Alle advarer mig, advarer mig imod at Brandon ikke er andet end problemer. Men, det er ligesom han er skabt for mig. Og hver gang han ser ind i mine øjne og siger mit navn, kan alle problemerne i verden, ikke holde mig væk.
Nøøn, nøøøøøøn Lyden af Brandons motorcykel skærer igennem den bløde søvntåge der omslutter mig Jeg skubber fødderne ud af dynen og lader dem glide ned på det kolde gulv Jeg lister mig hent til vinduet og sniger mig til et kig ind. Et øjeblik går min krop i stå. Hjerte, åndedræt, blod og det hele. Der står han jo. Brandon. Alene og fuldt opslugt af motorcyklen og det, han er i gang med. Han står med siden til og et koncentreret udtryk. Små ryk i hans arme tyder på han reparerer noget. Jeg stirrer, selv om jeg godt ved, det er vildt uhøfligt sådan at udspionere. Især hvis han opdager mig. Men jeg kan ikke få blikket fra ham. Han har sorte jeans, sneakers og en hvid undertrøje Det glinser på hans solbrændte hud. Pande, hals og bare skulder. Med en skødsløs bevægelse tørrer han sved af halsen med sin ene hånd. Det banker på døren, jeg når ikke at svare, før den går op og mor braser ind.
"Godmorgen Allison" smiler hun. "Kan du ikke skynde dig? Jeg skal kører dig OG din søster, så hurry it up. "
Jeg er oppe! Se? Klar til at køre." Siger jeg og finder mine bøger frem.
Noon, nøøøøøøn.
Siger det igen. Jeg smiler. Kan slet ikke lade være. Jeg ser på mor, som ser vredt på mig. Hun har lagt armene over hinanden og ryster på hovedet.
"Den damn Edwards dreng, hvad fanden har han gang i?!" Hvæser hun. "I vores gammel hjem, har vi aldrig haft sådan et problem Mor bryder sig ikke om Brandon, fordi hun siger han er en af "de" fyrer. Det hun mener med "de fyrer" er at han er badboy, playboy og alt det der. Jeg mener, han kan snører en hver pige om sin lillefinger, men det gør ham ikke mindre hot. Jeg sukker. "Brandon, mor. Hans navn er Brandon." Siden vi flyttede ind har jeg været besat. Kan du bebrejde mig? Omg. Jeg kan ikke en gang beskrive, hvor hot han er! Han er bare Mr. Perfekt.
"Gør dig klar, vi smutter Sukker mor og vender sig om for at gå. "Åh, glem ikke at spørge Amy, hvor mange muffins vi skal bage for festen." Det er det sidste jeg høre hende sige.Hun er irriterende, men hun er min mor. Jeg får øje på Brandon og de andre, da jeg når skolen. "Nej hvorfor skulle jeg tage til en latterlig fest?" Siger Brandon og tager en smøg frem "Come on dude! Hvor ofte har du en chance med tusinde piger?" Siger Kyle"Udspionerer du Brandon?"Det giver et sæt i mig. Lea. "Hej Lea" siger jeg forvirret og klør mig i nakken. "Hvorfor ser du så trist ud? Lemme guess: Brandon. Jeg når ikke at svare, da Kyle afbryder. "Hey, Lea, jeg tænker på om du ville hjælpe mig med at finde en date? "Selvfølgelig" siger hun og nikker sig enig med sit svar. Geez. Kyle og Lea flirter!"Hey, du må ikke svigte mig til festen." Siger jeg, da Kyle går "Hvis jeg ser Kyle, kan jeg ikke love dig for at jeg ikke svigter." Siger hun og smiler forsigtigt. Fedt. NOT! Damn it. Klokken ringer og vi går ind til time. Okay folkens, lad os starte" råber Jacobson. "Hamlet. Jeg vil rigtig gerne høre hvad det er der gøre ham ambitiøs." elsker jeg engelsk timerne det her år er bare bonus fordi at Brandon også er her.Here we go. Hver gang jeg får chancen stirre jeg på ham. Det er som magi. En slags kærligheds magi.... Eller en forbandelse"Mr. Edwards. Hvad syndes du?""Hamlet?" "Ja, Hamlet. Det er en skam, at du ikke læser Brandon. Jeg tror du ville have noget tilfældes med ham""Tager du pis på mig, Jacobson?" Hvæser Brandon og jeg kan se at de vrede liljer i hans ansigt bliver tydelige."Dude slap af" hvisker hans ven, Isaac.Selvom Brandon ignorer mig hver eneste dag, så kan jeg ikke lade hver med at hjælpe ham, jeg giver ham det rigtige svar og selvfølgelig laver han det om til sine ord, og selvfølgelig bruger han slang ord. Også ser han på mig og siger "nice work" og jeg kunne friggin' dø...
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Halløj!
Jeg har ikke så meget at sige i dag, men ja jeg håber i har det godt, og nyder den sidste del af september. Selvfølgelig som en ny tradition i slutningen af måneder: TILLYKKE TIL ALLE DER HAR HAFT FØDSELSDAG HER I SEPTEMBER! Jeg håber ikke det tordnede hele natten op til jeres fødselsdag, så I ikke kunne sove og derfor vågnede op til en regnbyge med et morgensurt og træt ansigt med sorte rander under øjnene. Men hvis du skulle være så uheldig så skriv lige en besked til mig, så vil jeg gerne lige reklamer for dig og fortælle hvordan din dag var...;)
Dagens gode kapitel er skrevet af @@alberteaxelsen (brug dette link på computeren) @alberteaxelsen (brug dette link på telefonen) og kapitlet er fra bogen Troublemaker som jeg synes I skulle smutte ind og læse, og se om vores stakkels forelskede hovedrolle mon får playeren Brandon, og om det er så fantastisk som hun tror?
https://www.wattpad.com/270798633-troublemaker-kapitel-1-the-boy-next-door
Vi ses i næste uge hvor endnu et fantastisk kapitel venter (I skal virkelig glæde jer):D
Tusind tak til alle jer der læser og stemmer på disse gode første kapitler, bliv endelig ved det er helt vildt dejligt!
Vh _Paust_
ESTÁS LEYENDO
Første kapitel - skrevet af dig?
De TodoHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...