The Beckhams af bella1712 - kapitel 1

449 14 0
                                    

"Her er deres boarding pas Frk" Sagde den lalle glade stewardesse, med det største falske smil jeg nogen sinde har set!!

"Tak" Sagde min mor, og gav hende et smil.

Jeg rullede øjne og gik videre ind i flyet.

"Du er altså nød til at lære at være sød overfor folk, Du skulle jo nødig side uden nogen venner" viskede hun. Som om det var en hemmelighed at jeg var en "Good girl gone bad".

"Jaja Mor" Vrissede jeg og gik ind i flyveren. Jeg fandt min plads og satte mig ned i sædet. Min mor havde fået billetterne bilagt ved at vi ikke skulle side sammen. Det vil sige at fordi jeg er hendes lille "Guld klump" kom jeg på første mens min mor sad på 2.

Vi er egentligt ikke fattige men vi er heller ikke sinkende rige!

Jeg tændte for min musik og håbede på at den person jeg skulle side ved siden af ikke var en af de der klamme lugtende typer der savlede ud over en når de sov i flyet! Men det jeg ikke havde set var tre fyre der satte sig overfor mig, jeg kiggede op fra min mobil og så på dem. Den yngste var rimelig nutted, han havde en hvid trøje på hvor der stod "Confront me!!" på med store sorte bogstaver. Den "Mellemste"(er det overhovedet et ord???)havde en grøn jakke med en sort bluse inden under, Også var der den ældste Han havde bare en hvid bluse på og smilede til mig gennem de mørke solbriller som var identiske med dem de andre drenge havde på. Det var først nu jeg opdagede at jeg havde stirret en smule så jeg kiggede ned på min mobil da den tilsyneladene "Mellemste" dreng satte sig ved siden af mig.

"Hey" Sagde han og smilte flirtene til mig.

Det var nu jeg så at han nok var omkring samme alder som mig.

"hey" sagde jeg og slukkede musikken og lagde min mobil væk, jeg tog også mine solbriller af men det hjalp nok ikke så meget når jeg havde lagt en mega mørk make up. "Romeo" Sagde han og holdte sin hånd frem.

"Em" sagde jeg og rystede den

"Em??????" sagde han

"Ja, det er forkortelse for Emely"

"aha, Men hvorfor dog ikke bare sige Emely, når du har sådan et smukt navn" Sagde han flirtende. Jeg var ved at få lidt kvalme da at jeg ikke er typen der vil flirtes med første gang man møder dem. Så jeg gav ham Er-Du-Seriøs blikket. Han tog endelig sine briller af og jeg så at han havde nogle af de flotteste øjne jeg nogen sinde havde set, Vent tænkte jeg lige det? jeg skal ikke have noget at gøre med en fyr lige nu!!!!!

"Lad hende nu være casanova!! Hun er ikke interesseret!!" Sagde den ældste.

"Øh... det er okay!" Sagde jeg

"Jeg hedder Brooklyn, og det her er Cruz" sagde han og pegede på sig selv og den yngste dreng der nu lå og sov. Vi havde det super hyggeligt, men det var dog lidt mærkeligt da de begge to flirtede helt vildt meget med mig. Da vi havde snakket i omkring 4 timer(Det tager omkring 12-14 timer at rejse til U.S.A) kom vi ind på emnet om hvor vi boede, og vi fandt ud af at vi bor på samme vej. Og jeg skal gå på samme skole som dem!! det er virkelig fedt.

"hvad er klokken??" spurgte jeg og gabte.

"altså vi flyver over nogle tids soner nu men jeg gætter på at klokken er 3 i Danmark" sagde Brook.

"Jeg tror jeg har et tæppe i min håndbagage!Du må gerne låne det, vis du vil??" Sagde Romeo efter som at Brook alerede havde gevet sit til Cruz, der faldt i søvn efter 10 minutter på flyet.

"Må jeg??" Spurgte jeg og så på ham

"Selvfølgelig skal bare lige over og hente det hos vores mor og far"

"Tak" Sagde jeg og så efter ham.

Da han var gået kunne jeg høre at Brook var ved at spænde sin sele op. Han rejste sig og satte sig ved siden af mig.

"Her" Sagde han og Fjernede arm lænet. Jeg er sikker på at jeg lignede et stort spørgsmåls tegn.

