פרק 83: אפילוג 2 🔞

324 34 15
                                    

מוקדש לכל מי שביקשה פרק ויקוק 💖
_______________

ג'ונגקוק לא שיקר כשאמר כשכל הבלאגן יגמר הוא לוקח את טאהיונג איתו למקום רחוק.
גם טאהיונג חשב על אותו דבר בדיוק, ובגלל שהם לא הצליחו להחליט מי יקח את מי, הם מצאו את עצמם במלון "וולדרוף" המפואר בפריז, בסוויטה הנשיאותית.
יונגי ממילא משלם על הכל, הוא יגלה את זה בפירוט החודשי של האשראי.

הם ישבו בחדר ההסבה הגדול שהפך לבקשתם לחדר גיימינג. מבחינתם, הם יכלו לגור שם תמיד. טאהיונג אהב את פריז, זה היה יתרון נוסף.

"היוצר שלך הוא טאייאנג" אמר ג'ונגקוק, נזכר בערפד השחום ויפה התואר. "אתה מרגיש משהו כלפיו?"

טאהיונג ניער שקית דם ושתה ממנה כמו ששותים טרופית. "אני צריך?"
"בדרך כלל יש משיכה מינית חזקה בין ערפד ליוצר. אין ערפד ויוצר שלא שכבו" אמר ג'ונגקוק ולקח שקית דם.  "חוץ ממכם בעצם, לא היה לכם זמן" גיחך כשהוא מנסה לפתוח את השקית עם השיניים.

זה הזכיר לטאהיונג את ג'ונגקוק עם יונגי. ובטח שהיו עוד הרבה לפניו.
"כמה בחורים היו לך?" שאל, זורק את שקית הדם בעצבים על השולחן. לא היה אכפת לו שהדם נוטף על השולחן.
"רק הבחורים?" ג'ונגקוק ניסה לספור
"עם כמה שכבת??" שאל טאהיונג בחוסר סבלנות.
"וואו מאיפה אני זוכר, זה כמו שאתה לא זוכר" הפטיר ג'ונגקוק.

המבט על טאהיונג הבהיר לג'ונגקוק היטב שהוא זוכר  ועוד איך זוכר. זה לא היה קשה, היה אפשר לספור אותם על יד אחת ועוד נשארו אצבעות.

ג'ונגקוק העדיף לשתוק. הוא היה בטוח שטאהיונג לא ישמח לגלות שלא מעט מהפרטנרים של ג'ונגקוק בחיים ונראים צעירים ומושכים, ככה זה כשאתה שוכב עם ערפדים.

הוא ניסה לרכך את טאהיונג, "אל תהיה כזה כועס, אני לא שכבת עם אף אחד חוץ ממך" טאהיונג נעץ בו מבט מצמית. הוא אמור להאמין לשקר הזה?
"מאז שהכרנו" מיהר ג'ונגקוק להוסיף.

"אני יכול לכפות עליך לא לשכב עם אחרים" אמר טאהיונג לפתע, הרעיון מצא חן בעיניו מאוד.
"זה לא עובד ככה" צחק ג'ונגקוק.
"למה לא?" אמר טאהיונג והצמיד את ג'ונגקוק לקיר, מחפש את עיניו כדי לכפות עליו.
"אתה רציני? לא ידעתי שאתה כזה רכושני"
"אני לא רכושני!"  ענה טאהיונג בעצבים. מניח את את שתי ידיו מסביב לג'ונגקוק ומונע ממנו להתרחק.

ג'ונגקוק נשך את קצה שפתו בשעשוע. "אז איך תסביר את זה?"
"זה אתה אשם. אתה משגע אותי" אמר טאהיונג וקירב את שפתיו לג'ונגקוק.
ידו האחת בחשה בשער של ג'ונגקוק והשניה ירדה למכנסיים שלו, הוא תפס את האיבר של ג'ונגקוק מבעד לבד, נהנה לשמוע את הגניחה העמוקה של ג'ונגקוק.

"אני חזק ממך עכשיו" אמר טאהיונג
ג'ונגקוק הביט בו בשעשוע. אז מה? היחסים ביניהם היו עמוקים יותר.
טאהיונג העיף את ג'ונגקוק על המיטה וטיפס מעליו.
"תלחם בי"
ג'ונגקוק צחק בקול עדין "למה לי?"
"תלחם בי!" טאהיונג רצה להפגין את הכח שלו וג'ונגקוק נענה, נותן לטאהיונג לבחון גבולות חדשים.

"אל תזוז" כפה טאהיונג על ג'ונגקוק. הוא קרע את הבגדים של ג'ונגקוק, מסתכל בתשוקה על הגוף השרירי וחושב בסיפוק איך כל זה שלו.
ובזכות טאייאנג, זה ישאר שלו תמיד.

