke det ændrede noget, no way in life! På gymnasiumet var jeg blevet mobbet, jeg havde kun 3 venner og var pisse bange dagen lang. Jeg var bange for at gøre eller sige noget dumt og folk ville grine af mig, men ligemeget hvad jeg gjorde var det åbenbart sjovt og folk begyndte at grine. Men you know what? Det var det fucking ikke. Jeg blev mobbet dagen lang i skolen og kald fed. Men guess fucking what? Jeg har fucking tabt 9 kilo, yeah that's right. Før i tiden var jeg en pige der var bange for at sige noget men jeg er fucking tilbage og ændret. De kan bare komme an og jeg slår igen de ved ikke hvem de lægger sig ud med.

"Ved du hvad mor? Du har ret jeg er ændret og jeg vil godt tilbage." Sagde jeg og gav hende det sødeste smil. "Jeg så stolt af dig skat." Sagde min mor og strøg mig over mit mørke røde hår. De små bitches ved ikke hvad der rammer dem. "Jeg begynder og lave noget mad det er sent." Sagde min or og gik ud til min far i køkkenet som var forlængst gået. Han hadet når vi skændtes og jeg ved min far aldrig kunne finde på at sætte mig tilbage i det gymnasium det var mest min mor.

Mens mor lavede mad gik jeg op på værelset. Jeg tjekkede klokken og den var 20:30 så jeg regnede ikke med at mor ville lave noget stort. Jeg kedet mig af helveds til så jeg besluttede mig for at prøve noget af det mega meget tøj jeg havde fået.

Efter en halvtimes tid havde jeg prøvet 5 sæt tøj og var igang med den 6. Da jeg hørte en fløjten frys jeg. Jeg vendte mig stille og roligt om og så at en dreng på alder med mig stod og kiggede igennem mit vindu. Jeg havde ikke opdaget før nu at en af mine vinduer var mindre en 2 meter væk fra et andet. Drengens vindu.... Jeg blev rasende ovver at han havde sæt mig i bh og g-strenge så jeg gav ham fingerne. Han grinte bare ad mig og blinkede. Playboy.... Jeg skyndte mig at få den største trøje på som jeg havde, fordi den var nød til at dække min røv. Da jeg vendte mig om så jeg at drengen var inde på mit værelse med et kamera.

"Hvad fanden laver du?" Spørger jeg rasende. "Tager et billed af den perfekte røv som du har." Siger han med et kæmpe smil på hans læber. "UD NU!" Råbte jeg af ham og pegede mod vinduet. "Fint fint. ses skattepige." Sagde han og gik ud og ind på sit eget værelse. Hvorfor skulle alle de dårlige ting lige ske for mig altsååååå?? Typisk mig.

~~~

Hej alle dejlige mennesker der kikker på det her super kapitel af seje Ghandighandi😂

Håber i har en fantstisk lørdag, og nyder weekenden😜

Tusind tak for de 133 læsere på tre dage😋😉💪

Xoxo _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now