"KLARA!!" Kan jeg høre Marcus råbe. Jeg kastede nemlig vandballoner på dem lige før. "NÅR VI FINDER DIG SÅ ER DU SÅ DØD!" Kan jeg nu høre Martinus råbe.Jeg løber hurtigt ind i huset og ind på badeværelset og håber at de ikke høre mig.
Jeg går ind i brusekabinen og sætter mig der.
Jeg kan høre fod step gå rundt i huset.
Det er faktisk lidt klamt at høre på.
Man ved jo aldrig om de kommer og finder mig.
"Nå vi må da bare give op" kan jeg høre Marcus.
Jeg puster lettet ud og på samme tidspunkt jeg puster ud er der jeg ved ikke hvor mange vandballoner der rammer mig.
"Vi fandt dig!" Siger Martinus med en lille djævelsk stemme med lidt latter i.
"I er simpelthen for meget!" Griner jeg.
"Du kunne bare lade vær med at kaste vandballoner på os" griner Marcus.
Jeg rejser mig op og vrider min t-shirt for vand.
Drengene står og veksler blikke med hinanden mens de kigger på mig.
Og jeg ved at når de gør det er det aldrig noget godt.
Jeg fjerner alle de strimler af hår fra mit ansigt så jeg bedre kan se dem.
"Klara?" Spørger Martinus grinene.
"Jear?" Spørger jeg igen.
Drengene veksler blikke igen, mens at de har en vandballon i hånden.
"Følg med os eller du bliver våd igen" siger Marcus kommanderene.
Jeg gør som de siger og de følger mig ud i baghaven.
"Læg dig ned på græsset" siger Martinus kommanderene.
"Hvorfor?" Spørger jeg forvirret.
"Bare gør det" siger Martinus igen.
Jeg gør som de siger. "Godt så! Nu skal du gøre præcis som vi siger ellers kaster vi vandballoner på dig og kilder dig indtil at du ikke kan mere" griner Marcus.
Jeg nikker forsigtig.
Marcus sætter sig på mine ben så jeg ikke kan sparke ham, mens at Martinus holder mine arme fast så det føltes som om at jeg er spændt fast til jorden.
"Okay du skal for det første sige at vi er de pæneste du nogensinde har set" siger Marcus mega selvfed.
"Aldrig i livet" griner jeg.
"Klara" siger Martinus og løfter en vandballon.
"Okay, okay.." jeg sukker.
"I er de pæneste jeg nogensinde har set" griner jeg.
"Godt. Nr 2 du skal kysse os på kinden" smiler Marcus frækt.
"Fint! Kom her" siger jeg og løfter mit hovede.
Og som i nok ikke ved er jeg syyyygt djævelsk og slikker Martinus i ansigtet.
Han tager sig til hovedet og her har jeg chance for at komme væk. Jeg tager mine ben til mig og begynder at løbe. Og den plan lykkedes ikke da jeg manglede at kaste en vandballon i hovedet på Marcus.
"Nå nå. Så du prøver at flygte" siger Martinus djævelsk.
"Nej nej" lyver jeg.
"Du ved godt hvad det betyder ik?" Siger Martinus. Og med et ved jeg hvad klokken har slået. Den har slået Klara bliver våd.
Og med et er der mange balloner der flyver mod mig og rammer mig så hurtigt at jeg ikke kan nå at sige ballon.
"I er så dumme!" Græder jeg falsk. For min plan er ikke helt omme.
"Ej det er vi kede af" siger Marcus trist.
Jeg snøfter og kigger på dem.
"Kan vi gøre noget for at gøre det godt igen?" Spørger Martinus.
Og det svar var det eneste jeg manglede for at kunne fuldføre min plan.
Jeg tager en vandballon og gemmer den så de ikke kan se den.
"Kram?" Spørger jeg dem.
De nikker begge og går hen imod mig.
Da de nåede hen til mig krammede jeg dem forsigtigt og tog vandballonen ud fra hvor jeg gemte den. Og gæt hvad der kommer til at ske..
*PLASK*
"AAARGH" skriger Marcus som en pige. Heh. Jeg ødelagde den slet ikke ud over deres ansigter. Ups.
Martinus kigger lidt på sig selv, men mest på Marcus der fare rundt for at finde et håndklæde. Vi griner begge meget over ham. Vi er faktisk ved at dø af grin.
Han ligner sådan en kylling der bliver jagtet af et menneske. Det er sjove sager.
"Hvad står i og griner af?" Spørger Marcus lidt muggent.
"Af dig din kylling" griner mig og Martinus i kor.
"Er jeg en kylling?" Spørger Marcus og løfter det ene øjenbryn.
"Øh ja. Du løber sgu da rundt sådan her" siger Martinus og laver den perfekte efterligning af Marcus efter at han blev våd.
"Okay nu kan jeg godt se det selv" siger Marcus og vi flækker allesammen af grin.
<><><><><><><><>
Gutentag!
Jeg håber I har haft en super god uge i sidste uge, og starten på denne uge var god. Endnu en gang kan jeg trøste alle med at jeres dag kan blive bedre ved at smutte ind på @@NicolineBMadsen s profil og læse videre i denne bog Marcus og Martinus. Beautiful faces som jo (surprise) er en fan fiction om Marcus og Martinus. Og jeg har jo ikke så ofte Fan Fictions med i bogen, men da der jo skal være plads til alle slags bøger, synes jeg I skal læse fan fiction i dag:)
Okay, det er ikke heeelt rigtigt det jeg sagde med at der er plads til alle bøger i denne bog, jeg har taget et valg om at alle bøger der er hvad kan man sige, 15+ meget af tiden (tror I ved hvad jeg mener), ikke høre hjemme i denne bog, da jeg mener at alle skal kunne læse denne bog, uden at blive stødt. Jeg har ikke noget problem med bøger der er sådan, men jeg har læsere i alle aldre, så derfor vil jeg ikke have den slags bøger med(: Læs gerne af alle: Jeg har nærmest aldrig bøger med, hvor hovedpersonen er en dreng, hvor bogen er en gyser, eller hvor det er en fantasy (jeg mangler sikkert også andre slags bøger, men det er lige dem jeg kan komme på.) Så hvis du selv skriver eller du kender en der skriver om en dreng, skriver en gyser eller en fantasy, så ville det være super fedt, hvis du fik personen til at skrive til mig, for jeg vil gerne have noget for alle (hvis du har en helt tredje overset slags bog skriver du også bare.) Jeg understreger at "almindelige" bøger selvfølgelig også er velkommne:)
Dagens citat (primært vil piger måske nok synes om dette): Bag enhver mand står en kvinde med himmelvendte øjne". – Jim Carrey
Dagens citat (primært vil drenge måske nok synes om dette): Hvis kvinder styrede verdenen ville vi ikke have krige, blot intense forhandlinger hver 28. dag. – Robin Williams
Vi ses i næste uge!
Venlig hilsen _Paust_
STAI LEGGENDO
Første kapitel - skrevet af dig?
CasualeHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...