רקע ודמויות/ מושגים

1.2K 52 3
                                    

דמויות

יונגי הוא ערפד שחי כבר מאות שנים, הוא בעל יכולות היפנוזה, חזק מאוד ומהיר מאוד , ויכול להתהלך בשמש עם טבעת מיוחדת שאחד המכשפים כישף.
ג'ונגקוק: גם ערפד, צעיר יותר.
טאהיונג וג'ימין: בני אדם
ג'ין: מכשף

נאמג'ון והוסוק ישתלבו בסיפור בהמשך יחד עם עוד דמויות חדשות , לא נכתוב כאן מה תפקידם כי זה הכרחי לעלילה.

על הסיפור/ פרקים חדשים/ אזהרות
ג'ימין ויונגי כזוג, יונמין
טאהיונג וג'ונגקוק כזוג
יתכנו עוד זוגות שתגלו עליהם בהמשך.

פרקים יעלו לפחות פעמיים בשבוע: מוצ"ש ויום שלישי וכל פעם שהחיים יאכזבו ונברח לכתיבה.
הסיפור מכיל סמאט, ודם.
אין ולא יהיה בשום צורה משהו שקשור לאונס או כפיה של יחסי מין כי אפילו בסיפור זה דוחה ולא מוסרי.
יכולים להיות אקטים של שליטה, שנעשו בהסכמה.

הסיפור מכיל רפרנסים לבאפי ציידת הערפדים, יומני הערפד, ראיון עם ערפד, דרקולה, דם אמיתי וכל סיפור ערפדים שקיים, אם אתם מכירים גם, אז תהנו מהסיפור יותר.
כמו שכבר אתם יודעים, הכריכה תשתנה מלא פעמים ובטח גם השם של הסיפור.

מושגים

קוטלות
קבוצה של נשים בעלות עוצמה שמקדישות את חייהן לחיסול ערפדים. הקוטלות חזקות מערפד, והכוח הזה מקורו בכישוף עתיק יומין שעובר בתורשה מקוטלת לבתה. הן מביאות ילדים רק כדי להמשיך את שושלת הקוטלות.
בעבר פעלו לבד, אבל התחילו לעבודביחד, לא משאירות סיכוי לערפד שתפסו.
לקוטלות כוחות נוספים שיצויינו בסיפור.

מכשפים ומכשפות
כוחות כישוף יכולים לעבור בגנים אבל גם יכולים להיות נרכשים. המכשפות/ מכשפים הלבנות לרוב עובדות בקבוצות, ומטרתן להוסיף אור בעולם ולהחזיר את האיזון שעורער בגלל קיום יצורים על טבעיים כמו ערפדים ואנשי זאב.

המכשפות/ם האפלות, או השחורות, משמשות בקסם לטובת הנאה וקידום הכח שלהם בעולם. הרבה מאוד אישיות פוליטיות מוכרות הן בעצם בעלי כוחות כישוף.

נשיכת ערפד
נשיכה אצל הערפדים היא לחלוטין משהו מיני. שליפת ניבים מראה שהם מגורים, ונעיצת השיניים - זה נעיצת הזין..באיזה חור שלא יהיה.
הערפדים יכולים להפריש ארס מיוחד שיגרום לציד שלהם לחוש כאילו הוא על סף אורגזמה, מה שהופך את כל העניין להרבה יותר מהנה, אם הם יבחרו לעשות את זה.

כפיה
יכולת של הערפדים להפנט בן אדם ולגרום לו לעשות כרצונם. יופיע בסיפור בכתב נטוי, למשל
"תשחרר" כפה יונגי
או "תאכל" ציווה יונגי

קוטלת נועצת יתד בערפד, שזה סמבול הפוך אגב.

הערה ממש קטנה:
אני ממציאה הכל מהראש באותו רגע שאני כותבת, זה בעיקר כי נורא מתחשק לי לכתוב יונמין, אז לפעמים הסיפור יוביל למקומות שלא תוכננו מראש


 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now