"Hvad laver du?" Spurgte Dave. "Undskyld men skal du ikke bare tage imod den nye pige?" Spurgte han efterfølgende. Jessica nikkede. Sam gjorde grin med måden hun påførte sin makeup på, drengene fniste lidt men vendte så tilbage til deres Fifa spil.
"Hej, du må være Grace. Jeg hedder Jessica og jeg er din nye roomie!" En meget smilende lyshårede pige rystede min hånd. Jeg smilede tilbage til hende og svarede: "Ja jeg er Grace". Hun hjalp mig med mine kufferter og nikkede signalerende om at jeg skulle følge efter hende.
Lige før hun drejede rundt på håndtaget vendte hun sig hurtigt rundt, kiggede mig alvorligt i øjnene og sagde: "okay du skal bare lige vide at de andre kan være meget at tage ind, de larmer lidt men de er flinke nok". Jeg kiggede forvirrede på hende, de andre? Hvad snakkede hun om?
"Du er så pisse dårlig!" Råbte en hæs stemme. "Hold din kæft!" Blev der hurtigt skreget tilbage. Jessica løb hurtigt ind i den lille stue og sendte et meget stramt blik til drengene. Jeg rullede ligeså stille mine kufferter ind i rummet. "Det her er Grace, hun er vores nye roomie". Drengene fór op, og jeg lavede en vinkende bevægelse med hånden. En høj pumpede fyr kom hen imod mig med et smil på læben, han åbnede armene og tog mig ind i et kram. Jessica måtte have set ubehaget i mit ansigt for hun sagde hurtigt: "Sam giv slip på hende!" Han gav derefter slip og fortalte mig hans navn. Inden jeg så mig om kom en mørkhårede fyr med søde brune øjne mig imøde, han greb fat i min hånd og rystede den. "Mit navn er Dave, du skal ikke tage dig af Sam han er en meget åben fyr." Jeg smilede, de virkede rare og de så heller ikke for dårligt ud. Med andre ord var de faktisk ret sexede, man kunne se musklerne igennem deres trøjer, og de havde et ret forførende blik.
Drengene var hurtige til at samle mine kufferter op, Jessica peget på et værelse og sagde: "Du sover med mig, håber ikke det gør dig noget". Jeg rystede på hovedet og fulgte hende med ind på værelset. Drengene havde åbnet mine kufferter og stod og kiggede på mit undertøj, Sam fiskede en sort g-streng op og sagde flirtende: "nåh er du en kinky type eller hvad?" Dave rev den ud af hans hånd og proppede den ned i kufferten igen, imens han mumlede noget med ikke cool bro. Jeg var temmelig rystede, jeg havde været her i 10 minutter og de havde allerede rodet i mine private ting.
~~~
Hej alle dejlige mennesker😆❤️
Håber i kunne lide kapitlet af FrejaOee😊
Hav en god dag👌🏻
Xoxo _paust_
DU LIEST GERADE
Første kapitel - skrevet af dig?
SonstigesHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...