"Stepanie! Kasper! Er i ikke snart færdige!?" Råber jeg nede fra stuen.
"Jaja vi kommer nu," kommer det tøvende fra Kasper.
"Vi er allerede sent på den," siger min mor, da de kom til syne oppe fra trappen.
Det var i dag vi skylle flytte til Danmark fra LA. Min mor kommer fra Danmark, men vi flyttede hertil PGA. min far. Vi har altid talt dansk med min mor, fordi hun vidste at vi på et tidspunkt skulle flytte til Danmark igen.
----
Min mor hedder Camilla. Hun har langt lyst hår og har de blødeste blå øjne. Hun har 3 børn.
Min bror Kasper, som har brunt hår og six-pack, de pæneste brune øjne og det der smil som bare får alle piger til at blive helt blød i knæene, og som i nok havde gættet er han en player.
Så er der min søster Stepanie, hun har også brunt hår, blå øjne og pretty much makeup på, i havde måske gættet det her, men hun var en dulle. (eller, hvad man nu kalder det)
Og sidst, men ikke mindst, mig. Jeg minder meget om min søster bortset fra at jeg har brune øjne, bruger ikke så meget makeup og er en helt normal pige som elsker bøger. Og vi er allesammen 16 år.
----
Vores far skred fra os for sekten år siden, da han fandt ud af at vores mor skulle have trillinger - mig, Stephanie og Kasper. I dag skal vi flytte fra alle minderne om min far og vores gamle liv.
((((((Jeg skipper lige resten til de er i Danmark, der skete ikke så meget.))))))))
Vi er endelig kommet til huset. Det er stort og hvidt, og siden min mor sikkert bedst kunne lide mig, så siger hun at jeg må vælge værelse først. Jeg løber op på anden sal og kigger ind på det midterste værelse, der er en altan, en stor seng og en kommode.
Jeg går ind på det værelse for enden af gangen, det ligner det første, men den har ikke nogen altan. Jeg går hen mod vinduet, og kigger ind til dem, som bor overfor os. De har en altan, men det havde det her værelse ikke. Jeg kan se 3 drenge alle med en tydelig six-pack og helt vildt mange muskler. Og med min erfaring kan man nemt se at de er playere. Det lærer man sådan lidt når ens bror også er en player.
Jeg skynder mig ind igen og går hen til det midterste værelse. Der sidder en dreng på min alder ude på hans altan med sin computer. Jeg går ud på min altan og smiler over til ham, men han har ikke lagt mærke til mig.
"Hej!" Siger jeg for at få hans opmærksomhed. Han kigger hurtigt op og herover.
"Hvem er du?" Spørger han og kigger underligt på mig.
"Jeg er Tilde og mig og min familie er lige flyttet ind her," svarer jeg og smiler.
"OK... jeg er Toby," siger han og smiler skævt til mig.
"Jeg ville faktisk bare spørger om du er en player ligesom din bror?" Spørger jeg.
"Nej det er jeg ikke," svarer han og jeg smiler igen.
Han virker sød, jeg tror vi kommer til at blive gode venner.
<><><><><><>
Goddav
Så er jeg hjemme fra Berlin, og som for alle andre klasser... VAR DET DEN FEDESTE TUR NOGENSINDE, og jeg ville aldrig have undværet bare et eneste øjeblik! Men nok om Berlin, jeg vil ikke blærer mig for meget, tilbage til det vigtigste, Thilde der lige har mødt Toby, skal vi væde på at de ender sammen? Tja jeg ville faktisk gerne væde om det, men jeg har desværre ikke læst hele bogen, så skynd dig da ind på @_Appletiger_s profil og læs videre i Watch out players så I kan vinde vædemålet;)
Jeg håber I får jer en fantastisk uge!
Venlig hilsen _Paust_
VOUS LISEZ
Første kapitel - skrevet af dig?
AléatoireHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...