Mine eventyr - af Sara1a2b

123 9 0
                                    

Der var en gang en pige, der hed Camilla.

Hun var en lille ballademager, som kunne lide at drille folk. Hun kunne finde på at banke på hos nogle og løbe væk, eller stjæle et æble fra kurven hvis hun blev sulten.

En dag da hun var ude at plukke bær i skoven, mødte hun en prinsesse.

"Hej." sagde prinsessen.

"Hej." sagde Camilla.

"Hvad hedder du?" spurgte prinsessen.

"Camilla."

"Så det er dig?"

"Hvad?" sagde Camilla forvirret.

"Jeg er her for at fortælle dig, at hvis du ikke stopper med at være en lille uartig pige, så kan du aldrig blive til en prinsesse ligesom mig." sagde hun og smilede til Camilla, og forsvandt i et lysglimt.

Hmm, det var nok magi. Tænkte Camilla og begyndte at gå hjemad. Hvad mente prinsessen? Og hvad skulle hun gøre? Hun ville jo gerne være en prinsesse.

Da hun kom hjem, forstod hun det hele.

Det prinsessen mente var, at hun skulle stoppe med at drille folk. Så hun gik hen, og sagde undskyld til alle dem hun havde drillet.

Og fra den dag, stoppede hun med at drille og være en uartig ballademager.

Da hun blev stor, blev hun gift med en smuk prins, Og blev en sød og smuk prinsesse.

Og Camilla, prinsen og familien levede lykkeligt til deres dages ende.

<><><><><><>><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Haluuuu!

Jeg håber I har en rigtig god 19. september:)

Dagens kapitel er en lille historie fra bogen Mine Eventyr  og er skrevet af @sara1a2b og jeg synes virkelig at I burde smutte ind og læse videre, for hvem synes ikke at det er lidt hyggeligt at læse eventyr?

Vi ses i næste uge, hvor et nyt godt kapitel vil blive udgivet:)

Vh _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora