התעלמו משגיאות קטנות בבקשה
"ארטמיס, בוא" הוסוק קרא לארטמיס. הוא לא אהב לראות אותו בחברת סוקג'ין. ארטמיס זז מעט מתחת לסוקג'ין , מסמן לו שיפסיק להמרח עליו כי הוא צריך ללכת, ואם לא הוא יפול על הרצפה.
סוקג'ין התיישב על הרצפה, מאפשר לארטמיס ללכת, לא לפני שארטמיס חיכך את אפו בידו של סוקג'ין
"בוא כבר" קרא הוסוק בחוסר סבלנות.הוא יצא מהחדר עם ארטמיס, וסוקג'ין העלים את אשליית היער, מחזיר את המקום למראה של חדר לבן חסר רהיטים, מלבד כיסא עץ שסוקג'ין היה קשור עליו בעבר.
הוסוק לא נכנס שוב לחדר עם סוקג'ין. הוא בלבל אותו וערער את האמונה שלו, והוסוק העדיף להתחמק ממנו ככל שיכל, משאיר את נאמג'ון להתמודד מולו.נאמג'ון נכנס בשעות הערב, מעביר קערת אורז וירקות לסוקג'ין. ומתיישב מולו בשיכול רגליים על הרצפה לאכול גם.
"זה הכל?" שאל סוקג'ין מאוכזב.
"כן. אנחנו טבעוניים" ענה נאמג'ון. איך לא, ציידים תמיד היו טבעוניים. קשה להתאחד עם הטבע כשאתה רוצח אותו בעצמך.
סוקג'ין העווה את פיו. "אתם הציידים ממש מוזרים. מה יש לכם עם כל האהבה הזו לטבע?"
"ראיתי איך נשכבת על ארטמיס קודם, זה לא רק אנחנו"
"ראיתי ששמת לב" אמר סוקגין, ולחיו של נאמג'ון האדימו. "אין לי בעיה לשכב איתך עכשיו"
נאמג'ון נחנק מכף האורז שבפיו והשתעל ללא הפסקה, חתיכות אורז קטנות עפות מפיו. לקח לו זמן עד שהוא נרגע, ואז סוקג'ין מצא לנכון לשאול, "למה אתה נבוך כל כך כשאני מדבר על סקס?"
נאמג'ון האדים עוד יותר, אבל סוקג'ין לא שם לב לצבעים שהוא גורם לנאמג'ון להחליף.סוקג'ין, כמו ג'ין, היה ישיר. מבחינתו בזמן שאנשים הלכו מסביב בניסיון לא להעליב או להסתיר רגשות, הוא יכול לשאול, לקבל תשובה ולהמשיך הלאה לשאלה הבאה. והוא היה סקרן תמיד.
נאמג'ון באמת לא ידע מה לענות על זה. הוא בילה הרבה מחייו עם הציידים, שחיו בפתיחות מינית, חלק מה'בואו נאהב את עצמינו, את הטבע ואת מי שאנחנו' שהנחה אותם, אבל הוא לא היה בן למשפחת ציידים כמו הוסוק.
"אתה כנראה ביישן" אמר סוקג'ין ונבר בצלחת שלו.
נאמג'ון התכוונן להכניס עוד כף אורז לפיו כאשר סוקג'ין עצר אותו, "רגע, אל תאכל עדיין".
נאמג'ון הרים אליו מבט שואל.
"שלא תחנק", הסביר סוקג'ין, "רציתי לשאול אותך אם אתה בתול?"
נאמגון הסמיק עד שלחיו להטו. הוא לא היה בתול. והוא לא ידע למה הוא נעלב מהשאלה של סוקג'ין. זה לא היה משהו בעייתי.
"זה באמת לא משהו בעייתי", סוקג'ין הגיב למחשבות של נאמג'ון."אכפת לך לא להכנס לי למחשבות?!" חשב נאמג'ון בכעס.
"אבל הן מעניינות. יש לך הרבה דברים בראש". ענה סוקג'ין בתמימות.
נאמג'ון הניח את הצ'ופסטיק בנקישה על הצלחת. ידו רעדה מעצבים ואז סוקג'ין שם לב לשרירים המשורגים של נאמג'ון. אולי... לא כדאי לו לעצבן אותו.
"אם אתה לא רוצה שאקרא לך את המחשבות אז תחסום אותן"
"איך אני חוסם אותן?"
"כמו שחוסמים כל מחשבה", סוקג'ין משך בכתפיו. "פשוט אל תחשוב אותה"
"אני לא יכול לשלוט במחשבות שלי".
סוקג'ין הסתכל על נאמג'ון במבט לא מבין, "ברור שכן, מה אתה מטומטם? מי לא שולט במחשבות שלו?"
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...