Stalker - af AmalieKrygger

186 6 0
                                    

Emily's P.O.V. | Oh god, Mollie why!? What do i do? " MOLLIE!?" "Sshh! He is gone ok... Wait where is Mollie?""Mike??! Oh thank god you're here! Its Mollie, she is gone! He took her with him!""Take it easy! We will find her, where did he go with her?" i dont know.. but i heard her scream!""Hold on you're saying that she wasn't with you?""No she was with me but he must have gotten her without me noticing it""Ok this officially sucks!" "I know! But what do we do?!""Call for help!""I would but my phone has no signal!""OH MY GOD HE'S BACK! AND HE HAS A GUN!?""I can only think of one thing to do right now....RUN!"

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Ohøj;)

Sidste mandag inden sommerferien, håber i har nydt den lige så meget som mig:D

 Dagens kapitel er skrevet af AmalieKrygger, og som I nok har opdaget er den på engelsk. Jeg ved ikke om alle har kunnet læse den, men jeg kan fortælle, at AmalieKrygger måske oversætter den til dansk. Så gå ind og følg hende og hendes bog. For i det tilfælde at I hellere vil læse den på dansk, så følg hende for måske bliver ønsket opfyldt?;) og ellers er det da en god mulighed for at læse en god engelsk historie. 

Vh _paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now