"Mor! Hvornår er vi der! Jeg dør!" Siger Max for hundrede tusinde gang! "Hold nu bare din kæft Max!" Siger jeg og dunker hovedet opgivende ind i bilruden. "Ca. En halv time" mumler min mor. "Tak guder! Så er det hele ti minutter siden sidst du spurgte!" Siger jeg "hold da din kæft! Du keder dig mindst lige så meget som mig" siger han. Nu skal i ikke tro at min lillebror og jeg hader hinanden. For det gør vi ikke, men når det kommer til lange køreture... sammen.... "Korrekt!" Siger jeg. "helle for at vælge først!" Siger Max da vi står ude foran det nye hus. Jeg er imponeret. Vi kommer fra et lille hyggeligt hus i udkanten af London, til en ordentlig motherfucker villa i Californien. "Du kan tro nej!" Siger jeg. Lige inden vi skal til at sætte i løb ind i det nye hus afbryder vores mor os. "Jep! For jeg har valgt til jer!" Siger hun. "Nej mor!" Siger jeg. "Jo, kom så!" Siger hun og vi følger efter hende ind i huset. "Leah dit værelse, Max dit værelse!" Siger hun og peger. Vi går ind på hver vores værelse. "Holy shit! Det er jo verdens klasse!" Siger min bror inde fra hans værelse. Mit starter egentlig også godt ud. Meeeeeen så ser jeg et vindue der er ind imod en anden villa. Som i en meter fra!"Maaaaaax!? Kunne du tænke dig at bytte?" Siger jeg. Han kommer straks ind i værelset og ser vinduet. "Nej tak du!" Og bryder ud i grin. "Jeg kan blive stalket dag og nat her!" Siger jeg og udstøder et lille grin. "Jamen godt det ikke er mig!" Siger han og går igen.
Jeg begynder at sætte mine ting på plads. Da jeg selvfølgelig er lidt nysgerrig glor jeg lidt ind i det andet vindue. Jeg kan egentlig ikke se andet end et helt almindeligt drengeværelse? "Max!" Råber jeg. "Rolig jeg er lige over for dig!" Siger han og kommer ind i mit værelse. Han kommer hen og stiller sig ved siden af mig. "Hvor gammel tror du ham drengen der bor derinde er?" Siger jeg og kigger på ham. "Aner det ikke.....17 måske?" Siger han. "17?! Argh. Jeg havde lige håbet på en 8 årige!" Siger jeg "du er så bange!" Griner han og går igen. Jeg er ikke bange jeg syntes bare det er lidt creepy. "Kom nu op Leah!" Råber min mor nede fra trappen for hundrede tusinde gang. "Du skal være i skole om en time!" Siger hun. Og med de ord sætter jeg mig lynhurtigt op i sengen. Jeg tror aldrig jeg har gjort mig klar så hurtigt før! Jeg tager et æble i hånden og går ud af døren. Jep, jeg går i skole. Jeg kunne godt blive kørt, men tro det eller lad vær er jeg faktisk ret sporty! Jeg bokser, løber og træner. Du ved, jeg kan godt lide at være forberedt. Man ved aldrig hvornår man får brug for at nedlægge en. Da jeg er halvvejs henne af villavejen har jeg fået viklet mine høretelefoner ud og sat dem i min iPhone 6s.
