Just another love story - af foodfanof1D

140 5 0
                                    

Jeg så ham dybt i øjnene. Så dybt at jeg kunne se mindst 5 forskellige farver i dem. Han havde et fast greb om min hånd imens han bevægede vores hænder langsomt op og ned. Hans hånd var varm og blød. Jeg ville ønske at dette øjeblik kunne vare evigt. Vi havde klassens time. Det havde vi 90 minutter hver eneste uge. I dag skulle vi have en makker og snakke hele timen med en som vi ikke plejede at snakke med. Jeg havde fået tildelt den fantastiske Lewis. Han var perfekt. God i skolen, lækker, god til sport, lækker, populær, lækker, åh og fik jeg sagt at han var lækker. Gid jeg var det. Hvordan mon det egentligt føles. Du ved at være lækker, slank og god til alt. Hvis du også er i tvivl om det så prøv at spørge alle andre end mig. Jeg er ikke slank eller lækker. Men jeg må indrømme at hvis jeg har en bestemt kjole på og lidt i hovedet ser jeg sgu heller ikke værst ud. Måske skulle jeg bare have det på hver dag. "Angel......hallo...................er du der Angel.........". Jeg blev vækket fra min trance af Lewis. Han grinte af mig da jeg jeg viftede med mit hoved og råbte ja ud over hele klassen. Ups. Vi snakkede videre efter det. ( A/N: her er samtalen.)L: nå hvad jeg var ved at sige var hvad skal du efter skole?A: jeg skal hjem og indspille et cov............ Intet hvad med dig?L: bare rolig jeg siger ikke til nogen at du er "The Voice Of An Angel".A: shhhhh!!!! L : djebjølsgudnudrutautblihulhåentformåen!A: hvad?L: det føles godt nok rart at blive holdt sådan for munden.A: sorry.L: det okay skal du noget andet end at indspille et cover efter skole?A: næ. L: okay så tager jeg med dig hjem Idag!A: okay. Timen sluttede og vi skulle hjem. Jeg tog mine ting og gik ud af klassen hvor jeg derefter begyndte at gå ud af bygningen. Lewis kom løbene med sin cykel og råbte "Aaaaaaangeeeeel veeeeeent!" Jeg stoppede brat op og han kom hen til mig. Han spurgte om han skulle tage min taske i hans cykelkurv og jeg takkede ja.På vej hjem spurgte han meget ind til mange ting. Han spurgte ind til The Voice Of An Angel. Det er min youtubekanal. Jeg lægger covers op på den. Man kan ikke se hele mit ansigt i videoerne fordi jeg prøver at holde det som en hemmelighed. Det gør jeg fordi jeg ikke har brug for at blive drillet da jeg kun går i 7. Klasse og er 13 år. Min youtubekanal hitter viralt på internettet og der er lavet hjemmesider hvor folk prøver at gætte min identitet. Alt folk ved om mig er at jeg kommer fra Danmark, at jeg spiller klaver og at jeg kan synge. Det har været rigtig svært at holde det for min bedste veninde Beth. Vi er så tætte. Vi er så meget sammen at folk på et tidspunkt troede at vi var lesbiske og begyndte at finde alle mulige måder at sætte vores navne sammen på. Til sidst endte de med at kalde os for Bagel. Totalt random.

<><><><><><><><><><><><><><><><><>

Aloha (jeg vil rigtig gerne til Hawaii ja)

Jeg håber I har en fantastisk dag i dag, hvis I ikke har så læs da videre i denne gode bog skrevet af @@fanfoodof1D (brug dette link på computeren) foodfansof1D (brug dette link på telefonen) for det er da en mega god historie kaldet Just another love story med et sjovt twist af en sanger, synes I ikke?

Vi ses i næste uge!

VH _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now