I don't see the difference - Cake_Girl_Bella

78 5 3
                                    

Kates POV (Point of view)

Saw your face,

Head your name,

Gotta get with you,Girls like girls, like boys do,Nothing new.."Kate.. KATE!" "Var, hvad?" "Kate, det er ikke godt for dine ører at høre musik så højt." "Men Maddie, du forstyrrede mig midt i en god sang," surmulede jeg og lavede trutmund. Jeg sad bare og tænkte over noget. Hun grinte bare af mig. Hun ser sød ud når hun griner.."Hvis du får tinitus, så skylder du mig en undskyldning," sagde hun. Jeg smilede sarkastisk til hende. "Siger pigen der hører Justin Bieber og One Direction så højt at hun får klager fra naboerne."  "Hey!" Hun kastede en pude i hovedet på mig, "Nr 1, så ved du at jeg ALDRIG kunne finde på at høre Justin Bieber og One Direction. Nr 2, så var det kun resten af huset der klagede, ikke naboerne." Jeg løftede det ene øjenbryn af hende. Det hader hun når jeg gør, fordi at hun ikke kan. Hun stirrede lige så hårdt tilbage. Jeg kunne ikke undgå at lække mærke til hvor flotte hendes gråblå øjne er. "Okay, så du hørte ikke Justin Bieber og One Direction," sagde jeg så, "Hvad var det så? The Vamps?" Hun kiggede væk. "Det var 5SOS hvis at du bare SKAL vide det," mumlede hun. "Ha!" Råbte jeg triumferende, "Jeg vidste at det var et eller andet Boyband." "Du skal ikke kritiserer min musiksmag, frøken Hører-Altid-Triste-Kærlighedssange," gav hun igen. Jeg skulede til hende. "I det mindste hører jeg ikke Arktiske Aber!" Jeg sagde det sidste så højt at min skide irriterende tvillingebror kunne høre mig. "Hold kæft, søs!" Hørte jeg ham råbe gennem væggen, "Og de hedder Arctic Monkeys!" "Same shit, bare på engelsk!" Råbte jeg tilbage. Jeg så over på Maddie og vi brød sammen i lydløse fnis indtil vi begge fik hikke. "Okay -hik-" sagde Maddie, "Skal vi ikke -hic- holde en lille -hic- konkurrence for -hic- at se hvem der kan -hic- holde været længst og -hic- komme af med den her forbandede -hic- hikke?" "Jo god -hic- idé," siger jeg, "3, 2, 1, NU!" Vi holdt vægge vejret, men synet af hinandens puffede kinder fik os bare til at grine endnu mere. "Lad os gå nedenunder efter noget -hic- vand," foreslog jeg. Vi gik begge ned i køkkenet."Hej piger," sagde min mor. "-Hic- Heii!" Sagde vi på samme tid og begyndte at grine igen. Min mor sukkede. "Har i nu fået hikke igen?" Spurgte hun. Et hik fra os begge besvarede hendes spørgsmål. "I griner sku for meget, piger," sagde hun og smilte. Vi tog begge noget vand. Det fik hikken til at forsvinde. "Spiser du med Maddie?" Spurgte min mor. "Nej, desværre, jeg lovede min far at være hjemme klokken 18," svarede Maddie. "Øh, det er altså 10 minutter siden," sagde mor. "Pis!" Udbrød Maddie, "Hejhej Kate, vi ses i morgen i skolen," råbte hun fra gangen, "Farvel, Mrs. Cristof!" "Farvel!" Råbte mig og min mor efter hende. Da jeg kom op på mit værelse igen, så jeg at en SMS var tikket ind på min mobil. Den var fra min kæreste, Daniel.Hey Smukke, hvad laver du?Mig: Skriver med dig😂💕Daniel: Ha ha.Mig: Ej sry, har bare lige sagt farvel til Maddie. Skal til at se en film.Daniel: Nårh, ok. Han var meget sjovere at være sammen med end at skrive med..

<><><><><><><><><>

Gutentag!

Jeg håber I har brugt jeres uge fornuftigt - aka "glemt" at lave lektier, arbejdsopgaver, motion (og bla bla bla) og husket at spise usundt, feste, se film og hygge jer;) Ej spøg til siden, jeg er "ligeglad" med hvad I har lavet, bare det er noget der har gjort jer glade:)

Noget der gør mig glad er når Wattpad-brugere skriver til mig og fortæller at mange flere læser deres bøger efter reklamen, så når I har hjulpet tidligere, hvorfor så ikke også hjælpe @Cake_Girl_Bella på vej, ved at læse videre i I don't see the difference? Det synes jeg I burde, især fordi jeg tager på studietur til Berlin i næste uge (wuhuuu) så der kommer ikke et kapitel, og så kan I læse videre i denne bog i stedet for

Så vi ses ikke i næste uge, men nyd livet (hvis nogen skulle undre sig, markerer jeg teksten, så flere mennesker måske læser den)

Auf Wiedersehen!

_Paust_

Første kapitel - skrevet af dig?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang