Isa's synsvinkel Her sad jeg igen, på min seng, og leder efter min fætter som jeg nok aldrig finder. Jeg har ledt siden jeg var 10 år så det er ca. 6 snart 7 år siden jeg begyndte. Det eneste jeg ved om min fætter er, han hedder Lauritz tror jeg, er enten 16 eller 17 så på min alder og..."SKAT VI SKAL SPISE" kommer der nede fra stuen. Det var så min mor Lisbedt, min mor er den sødeste på jorden hun er perfekt fra min synsvinkel, hendes korte lyse flade hår passer så perfekt til hendes perfekte krop og ansigt, okay jeg bruger meget tit ordet perfekt. Når jeg rejste mig fra min seng gik over til spejlet, det er underligt jeg er det modsatte af min mor. Mit lange mørke krøllede hår, det er bare så grimt til mit ansigt og min krop, jeg tro ikke en gang vi skal gå nærmere end på det. "SKAT VI SPISER ALTSÅ NU" "JA JA JEG KOMMER NU" jeg kommer lundrene ned af trapperne, nede i stuen sad min lille bror Andreas han er 5 år og er den sødeste i verden, også er der min tvillingebror Chris altså jeg ved godt det er mærkeligt at sige at ens bror er lækker men min bror er altså mega lækker og har den sødeste kæreste ved navn Karoline. I kan vil nok hører jeg ikke nævner en far han skred fra os med hans nye kone da jeg var 4, når ikke mere om det. Og der var det allerbedste midt på bordet ladsange lækkert!!! Vi havde siddet og snakket igennem hele aftensmaden, da snakken begyndte at dø ud fik jeg rejst mig og sagt " tak for mad det smagte dejligt mor " med det sagt gik jeg op og begyndte igen at søge efter min fætter." Bank bank " lød det på min dør, " pus skal du ikke snart i seng " kom det fra min mor, " ja ja jeg går i seng nu godnat mor " " det godt skat sov godt " okay måske løj jeg lidt, klokken er kun 22:48 så jeg kan måske lede lige en halv time mere. " Okay jeg giver fandme snart op jeg finder ham jo aldrig, log ud nej vendt der står Lauritz Emil Christiansen hey det er sku da mit efter navn. Okay Isa tag det roligt så går vi ind og ser om det er ham" sagde jeg til mig selv. Efter 10 minutters stalkerri er jeg helt sikker på det er ham, jeg har fundet min fætter efter 6 år, fuck hvor er jeg lykkelig jeg kunne starte musik og danse hele natten hvis ikke min familie sov som sten. jeg fik søgt Lauritz på Instagram der var han. " Nej nej nej der mener han ikke der står han er med i et bandt der hedder page four, fuck så har jeg jo ingen chance for at han gider at se min besked på direkte, skulle jeg tage chancen, ja det gør jeg" okay måske har du lagt mærke til at jeg taler med mig selv det er altså en god samtale du kan få med dig selv for der er ikke nogle der svare igen.
Direkte til LAURITZEMIL
Hej Lauritz jeg har i flere år prøvet at finde dig, jeg hat endelig fundet dig. Lauritz jeg er din kusine siden jeg var 10 har jeg ledt efter dig, idag er jeg 16. jeg vil virkelig gerne mødes med dig, vil du ikke være sød at svare. Hilsen Isa.Jeg lagde mig i sengen og ville sove, men hvordan kan man sove når man ved at der måske kommer en svar fra ens fætter man ikke har mødt før. Jeg var lige ved at falde i søvn da min telefon lyser, jeg kaster mig over min telefon, " YES HAN HAR SVARET " " ups råbte jeg det højt når lige meget".
Direkte til Isa_Christiansen
Hej vil du ikke godt stoppe med at skrive til mig, jeg har ikke nogen kusine jeg ikke har mødt. jeg ved godt jeg er berømt, men kan du ikke lade vær med at opdigte noget for at komme tætter på mig. lad vær med at skrive til mig igen.
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Hej! (Det er egentlig lang tid siden jeg "bare" har skrevet "hej", her prøver jeg at være original i hver forfatternote, og så er det mest originale et hej... Den tror jeg ikke er set før☺)
Jeg håber I nyder tilværelsen, hvor I så end er i verden (og I jeres liv - jeg er lige lidt kloge-Åve i dag), jeg nyder i hvert fald min, og som den optimist jeg er, tror jeg på I andre også gør det!
Dagens kapitel er skrevet af @nicoline_skou og er fra bogen Stay Here og den bliver bedre og bedre, så smut dog ind og læs videre!
Det her link vil kunne få dig der bruger din computer ind på bogen:)
https://www.wattpad.com/169955382-stay-here-jeg-fandt-ham
Vi ses næste mandag
Vh _Paust_
KAMU SEDANG MEMBACA
Første kapitel - skrevet af dig?
AcakHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...