Never let you go, never let you down, no
Never let you go, yeah
No, never let you go
Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Don't you give up, nah-nah-nah
I won't give up, nah-nah-nah
Let me love you
Let me love you
Slutter jeg af.Lyden af skrigene fans tager til, men det eneste jeg hører klart er lyden af min egen hjerte banken og min managers stemme i øresneglen.
Jeg forlader scenen og går om backstage hvor min manager venter med en flaske vand og et clipboard.
"Godt klaret justin, Skynd dig at drikke det her og gå så over til m&g, pigerne kommer snart"
Jeg nikker hurtigt som svar og drikker vandet i en mundfuld.. eller nåden føltes det..
Da jeg kommer over til m&g området er de første piger der allerede, der er tre piger, en høj, en lav, og en mellem høj pige..
"Hi" Et lille vin kommer fra dem alle tre som om jeg havde friet til dem eller noget..
Mit blik glider hurtigt rundt i rummet for at finde snack bordet. Mit blik falder på en høj, lyshåret pige med flotte former.. med sikkerhed en kommende model hvis hun ikke er model i forvejen. Hendes hænder er begravet i chocolade delen ved snack bordet.. og hun kigger på det som om de lige er blevet gift..
Hun løfter hovedet og kigger uskyldigt på mig med sine store ocean blå øjne..
"Hvad.. De kan altså ikke både hive mig med til koncert og forvente at jeg vil stå og skrige med dem"
Mumler hun mens hun kaster et blik på de 3 andre piger..
"ik' tag dig af hende, hun.. ville hellere side der hjemme og se askepot... " siger den høje lyshåret pige hurtigt, jeg nikker bare og vender min opmærksomhed mod de 3 andre piger.
"såeh, hvad hedder i?" spørger jeg.
den her gang er det pigen ved snackbordet der svare..
"Jeg hedder Heater, giraffen hedder alexia, dværgen hedder Cassandra og hende den sidste mellem ting hedder sky"
Hun griner over sin måde at beskrive sine venner på..
"Jamen 1000 tak, miss pind"
Svare Cassandra, jeg kan ikke lade være med at grine.. Heater kigger forskrækket på mig.
Cassandra, alexia og sky får taget billeder, får autografer og alt det der...
Heater ville ikke have nogen af delene.. det eneste hun ville var åbenbart at sende de 3 andre sure blikke, og spise chocolade..
Da pigerne var gået kom en ny flok piger ind og fik taget billeder og alt det der... og sådan fortsatte det til laaangt ud på aftenen.. eller mere bare sådan Like 1,5-2 timer...
Da de sidste piger er gået kommer Andrew ind -Andrew er en af de få personer som behandler min som et menneske og ikke et zoo dyr der skal udstilles-
"Er du klar til at kører? "
"Jeg skal bare lige på toilettet så kommer jeg" svare jeg
Da jeg er færdig på toilettet kan jeg hører ophisede stemmer, såå.. som alle andre nok også ville have gjort stillede jeg mig med øret mod vægen..- for stemmerne kom fra væggen af- og lyttede.
"Hvorfor skal du også ødelægge den større dag i mit freaking liv huh?"
"Den største dag i dit liv? Han er en freaking dreng der synger om alt muligt pis som alle andre os synger om, intet specielt andet end hans højrøvede attitude..!"
"Højrøvede attitude? Det var ikke ham som der barr stille sig til at æde alt chocoladen og lod som om at vi er funking fjender!"
Det var gået op for mig at det var Alexia og Heater der diskuterede
"Tilgængelig var det heler ikke mig der snød nogen til at tage med til en koncert med en person som hun hader vel? Giraf"
"Ti stille"
"Ja gå du bare, og lad mig være tilbage alene i et land jeg ikke engang bor i!"
Og derefter var der ikke mere..
<><><><><><><><><><><><>
Hejsa!
Jeg håber I har jer en dejlig mandag, som kan nydes dobbelt så meget med dette kapitel af @xoxoanogirl fra bogen It's me, som er en super bog jeg synes I burde læse videre på:)
Jeg vil gerne takke alle for at læse med, jeg er glad for at i voter og kommentarer særligt OlgaPayne og RPoetsch tak fordi I altid kommenter!!😀 Derudover vil jeg gøre noget ret usædvanlig og akavet, jeg vil gøre en reklame for mig selv (så er I advaret, hvis I forståeligt nok synes det er for ego, så bare smut ind og læs videre i It's me og hvis ikke, er du meget velkommen til at læse videre.) Jeg har lavet min egen tegneprofil-ting på Instagram, den hedder Zendoodledrawingdk og jeg ville bliver super mega glad hvis I havde lyst til at følge den, for lige i øjeblikket er der 4 søde følgere... Nok fordi jeg virkelig ikke kan få mig selv til at sige til en person midt i en samtale "hey, vil du følge min tegneprofil på Instagram" Jeg ville nærmest gå til af skam, det er langt sjovere og nemmere at reklamer for andre. Men ja, tak for jeres tid og fordi I havde lyst til at læse denne del også😀
Fortsat god uge
Vh _Paust_
YOU ARE READING
Første kapitel - skrevet af dig?
RandomHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...