PART 41✨🟫

510 79 0
                                    

အတန်ကြာ တိတ်ဆိတ်သွားပြီးနောက်၊ တုယွီရှု က ရုတ်တရက် မေးလာသည် " ကိုကြီး ၊ မင်းတစ်ယောက်ယောက်ကို ကြိုက်ဖူးလား"

သူမကအမြန်ထပ်ပြီး "မဟုတ်ဘူး၊ ဒီလိုမေးသင့်တာထင်တယ်၊ ကိုကြီးတစ်ယောက်ယောက်ကို ချစ်မိဖူးလား"

တုယန်စုက မေးခွန်းကို မဖြေ။ သူက ပြုံးရင်း ငိုနေတဲ့ တုယွီရှု ရဲ့ ခေါင်းကို ပုတ်ကာ "ကို​ကြီး ချစ်မိဖူးရင်တောင် အခြေအနေမှာ ဘာမှအကူအညီမရ​လောက်ဘူး"

"ကိူကြီး ခုထိမချစ်အိဖူးဘူးမလား" တုယွီရှု က သူ့ကို မော့ကြည့်ကာ ဖျတ်ခနဲ ပြုံးလိုက်သည်။ သူမက နားရွက်အနောက်ကို ဆံပင်တွေကို သပ်လိုက်ပြီး တည်ငြိမ်စွာ သေချာသောအသံဖြင့် "တစ်ခါမှ မချစ်မိဖူးဘူးပဲ"

တစ်ယောက်ယောက်နဲ့ နီးကပ်ချင်ပေမယ့် တကယ့်လက်တွေ့မှာမလုပ်နိုင်တဲ့ ခံစားချက်ကို ကိုကြီး ဘယ်လိုလုပ်နားလည်နိုင်မှာလဲ။ နီးစပ်ဖို့ကြိုးစားလိုက်တာနဲ့ နာကျင်ရမှာဖြစ်ပြီး ကိုယ့်ကိုကိုယ် လုံးဝဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာကို အကြိမ်ပေါင်များစွာ သတိပေးရပါမယ်။ လုပ်နိုင်တာဆိုလို့ ကိုယ့်ရဲ့ခံစားချက်တွေကို မြိုသိပ်ထားဖို့ပဲ။

မလုပ်ရဲဘူး။

ငါသူ့ကို ဆယ်နှစ်ကြာအောင် ​ကြိုက်ခဲ့တာလို့ ပြောလို့မရဘူး။ ငါက သူ့ကို ထင်ထားတာထက်တောင် ပိုသဘောကျတယ်။

မလုပ်နိုင်ဘူး။

တခြားသူတွေရဲ့ သနားမှု၊ ကိုယ်ချင်းစာမှု၊ နောင်တ​တွေလို အရှက်ရစေမဲ့ အကြည့်တွေကို မခံနိုင်ဘူး။

အထူးသဖြင့် သူ့ဆီကပေါ့။

"ကိုကြီး မှတ်မိသေးလား" တုယွီရှု သည် ပြတင်းပေါက်မှ လှမ်းကြည့်ကာ "အိမ်တော်ထိန်းအဘိုးက ညီမတို့မိဘတွေကလည်း အရင်က တစ်ယောက်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ချစ်ခဲ့တယ်လို့ ပြောဖူးတယ်"

"ချစ်မိဖို့ဆိုတာ လွယ်ပေမယ့် ဘယ်အတွဲကမှ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ထာဝရ အတူတူမနေနိုင်ကြဘူး။ တွဲတာကနေ လမ်းခွဲလိုက်တာလည်းဖြစ်နိုင်သလို၊ လက်ထပ်တာကနေ ကွာရှင်းသွားတာလည်း​ဖြစ်နိုင်တယ်။ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ချစ်ရင်တောင်မှပဲ" တုယွီရှုခေတ္တရပ်ပြီး ဆက်ပြောလိုက်သည်၊ "တဖြည်းဖြည်းနဲ့ လျစ်လျူရှုလာကြပြီး နောက်ဆုံးမှာ အချင်းချင်း မုန်းသွား​ကြလိမ့်မယ်။"

မင်းလည်းငါ့ကိုကြိုက်နေတယ်ဆို《ဘာသာပြန်》Où les histoires vivent. Découvrez maintenant