Sommerferien slutter.Jeg vil lige introducere mig selv, Mit navn er Elina men de fleste kalder mig Eli. Jeg bor i London og det har jeg gjort i ca 8 år, Jeg er 15 og Er lige begyndt i 9. Klasse. Min yndlings hobby er Fodbold, Jeg elsker fodbold og dyrker det os 4 gange om ugen, jeg har mellem langt brunt hår og brune øjne, Jeg elsker at synge, Men efter min mor døde og det gjorde hun for 3 måneder siden, er det hele Ved at gå ned ad bakke, _________________________
~Elina's synsvinkel~
"Eli stå nu op" råber min far nede fra køkkenet. I virkeligheden magter jeg slet ikke skole men har kun 2 år tilbage så jeg er nød til det. Jeg river dynen af og går over mod mit Skab, Jeg finder nogen hullet sorte jeans, En hvid t-shirt, noget undertøj også går jeg i bad. Da jeg er færdig tager jeg noget makeup på. Bare noget naturligt så jeg kaster lidt mascara i hovedet, og går så ned til min far, "Hej far" siger jeg. "Hej skat" siger min far mens han øser noget morgenmad op på 2 tallerkener, "Jeg er ikke sulten" siger jeg, han vender sig om og kigger underligt på mig. "Det ligner da ikke dig og Springe morgenmaden over?" Siger han.
"Er bare ikke sulten Idag" siger jeg til ham, med mit mest overbevisende ansigt, "okay så" siger han og smiler. Jeg Skynder mig hen og krammer ham farvel og går så ud i gangen og tager mit Overtøj på, Tager min telefon og min taske og når lige at råbe "Vi ses far" før jeg er ude af døren. Jeg Skynder mig hen til busstoppestedet hvor jeg skal mødes med Min bedste veninde Hope. Hope er min bedste veninde siden 2 klasse, vi er uadskillelige og det har vi været lige siden. Hun har altid været der for mig, Og støttet mig igennem alt. Hun Har langt lyst hår og Helt blå øjne også er hun en lille smule højre en mig. Hun har været igennem rigtig mange ting men alligevel kan Hun Formå og være så glad vær dag. Jeg ved hun ikke altid har været sådan, men det høre i mere om længere inde i historien."Eli!" Råber hun da jeg kommer gående. Hun løber hen til mig og slynger hendes arme rundt om mig og trykker mig helt ind til hende, "troede ikke du ville komme Idag" siger hun og vender munden ned af. Jeg var nød til det Hopy (Hopy er hope's kælenavn) jeg ka ikke sidde og græde Heletiden, siger jeg "Det ville hun heller ikke ha ønsket Eli men Det okay at græde," siger Hope og krammer mig endnu tættere ind til sig.
<><><><><><><><><><><><><>
Heeeeej:)
WUHU for alle der fejre jul er der kun 5 dage til jul! (6 dage hvis man tæller i dag med.) Så glædelig jul til alle. Og for jer der læser med, men ikke fejre jul; jeg håber I kan holde alle os juleglade mennesker ud, jeg kan trøste jer med at det snart er overstået og I får ferie alligevel;)
Dagens kapitel er skrevet af @Majarebecca4 og er fra bogen I need help! /Danish book som jeg synes I burde hoppe ind og læse videre på!
Fortsat god uge, og god ferie
(Til alle der ikke fejre jul) Venlig hilsen _Paust_
(Til alle julefejrende) Julelige hilsner fra _Paust_
DU LIEST GERADE
Første kapitel - skrevet af dig?
SonstigesHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...