Da jeg kommer hen til den nye skole (som jeg forresten aldrig har været på før) aner jeg ikke hvor jeg skal gå hen. Overraskende nok er jeg ikke så nervøs igen. Jeg er ikke den generte person, og jeg er heller ikke rigtig bange for så meget. Så da jeg ser en gruppe drenge stå og snakke gå jeg bare lige så fredfyldt hen til dem og siger "undskyld mig?" De kigger alle fire hen på mig. "Ja Hej!" Siger en der står over for mig. "Hvor er kontoret?" Siger jeg "ind af gangen, til højre, til venstre, og så første dør på højre side af gangen" siger drengen overfor mig igen. "Wauw! Tak, det fik jeg meget ud af!" Siger jeg sarkastisk "årh" mumler han. Og kaster sin cigaret ned i asfalten og tværer den ud med foden. Han kører hånden gennem håret og går hen til mig. "Nu skal jeg følge dig derind!" Siger han og giver tegn med armene til at jeg skal begynde at gå. Jeg ruller med øjnene og begynder at gå. Han går ved siden af mig. "Sååå, hvad hedder du?" Siger han super uinteresseret. Allerede nu kan jeg ikke lide ham. "Leah Parker" siger jeg "rart at møde dig" siger han. Rart min bare røv. "Dig?" Siger jeg "Alec Edwards" siger han. Da vi kommer ind på gangen glor en helt masse mennesker på mig. Men whatever jeg følger bare efter drengen. "Såååå, here it is" siger han og stopper op. "Jeg takker" siger jeg og går ind. En dame hjælper mig hen til klasselokalet. Og jeg siger jer det er akavet da jeg går ind! "Leah, du kan sætte dig ved siden af Aiden" siger læreren og peger på en pæn mørkhårede dreng. Og bag ved ham sidder Alec. "Halløj!" Hvisker jeg da jeg sætter mig ned. "Halløjsa! Du er hende pigen fra tidligere ik?" Hvisker Aiden. "Jo!" Hvisker jeg.
Tiden snegler sig afsted med engelsk. Så da vi endelig for frikvarter stormer alle ud. Eller mig og en anden pige tager det bare stille og roligt. "Hej!" Siger pigen venligt. "Hej!" Siger jeg "vil du spise med mig?" Siger hun. "Ja klart!" Siger jeg og følger efter hende ud på gangen, og videre ned af gangen. Da vi kommer ind i kantinen er der ret lang kø til mad, så vi snakker bare lidt da vi står i køen. Hun er faktisk rigtig sød! Hun hedder Piper. "Nå, hvad laver du så i din fritid?" Spørger jeg da vi har sat os ved et bord. "Svømmer, svømmer en hel del!" Siger hun og griner. "Hvad med dig?" Tilføjer hun. "Træner, løber osv" siger jeg "hvad indebære træning så?" Siger hun "det lidt forskelligt. De fleste gange bokser jeg, andre gange er det bare normal træning" fortæller jeg. Hun nikker og siger "jeg føler mig lige pludselig så tryg!" Og griner. Efter en halv times pause går vi til time igen. Røv kedeligt! Efter skole går jeg hjem og kaster mig ned i min seng.
<><><><><><><><><><><><><><>
Hej!
Til jer der har ferie i denne uge: Jeg håber I nyder friheden, jeg nød min i sidste uge, så jeg håber jeres uge bliver mindst lige så god, og var ventetiden værd!
Til jer der ikke har ferie: Tja... Hvis vi nu ser positivt på det, så er det sundt at lave noget, og hvis I kedede jer, så er det vist også sundt, og husk vi lige har haft en super fed ferie (eller det håber jeg da at vi alle har haft,) og så er der jo kun fire dage mere til weekend, plus ikke meeeega længe til alle de der helligdage.
Til alle: Jeg håber jeres dag er mega dejlig uanset hvad, og hvis den ikke er, så er der heldigvis flere kapitler fra denne bog My neighbor skrevet af @MiaSrensen1 som I kan læse videre i, dejligt ikke?
Jeg har faktisk ikke så meget at sige i dag (wow once in a lifetime, bare så I er forberedte - jeg er sådan en akavetstilhed-åh-nej-ALARM-SOS-BRYD-STILHEDEN-GENTAGER-BRYD-STILHEDEN-dette-er-ikke-en-øvelse-S-N-A-K) men jeg er begyndt at skrive mine tanker ned i en ikke-udgivet-bog, og det hjælper overraskende meget - hvis nogen var nysgerrige, nej det er ikke en dagbog, det dur jeg ikke til, det er sådan en hvad-jeg-har-tænkt-på-som-jeg-så-skriver-ned-så-det-er-ude-af-min-hjerne-igen-bog
Jeg håber I får en super duper mega god uge:D
Vh _Paust_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Første kapitel - skrevet af dig?
RastgeleHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...