Selvmord eller ej - af RosaValseBertelsen

122 6 5
                                    

Selvmord eller ej Første kapitel:Titel: toget kommer nærmere....Jeg satte mig ned på skinnerne, toget var på vej hen mod mig.Toget kom nærmere....Jeg må nok hellere fortælle hvorfor jeg sad på skinnerne, med toget på vej mod mig.Jeg kom i skole en dag, jeg gik ind i klasseværelset, mit hjerte bankede......Jeg kunne nærmest høre mit åndedragt.Jeg gik hen og satte mig ned på min plads, da en pige ved navn Laura, ( som er en af de populære piger)Skulle til at sige noget til mig da vores lære Tine kom ind af døren. Efter 2 timers matematik havde vi frikvarter. Laura og hendes gruppe af populære piger kom hen til mig, de begyndte at kommentere på min tøjstil, min måde at tale på og bare decideret at jeg levede.Det blev bare for meget den dag.......Jeg kunne ikke styre min vrede og sorg over at de piger havde mobbede mig så langt ud.Jeg skar i mig selv og jeg har prøvet at begå selvmord før men der kom altid nogen ind imens.Men der er der ik nogen der skal gøre nu, for jeg vil have det overstået.Derfor sagde jeg til min mor at jeg var over ved min moster, så hun ik var urolig over hvor jeg var.Jeg havde skrevet et brev, til min mor, hvor der stod:Kære morDu ved at jeg har haft nogen problemer i skolen, det er blevet for meget for mig nu. Så jeg er ikke ved moster jeg er på vej ud til banegården, hvor jeg har tænkt mig at få fred.Jeg elsker dig og far, Lotte og molly og mormor helt vildt, men farvel for altid.Knus og kram din elskede datter Kimi.Tilbage til toget....Toget var virkelig tæt på nu.....Jeg så mit liv passere revy for mine øjne....Jeg så hvor ked af det min mormor var da hun mistede alt undtagen vores familie og kærlighed....Jeg så min mors glæde ved at blive gift med min far, min mors sorg da hun mistet sin far og lillesøster i en bil ulykke...Jeg så min tid på skolen hvor jeg blev mobbet...Jeg så hvordan min mor virkelig ville hjælpe mig igennem min tid med mobberi på skolen......

<><><><><><><><><><><><><><><><<><><><><><><>

Goddav!

Jeg håber I har haft en fantastisk weekend, og nu er fuldstændig klar til at blæse en ny uge om kuld, eller hvad man nu siger som opmuntring til alle der savner fredag;)

Dagens kapitel er lidt mere alvorligt, end dem jeg som regel udgiver. Jeg håber ikke nogen er blevet stødt af det, for selvfølgelig er dette emne ikke noget man skal tage let på, og man skal heller ikke lave sjov med det. Samtidig er jeg den slags menneske der mener, at tabuer skal brydes, (altså alle tabuer voldtægt, nøgenbilleder, børn der bliver slået af forældre osv,) for jeg synes ikke man skal gå og holde sin mund om den slags problemer. 

Jeg kender jo ikke nogen af jeres holdninger, men dette er min holdning. Hvis nogen er fuldstændig helt og aldeles stødt, forarvet og sure så vær venlig at skrive en privat besked til mig, i stedet for at skrive en kommentar om det. I må så men godt skrive kommentarer, det må I jo altid, men jeg vil fortrække at i skriver negativ kritik privat til mig og positiv kritik i kommentaren. Ikke kun for min skyld, men også for forfatterens skyld, for ingen har vel lyst til at få negative kommentarer om ens bog på en andens bog. Jeg ønsker at denne bog skal være et lille hyggeligt hjørne af Wattpad, som måske hjælper andre med at udforske mere af Wattpad (som et stort bibliotek. Man finder en bog, dømmer den på coveret, ligger den væk, selvom bogen faktisk ville have været den bedste man havde læst)

Men nok om mig og min holdning (selvom den jo har noget med bogens temaer at gøre), dette gode kapitel er fra bogen Selvmord eller ej og den bog er skrevet af @rosavalsebertelsen og jeg synes I burde læse bogen færdig, for den slutter med en forfærdelig cliffhanger, ik?

Vi ses I næste uge, bliv endelig ved med at skrive til mig!:)

Venlig hilsen _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now