"Hjælp!!" råber hun. "HJÆÆÆLP!" råber hun igen. Men hun når ikke at sige mere før hun bliver ædt af en ulv. Jeg slutter tv'et. Hvorfor ser man altid ulve som onde? Ulve er de sødeste og smukkeste dyr. Ja.. Jeg er da sød og smuk. Haha. Jeg tager tasken på ryggen og går ud af døren.Jeg hedder Jazmin. Mine venner kalder mig Jaz. Altså mine ulve venner. De 'venner' der er i skolen, Jaa. Dem er der ik nogle af. Jeg har ingen forældre. Jeg er i plejefamilie. Mine forældre døde. Blev drabt af ulve. Jaaa. Hyggeligt. Jeg har en plan om at flygte. Flygte til der var ulve bor. Jeg er der henne hele dagen. Og når jeg siger jeg sover hos 'Vennerne' er det der jeg tager hen. Jeg er ankommet til skolen. Jeg orker ikke en dag til. Det er fredag. Jeg flygter imorgen. Jeg går ind i klassen. Smider min taske på bordet. Jeg sætter mig oppe på bordet. Tager min telefon. Jeg skriver til Lukas. Lukas er Alpha. Altså. Alpha efter sin far Rasmus. EFTER SKOLE. Jeg gpr lidt væk fra skolen og laver mig til ulv. Jeg løber og løber i omkring 15 min. ENDELIG. Jeg er her. Jeg laver mig til menneske. Jeg ser Lukas stå og tale med sin far. Da han ser mig sender han mig et smil. Jeg smiler tilbage.
<><><><><><><><><><>
Hejsa!
Jeg håber I har haft en fantastisk dag alle sammen, og udover det håber jeg at I får en fantastisk uge. Jeg har brugt min dag på at spise lagkage, drikke kakao og spise boller - hvis der ikke er en klokke der ringer, vil jeg med glæde annoncer at min storebror har fødselsdag. Det må faktisk være en stor ærer for @@Cowd2909 forfatteren til I'm a wolf s kapitel kommer ud på denne særlige dag, så til ære for hendes held så læs videre i hendes bog mennesker:)
Jeg vil gerne undskylde til alle der skriver til mig for at jeg svare så langsomt; jeg beklager dybt, men jeg har også rigtig mange andre ting at bekymre mig om. Jeg vil også lige informerer alle om at jeg tager på skitur med min skole i morgen, så derfor svare jeg ikke før på mandag, og derfor udgiver jeg ikke før d. 6. februar:)
Fortsat god uge til alle
Venlig hilsen _Paust_
ESTÁS LEYENDO
Første kapitel - skrevet af dig?
De TodoHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...