"Bip, bip" mit vækkeur ringede. Var klokken virkelig allerede 7? Jeg rejste mig søvndrukken op.
Idag var det første dag i 8 klasse. Enlig gad jeg ikke rigtigt i skole, skole var en lorte ting som alle hader. Jeg tog mit tøj på (jeg valgte en hvid top med en sort cardigan og sorte high waisted jeans) og lagde min make-up. Min telefon ringede. -Mia skal vi følges?Det var min bedste veninde Sasha. -Ja self. Så mødes vi det sædvanlige sted ik'?-Jo Mia. Så ses vi! Sasha lagde på, og jeg skyndte mig at spise morgenmad. Så tog jeg overtøj på og tjekkede insta. Og kun de sædvanlige billeder og beskeder, om hvor klam og irriterende jeg var, poppede op. Jeg tog min cykel, og cyklede hen til det sædvanlige sted for at møde Sasha...
"Hej Sasha" råbte jeg. "Hej Mia" råbte hun tilbage. Vi cyklede sammen hen til skolen, mens vi snakkede om alt mellem himmel og jord (som alle veninder jo gør).Klokken ringede. "Shit, vi kommer for sendt til første skoledag!" Sagde Sasha. Hun er lidt af en nørd, og hun elsker skolen. Men måske er det derfor hun er min veninde. Der er nemlig heller ingen der vil være sammen med hende, og så passer vi vel godt sammen ik'? Vi gik ind til time, vi skulle have matematik. FUCKING MATEMATIK! Vi satte os ned på vores pladser fra syvende. Det vil sige at jeg skulle sidde alene. "Hej nye 8. Klassere" Sagde min lære Adam. "Idag får vi en ny dreng i klassen" En MEGA lækker dreng kom ind af døren. "Hej jeg hedder Magnus" sagde den nye dreng. Er du gal han var lækker. Med den perfekte tøjstil, håret sidder for godt og hans øjne de strålede i den perfekte dybe ocean blå farve. Men jeg kan lige så godt give op på forhånd. Jeg er jo en af de "udstøtte" i den her klasse. Den klamme, den dumme og den tykke i den her klasse. "Som i kan se her, er Magnus den nye dreng i klassen" sagde Adam. "Og han skal sidde ved siden af Mia, da det er den eneste plads der er ledig." OMG, det var bare løgn! Ved siden af MIG!? Det var da bare for vildt! "Og jeg tænkte på om du så ikke kan vise ham rundt på skolen Mia?" Sagde Adam. "Ø...øøm okay"svarede jeg. Da Magnus så satte sig ned ved siden af mig sagde han "fedt skat. Jeg glæder mig allerede". Seriøst! Han kaldte mig skat! Kan han li' mig? Men det kan jo ikke lade sig gøre! Vel?
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Hejsa!
Jeg håber i nyder ferien
Dagens kapitel er skrevet af simonelouise1 og er det første i bogen this is my life som jeg synes i skulle gå ind og læse videre i, for man kan da ikke bare stoppe med at læse efter den sidste linje, vel?;)
Vi "ses" i næste uge!
Vh _paust_:)
YOU ARE READING
Første kapitel - skrevet af dig?
RandomHejsa!♥️ I den her bog kan du finde nye bøger at læse. For idéen er, at alle der har lyst til det, de kan få deres første kapitel med i bogen. Så begynd og læs, der er noget for en hver!:) Bogen er desværre afsluttet, så du kan ikke længere få dit...