Bib bib bib, min alarm ringede. Jeg skulle op og i skole... Kæft hvor gad jeg det virkelig ikke. Til gengæld ville jeg virkelig gerne se synet af Klaus, og jeg skulle jo også hen til Caroline. Så jeg besluttede at tage i skole alligevel.Skolen var mega kedelig, først skulle jeg have dansk, derefter engelsk og så historie og Til sidst skulle jeg have fysik/kemi indtil Klokken tre.~efter skole~Vi fik fri og nu skulle jeg, være sammen med Caro. Vi vidste allerede hvad vi skulle lave, vi skulle lave en power point om Klaus, fordi vi kunne begge to lide ham og så følte vi en sjov følelse i maven da vi snakkede om ham. Vi kaldte ham Frikker og det sjoveste vi nogen sinde har gjort, var da vi kastede bananer på hans klasses rude, men læren kom ud og vi skyndte os væk. Vi syntes, det var mega pinligt.Da vi kom hjem til mig, begyndte vi på power pointen. Vi var alene hjemme, så vi sad og spiste slik, imens. Det var rigtig hyggeligt og det her lavede vi næsten hver gang vi var sammen og vi var næsten sammen hver dag så vi havde en hel liste om hvem vi skulle lave power points om. Da min mor kommer hjem, skynder vi os at pakke computeren sammen. Vi var lige ved at flække af grin men vi prøvede at holde det inde. Det var svært. Vi kunne høre min mor komme op ad trapperne til mit værelse, så vi skyndte os at tage vores iphones op som om vi havde spillet på dem hele tiden... Da hun kom op, sagde hun "Hej" og da hun så endelig lukkede døren flækkede vi bare af grin, det var som om vi bare ikke kunne lade hver, hvis den ene stoppede kiggede vi bare på hindanen og så gik det løs igen, men vi blev altid afbrudt af min storebror som spillede rok musik, og han gjorde det kun for at irritere os. Men han havde ret, det var irreterende.
<><><><><><>
Halløj til alle der læser denne besked
Så er jeg tilbage! Stærkere end nogensinde og alt det der man nu skal sige, jeg håber I har haft det godt, og er klar til at læse igen. Jeg synes personligt vi starter godt ud med Bff skrevet af @Kais0030, så hvorfor ikke fejre denne glædelige-genforening med at gå ind på hendes profil og læse videre?;)
Vi ses I næste uge, nyd livet og husk at spise god mad;)
Venlig hilsen _Paust_
STAI LEGGENDO
Første kapitel - skrevet af dig?
CasualeHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...