Sommerferien er officielt slut. Der er ikke noget med, at gå sent i seng, spise alt for mange is, tage på stranden og sidde og kigge op på himlen blå, og ned i sandet hvidt. Ikke engang noget med at se horisonten, og tænke på alle de skønne øjeblikke, hvor han bare var i nærheden af mig. For det er som om alting er anderledes i år. For nu er han her faktisk ikke mere. Mit værste maridt. Alt for mange tanker er blevet spildt, på en som jeg ikke engang kender, men som jeg tror, at jeg elsker.. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? At elske et andet menneske, som man ikke har nogle relationer til? For i virkeligheden, ved jeg kun hvad han hedder, hvordan han ser ud, hvor han bor og andre detaljer som hvornår han har fødselsdag. Det kaldes at storke;)Og navnet er Sander, Sander Stark. Han er halv Englænder, ret sejt, ikke? Lyst krøllet hår, flotte mørkeblå øjne og et smil man ikke ser andre steder. For det er en ting som man ikke bare sådan glemmer. Han gik ligeså fint nede af gangen, og mens at hele min krop begyndte at flyve vær gang jeg så ham, så vidste jeg aldrig om det var gengældt. Sikker ikke:( Jeg vidste faktisk ikke at han eksisterede, før vi begyndte at have et fag sammen på skolen, valgfag. Da jeg krydsede idræt af som valgfag, havde jeg ingen forstilling om, hvilken tur jeg var i gang med at begå mig ud på. Turen finder sted oppe i luften, og man svæver. Svæver gennem skyerne, og jo mere lyserøde skyerne bliver, jo mere forelsket bliver man. Men pludselig når man til de blodrøde skyer, som betyder at det er for sent, eller at den kærlighed man havde håbet på, ikke ville finde sted. Der er sådan jeg forstiller mig det. For da jeg fandt ud af, at han her efter sommerferien skulle på efterskole, blev mine skyer meget røde. Rigtig blødrøde. Og det værste af det hele er, at han sikkert har glemt mig. For ja, vi havde en lille flirt i gang;).- ¤ - ¤ - ¤ -Jeg stod helt trist, og kiggede op på en gammel og trist bygning, kaldet min skole. Der var overhovedet ikke nogle stemmer inde i mit hoved, der sagde, Årrg hvor jeg bare glæder mig til at se alle mine klassekammerater,eller noget andet lamt i den stil. For sagen er netop den, at der var alt for meget drama i sommerferien til, at jeg overhovedet har lyst til at nærme mig klapdørene, hen til gangen. Men, jeg gjorde det alligevel. Tog skridt for skridt, som førte mig direkte op ad gangen, og ind i klasseværelset. Der stod jeg, og kiggede rundt. Mens de samme personer som al tid var sammen, stod sammen. Jeg nåede at vende mit blik to gange, før at jeg hørte en stemme bag mig sige " Flyt dig Ea, du kan ikke bare stå sådan og spærer døren, for os andre", jeg skyndte at flytte mig, og forbi kom Kaya. Min bedste veninde, for 2 måneder siden - altså før sommerferien. Og ja hun var rigtig vred på mig, af en grund jeg overhovedet ikke kendte... For jeg ved virkelig ikke, hvad jeg har gjort hende. "Undskyld" hviskede jeg, og blev skubbet til siden af de andre der kom ind."Hejsa alle sammen, der er sat navne skilte på bordene, så gå hen og sæt jer!". Folk gik forvirret rundt, og råbte til hindanden, hvis de skulle sidde sammen. Jeg gik selv lidt forvirret rundt i klassen og ledte, for der var ingen der råbte efter mig. Folk var ved at falde på plads, og i det fik jeg øje på Kaya, der ikke havde nogen side makker.. Endnu...
<><><><><><><><><><><>
好日子 (Hǎo rìzi)
Jeg er tilbage! Nogen af jer vil måske undre jer over, hvor jeg har været - eller rettere sagt, hvad jeg har lavet, jeg har jo bare været her i dejlige Jylland. Og jeg kunne jo komme med en lang liste over ting, meeen jeg tror ikke nogen vil have den store interesse i at læse den sååå
Men nok om mig, vi vender stærkt tilbage med søde @EmilieRamskov s bog Elsk' mig og hvem elsker ikke en god gammeldags kærlighedshistorie? Og efter dette kapitel skal I da læse videre - om ik andet så virker Emilie som en venlig person, så jeg synes I burde støtte hende;)
Så har alle os elever/studerende snart ferie, og jeg håber de få voksne - eller ungvoksne også får ferie her om et par uger
Vi ses i næste uge
Venlig hilsen _Paust_
KAMU SEDANG MEMBACA
Første kapitel - skrevet af dig?
AcakHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...