Gennem insta - af Simonelouise1

162 4 2
                                    

"Lucy! Lucy! Lucy! Kan du ik fortælle om hvordan du mødte Carl igen?" Råbte min kusine Anna mig lige op i hovedet."Ok,men det er så kun 37. Gang jeg fortæller det" svarede jeg."Det hele begyndte med..." Startede jeg.--------------

Omg jeg har fået en følger anmodning på insta! Tænkte jeg højt. Det var så længe siden at jeg sidst fik en ny følger.Jeg gik ind på hans profil, og likede alle hans billeder så han ik skulle unfollowe mig igen. 

Hans navn var Carl, Carl Rasmussen. Eller det stod ihvertfald i hans Bio.

Han var 13 år, og single. Det stod også i hans bio.

Han så enlig ret godt ud, og han havde en hund!

Ej det er måske lidt mærkeligt at være så hype som jeg var på det tidspunkt, på grund af en hund...

Jeg kiggede hans profil igennem et par gange til. Han havde ikke den insta med billeder af mad og skate parker, som alle drengene fra min klasse.

Han havde meget mere stil over det. Med -ihvertfald af hvad jeg syntes- ret profesionelle billeder.

Pludselig fik jeg en besked over direkte på Instagram.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Aloha!

Jeg håber i som altid nyder livet:)

Dagens kapitel er skrevet af @simonelouise1 og det er fra bogen gennem insta, så jeg synes selvfølgelig I skal smutte ind på hendes profil og læse videre. Historien er på nuværende tidspunkt blevet afsluttet, så I behøver ikke engang vente i spænding på næste kapitel;)

Jeg tror nok at linket nedenunder vil kunne få jer ind på bogen, MEN jeg er ikke sikker, for jeg brugte min computer til at lave det -  I må faktisk godt lige skrive om det virker, eller om det kun virker på en computer:)

https://www.wattpad.com/273773707-gennem-insta-kapitel-1

Linket til bogen👆🏽

Vh _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang