Twitter DM's - af Miss_AllAmerican

134 7 1
                                    

5.23 pm

Lunixa: DM me!

8.52 pm 

Calum5SOS er begyndt at følge dig

8.54 pm

Calum5SOS: Hey

Lunixa: OMG! Dør 

Calum5SOS: Du vover på at dø, før du har givet mig en is!

Lunixa: lol

10.59 pm

Calum5SOS: Hvad ville du gøre hvis du mødte et talende ged?

Lunixa: Jeg ville skrige og løbe væk, tror jeg! Hehe!

Calum5SOS: F**k du er kedelig! 

Lunixa: Spurt

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Davs!

Så er der kun tre dage tilbage i denne måned, så tillykke til alle der har haft fødselsdag, jeg håber for jeres skyld, I ikke skulle startede samme dag som I havde fødselsdag. (Okay jeg indrømmer, min folkeskoleklasse var altid sød til at overklistre kridt-tavlen med "tillykke" "vi håber du får en god dag" og mærkelige digte. Så det er ikke det værste at have fødselsdag på en skoledag (eller arbejdsdag,) men det må stadig være træls. Hvis du skulle starte samme dag som du havde fødselsdag, så skriv lige til mig. Jeg vil gerne lave en medlidenheds-reklame for dig i en forfatternote, og fortælle hvordan det egentlig var, for det har jeg spekuleret helt vildt meget på)

Nå men tilbage til det vigtigste: Dagens kapitel! Og dette gode og anderledes (hvilket jeg jo er fan af) kapitel er skrevet af @Miss_AllAmerican og er fra bogen Twitter DM's. Meget af bogen er beskeder, men på et tidspunkt vender det, så jeg synes du skal gå ind, og finde ud af hvornår det er, og hvad der sker;) 

Linket nedenunder skulle gerne få jer direkte ind på bogen, men hvis det ikke gør, så bare tryk på 'profil-linket', der burde virkelig ikke være nogen undskyldning for ikke at gøre det. ISÆR ikke hvis du havde fødselsdag samme dag som du skulle starte igen. For hvornår har det ikke hjulpet at læse en god historie med en masse spændende kapitler i?

https://www.wattpad.com/267926686-twitter-dm%27s-c-h-4-2-16

👆🏽Linket👆🏽

Så ses vi jo i næste uge igen.

Vh _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Onde histórias criam vida. Descubra agora