"Jeg mener at vis du vil ligge ned, så må du gerne sidde og ad mig, Dumme" Sagde han og smilte dumt til mig.

jeg trak på skuldrene og lagde mig ind i hans favn, han slog armene op om mig så han nærmes krammede mig. Han var så dejlig varm, og han duftede fantastisk. Vent WTF is going on i mit hoved??Først Romeo og nu Brook!!!!! Det her sker bare ikke!!!!!!!!

Jeg faldt lyn hurtigt i søvn i Brooks varme dejlige favn, og jeg sov fantastisk.

-------

Jeg vågnede ved at Brooklyn rykkede sig og jeg lå nu på sædet men jeg lod som om at jeg stadig sov, for hvad nu hvis at han kom tilbage.jeg kunne høre noget rasle og jeg kunne mærke at jeg blev løftet op og sat op af en anden person.han duftede lige så godt som Brook. Ja jeg ved det, kald mig hvad i vil men jeg er ikke en freak fordi jeg kan lide Brooks duft og Romeos duft som jeg lige har fundet ud af er den person som sidder og krammer mig lige nu.

jeg kunne høre Brook brokke sig over at Romeo havde taget hans plads. Hi hi de to både sødeste og hotteste drenge jeg nogensinde havde set, skændes om at sidde sammen med mig.

Jeg vidste nu en del om dem efter at vi havde snakket. jeg ved at Brook og Romeo hed Beckham til efter navn. jeg syntes sådan at jeg havde hørt deres navne før, men jeg tænkte ikke så meget over det.

------

"Hey" sagde Romeo da jeg vågnede igen. det her med at lægge sig til at sove op ad en lækker sød fyr kunne jeg godt vænne mig til.

"hey" Sagde jeg med mig "Hotte" morgenstemme. Mærk sarkasmen!!!

"Jeg har bestilt nogle crosonger til dig" sagde han og gav slip på mig så jeg kunne sætte mig op.

"det behøvede du altså ikke!!!!"

han begyndte bare og smile og grine.

"hvornår lander vi???" spurgte jeg og rejste mig op for at samle Cruzes tæppe op, og putte ham.

"Vi lander om en time, og du virker god til det med børn!" sagde Romeo

"Taaaaak" sagde jeg og satte mig tilbage i Romeos favn, Okay hvis nogen så os nu ville det helt klart ligne at vi var kærester!! Men venner kan godt nusse eller putte!! Ikke?

"Mine forældre leder faktisk efter en babysitter til os, og du virker helt klart som det perfekte valg!!!!"

"Du glemmer en lille detalge?" sagde jeg og kiggede ham i øjnene. han havde bare så flotte øjne!

"Hvad" sagde han og begyndte at lege med mit hår.

"Brook er næsten tre år ældre end mig, tror du ikke at han er bedre til at passe på jeg end jeg er?"

"sidste gang passede han kun Harper og han glemte at lave mad til mig og Cruz" sagde han lidt surt.

jeg begyndte at grine og jeg kunne ikke stoppe, først lignede Romeo et stort spørgsmåls tegn, men så begyndte han også at grine. vi grinte så meget at dem der sad på sæderne omkring os. Men vi stoppede med at grine da vi kom til at vække Cruz. "Undskyld vis vi vækkede dig Cruz" Sagde jeg og strøg min hånd gennem hans hår, og så lagde han sig til at sove igen.

Han tog min hånd og jeg holdte ham i hånden lige til han faldt i søvn. derefter satte jeg mig over til Romeo igen.

"jeg skal lige på toilettet, jeg kommer om lidt" sagde Romeo og gik.

Det var først nu jeg begyndte at tænke over hvor Brooklyn var?

Mens jeg sad og tænkte kom han pludselig over mod mig. han satte sig på Romeos plads og lage armen om mig.

"Du er hyret!!" sagde han og smilte til mig. Jeg forstod INGEN ting, jeg kiggede bare på ham som om han var sindssyg. Hvad Mente han med det???

~~~

Hej alle dejlige mennesker:)

Hvis i normalt læser fanfictions kender i sikkert historien, men lige meget hvad er det en god bog så læs endelig videre efter min mening:)

Hav en fantastisk tirsdag:)

Xoxo _paust_.

Første kapitel - skrevet af dig?Where stories live. Discover now