The player AND his crew! - af julieamlundhenriksen

96 8 5
                                    

"Jullse kom nu vi vil se" siger Ida fra den anden side af døren. "Ja, ja jeg kommer ud" råber jeg tilbage. Lige nu er vi i centret det er sidste dag inden ferien er slut så vi har besluttet at opgradere vores garderobe. "Tada" siger jeg og drejer rundt. "Det flot" siger de i kor. "Skal jeg købe det?" Spørg jeg lidt tvivlende, de kigger kort på hinanden og siger så: "ja!"  Og så kan jeg ikke bare andet end at grine, for de er kugleskøre men det er jo det jeg elsker dem for. "Okay så går jeg lige ind og skifter" svare jeg, pigerne har prøvet deres tøj så det var bare mig der manglede, jeg tror også at det var mig der havde købt mest, det er det typisk for Ida skal selv betale for alt sit tøj hvor at mine forældre køber mit tøj, men små ting må jeg selv betale, så derfor har jeg lidt flere penge men så er der Ida der selvfølgelig har hele sin pung fyldt med gavekort. Nixie har nogen gange svært med at finde noget da hun godt kan være kræsen men så når hun finder noget så vil hun altså også ha det, hun er nemlig rigtig glad for ting der kan lyse altså sko og sådan. 

"Kom lad os få en milkshake" siger jeg da vi går forbi paradis. "Jullse, du for jo snart et sukkerchok" siger Ida og så griner hende og Nixie, men jeg er ligeglad for jeg er forlængst noget op til kassen og jeg er den næste.

"Hej hvad skal det være?" Spørg hende der står i kassen. "Øhm en milkshake  med oreo" svare jeg og så betaler jeg og bagefter køber Nico og Ida også en med oreo.

"Piger se derovre" siger Nixie og peger lidt frem i den retning vi skal og der sidder Rip, rap og rup sku! "Æv hvad laver de dog her!" Siger Ida, og Nicoline og jeg kan mærke at hun er ret så irriteret. "Bare ignorerer dem" siger jeg selvom jeg også selv er ret irriteret, men altså vi går forbi og vi går derhen ubemærket indtil at Ida hun nyser og Shawn kigger på os og er på vej hen sammen med Dylan og Cameron. "Pis" siger Nicoline med sammenbidte tænder. "Bare ignorer.." starter jeg men bliver afbrudt af at der bliver lagt en hånd på Min skuldre og jeg bliver nød til at vende mig om og der står Cameron den største player på skolen. "Hva' så søde hvorfor bliver du ikke her og hygger lidt med mig" spørg Cameron og sender mig et flirtende blik. "Fordi jeg ikke er en billig luder der knepper ud til højre og venstre!" Siger jeg vredt og skubber Camerons hånd væk og så går jeg med Nicoline og Ida lige efter mig, tror jeg for pigerne er der ikke. Hvor er de? Når jamen så går jeg tilbage.  Idas synsvinkel  "Slip os" siger jeg irriteret og prøver at vride mig ud af grebet, da Julie blev sur på Cameron og skred skulle Nico og jeg til at følge efter hende men Shawn og Dylan tog fat i vores håndled og trak os tilbage. "Nope prinsesse" siger Dylan og trækker mig ind til ham, ud af øjenkrogen kan jeg også se at Nicoline prøver at komme fri men også uden held. "Slip dem så!" Siger Julie irriteret da hun endelig kommer hen til os, altså endelig det var fandme på tide! "Glem det prinsesse" siger Cameron og jeg kan bare se at det pisser hende af. "Må jeg spørge hvorfor i overhovedet har taget fat i os?" Spørg jeg for nu er jeg ved at være ret træt af det her.  "Åh det er egentlig bare at vi jo har den her dør imellem vores værelser så jeg eller vi tænkte" siger Cameron og kigger på Shawn og Dylan, "at det kunne være rigtig dejligt hvis vi måske droppede den nøgle i har fået af inspektøren" siger Cameron og smiler sit selvfede smil. "Glem det!" Siger Nicoline irriteret. "Ej hvorfor det var da ellers sådan en god ide" siger Shawn og kysser Nicoline på kinden. "Stop det der!" Siger Nicoline arrigt og river sig løs og så kommer hendes hånd susende igennem luften og rammer Shawns kind med en ordentlig slam! "Kom piger!" Siger Nicoline, så Julie hjalp mig fri og så skyndte vi os efter Nix for hun virkede meget oprørt.

<><><><><><><><><><>


Hejsa:)

Jeg håber I har det okay, selvom ferien næsten er forbi... Hvis I havde ferie... Havde I ikke det, så, ja, så er jeg virkelig så ked af det på jeres vegne. Virkelig, jeg er så ked af det på jeres vegne, så jeg håber, jeres dag kan blive bedre, med dette kapitel skrevet af @julieamlundhenriksen fra bogen The player AND his crew! For den virker da utrolig god, og den bliver kun bedre;)!

Fortsat god dag, og til alle SKAM-fans, er jeg den eneste der bare virkelig elsker sæson 4?!?! Seriøst, jeg venter bare på at Sana og Yousef begynder på noget sammen

Vi ses i næste uge

Vh _Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now