Jeg traskede af sted i mine sorte, slidte converse sko. Jeg havde en sort, varm hættetrøje, og stramme, mørkeblå jeans. Jeg havde mine høretelefoner i ørene, og det eneste jeg hørte var min høje musik. Jeg elskede skoven. Så stor, fredelig og alligevel var folk bange for at gå ind i den. Som om de forventede, at blive opslugt af den tætte og mørke skov. Jeg begyndte at nynne til musikken med lukkede øjne. Jeg standsede brat op. Jeg følte mig pludselig overvåget. Det var ikke noget, men nogen, jeg følte mig overvåget af. Jeg så mig omkring, men der var kun træer, buske og en ravfugl som stirrede på mig med sine ravgule øjne. Jeg besluttede mig for, at det ikke var noget og gik så videre. Men jeg havde stadig følelsen i mit baghoved. Jeg slukkede musikken, men havde stadig høretelefonerne på. En gren blev knækket bag mig. Jeg vendte mig med et sæt. Jeg vidste ikke hvorfor mit hjerte bankede som en tyr, for der var jo folk som også kunne lide skoven. Ikke? Dér stod et dyr. Men ikke et hvilket som helst dyr. En ulv. Var der ulve i New Orleans? Jeg var næsten sikker på svaret. Ulven knurrede og havde ravgule øjne. Jeg ville løbe, men hele min krop var lammet. Shit, var det nu jeg skulle dø? Ulven begyndte at bevæge sig fremad. Der var omkring 4-5 meter i mellem ulven og jeg. Jeg vidste jeg ikke havde en chance, men jeg fik følelsen tilbage i kroppen, og begyndte atter at løbe. Jeg så mig ikke tilbage. Jeg turde ikke, men jeg vidste at den var lige i hælene på mig, og den vil få ram på mig når som helst. Den var omkring to meter væk fra mig. Jeg vendte mig om, mindre end et sekund, og pludselig var dens store krop oven på min. Jeg landte på ryggen, og jorden slog luften ud af mig. Og så blev alting sort...
~~~
Hej alle dejlige læsere😜
Håber i kunne lide kapitlet lige så meget som mig😊 dagens forfatter er @Sara-Al så skud ud til hende for en god historie😸
Hav en fantastisk dag😎
Bliv endelig ved med at skrive til mig, alle må være med😁☺️
Tusind tak for 715 læsere😱😋❤️
Xoxo _paust_.
BINABASA MO ANG
Første kapitel - skrevet af dig?
RandomHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...