(Den del jeg håber alle læser:)
Jeg har fået et par spørgsmål, om jeg vil give bogen videre, og en har allerede skrevet hun måske vil. Jeg er på nuværende tidspunkt ikke helt sikker på om jeg "lukker" eller lader en anden få bogen, men er du interesseret så skriv, så vender jeg tilbage.
Hej allesammen!
Det her føles lidt som at være Gossip Girl der takker af (til alle der ikke har set den, så anbefaler jeg det meget!)
Først og fremmest, tak til alle jer der har fulgt med, liket og kommenteret gang på gang, det har været virkelig fedt, og jeg er virkelig glad for den støtte, der har været! :)
Inden jeg siger rigtigt tak, vil jeg gerne lige forklare, hvorfor jeg har været så inaktiv. Det med Wattpad blev stoppet, for jeg mistede jeg lidt lysten til Wattpad, da jeg startede i skole igen. Nogen kan måske få arbejde, lektier, sport, Wattpad og socialt liv til at gå op i en højere enhed, men det er ikke mig, haha. Så da skoleåret startede igen, røg min bog lidt ud af billedet. Jeg ønskede på en måde at fortsætte, ikke fordi jeg ville arbejdet længere, men fordi det blev en slags pligt, fordi alle skrev, at det var en god idé - og det tænkte jeg egentlig også selv.
Jeg stoppede nærmest helt med at læse herpå også, for hver gang jeg åbnede Wattpad lå der mindst 50 beskeder og alt for mange notifikationer, og havde den her tanke om at jeg "skuffede," hvis jeg ikke svarede, de kunne være med, fordi jeg stoppede bogen, og derfor ignorerede jeg bare alt. Det eneste jeg faktisk brugte Wattpad til var at læse og at skrive en anden "bog/blog-ting" der egentlig bare var for at komme af med nogle irritationer
Så derfor stoppede jeg altså med at bruge Wattpad, men det betyder bestemt ikke, at jeg ikke har været glad for støtten. Jeg vil gerne sige tak til alle jer, der har fulgt med gennem hele bogen. Tak til alle jeg har skrevet med, og har fået "relationer" til, det er helt vildt fedt at lære jer at kende. Jeg synes, det er fantastisk at en platform, der egentlig handler om at skrive bøger, kan skabe samtaler der handler om alt andet end bøger.
Så tak for alt
Jeg håber, I har en fantastisk dag, og har kunnet lide at følge med
Au Revoir
ESTÁS LEYENDO
Første kapitel - skrevet af dig?
De TodoHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...