"אתה לא יכול לקחת ורנה" כפה טאהיונג, "ככה אני יכול לכפות עליך מתי שאני רק רוצה"
הוא רכן לנשק את החזה של ג'ונגקוק, יורד לאט לאט לאיבר שלו.
הוא נזכר בכל הפעמים שג'ונגקוק לא נתן לו לגמור, "נראה לי שזו תהיה סגירת חשבון מעולה"  מלמל לעצמו.
הוא נשך את האיבר של ג'ונגקוק, מחדיר לתוכו ארס. ג'ונגקוק נכנע לאופריה וגנח בקול, מקמר את גבו.
הוא רצה עוד.

לראות את ג'ונגקוק גונח ככה הדליק את טאהיונג והוא התפשט, מכין את עצמו לרכיבה על ג'ונגקוק.
הוא רכב עליו בפראות, גונח וצועק. הוא התכופף לנשוך את הפטמה של ג'ונגקוק, מחזיק את ראשו של ג'ונגקוק ומושך אותו בשערו לנשיקה שהותירה את שניהם ללא אויר שהם ממילא לא היו צריכים.
טאהיונג הגביר את הקצב, ירכיו השריריות מתהדקות מסביב לגופו של ג'ונגקוק כשהביא את עצמו לשיא, גומר על הבטן המוצקה של ג'ונגקוק.

טאהיונג התכופף מעט להביט בג'ונגקוק.
"איך ההרגשה של לא לגמור?" לחש לאוזנו של ג'ונגקוק.
הוא ציפה שג'ונגקוק יתחנן אליו, אבל ג'ונגקוק רק נשך את העגיל שלו בשפה, רואה איך טאהיונג נאנק ונדלק מהפעולה הקטנה הזו.

"לא יודע" , אמר ג'ונגקוק בשובבות, "למה שלא תגיד לי בעצמך?"
הוא סובב את טאהיונג כך שיהיה מתחתיו ונכנס אליו בכל הכח, תופס חזק באיבר שלו.
טאהיונג היה בלאגן אחד שלם. הוא גנח ושרט את הגב של ג'ונגקוק והתחנן לגמור, אבל ג'ונגקוק לא שחרר את האיבר של טאהיונג.
"אני אפילו לא צריך לכפות עליך" לחש לו ג'ונגקוק בתשובה לשאלה, כשהוא מגביר את הקצב, גומר התור החור של טאהיונג.

ג'ונגקוק נשך את טאהיונג נשיכות קטנות, טריק שלמד מיונגי והבין כמה טאהיונג אוהב, מחדיר את הארס שלו מעט כל פעם, גורם לטאהיונג לחוש גל אורגזמות שלא נגמר.
"בבקשה... תן לי לגמור" גנח טאהיונג
הוא ניסה לסלק את היד של ג'ונגקוק שמחצה את קצה האיבר שלו, אבל ג'ונגקוק תפס את שתי ידיו של טאהיונג והצמיד אותם מעל הראש שלו.
"זה לא ..." גנח טאהיונג... "יעבור לך בשתיקה"
ג'ונגקוק רק גיחך. הוא התכופף לעבר טאהיונג, וטאהיונג ציפה לנשיכה נוספת שהיתה מענגת ומייסרת בו זמנית.
"יש לך עוד הרבה מה ללמוד ערפד חדש" לחש לו ג'ונגקוק באוזן.

טאהיונג ניצל את ההזדמנות ויצר קשר עין עם ג'ונגקוק, הוא יכפה עליו. הוא יכול. הוא חזק יותר.
אבל מוחו היה כל כך מעורפל שהוא לא הצליח להגדיר מה הוא רוצה.
ג'ונגקוק עזר לו-
"אתה רוצה שאני אזיז את היד שלי?"  שאל והתכוון ליד שלחצה על האיבר של טאהיונג, מונעת ממנו לגמור.
"כ-- כן" גמגם טאהיונג
ג'ונגקוק הזיז את היד, אבל לא כמו שטאהיונג ציפה.
הוא העלה והוריד אותה במהירות, מאונן לו, ובתוך שניות בודדות טאהיונג גמר בשפריץ גדול על היד של ג'ונגקוק.

אחרי שג'ונגקוק סיים איתו, הוא היה שכוב על המיטה, מותש כולו ומוחו מעורפל.
ג'ונגקוק נשכב לידו, מלטף אותו ונושך אותו נשיכות קטנות.
"לא שוב, אני לא יכול שוב, תן לי לנוח" גנח טאהיונג.

ג'ונגקוק הזיז בעדינות את השיער שנדבק לפניו של טאהיונג, לא עושה דבר נוסף מלבד ללטף אותו.

הוא ידע שלא יעבור הרבה זמן וטאהיונג יחזיר לו. טאהיונג למד מהר.
ג'ונגקוק ציפה לזה.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now