התעוררתי ב4 לפנות בוקר עם החלום הזה. הוא כתוב בצורה של וואן שאט, וכמו בחלום עוברים בין סצינות ללא קטעי מעבר.
ואינו קשור לסיפור הנוכחי, למרות שגם פה יונגי וג'ונגקוק ערפדים שווי כוחות.___________________________
ברקע השיר if i could tell u של טאמין
ג'ונגקוק הופיע במפתיע מול טאהיונג. שערו היה אסוף בקוקו מרושל והוא לבש ג'קט עור שחור, חולצה ומכנס שחורים ונעלי טרקטור כהות.
"טאהיונג" ג'ונגקוק לחש באוזנו של הבחור בהיר השיער, "התגעגעתי אליך"
הוא הצמיד את שפתיו לאלו של טאהיונג, מנשק קלות, ידו האחת אוחזת במותן של טאהיונג. מהר מאוד פיו ירד לצווארו של טאהיונג. מנשק, ואז נושך ושותה ממנו.ג'ונגקוק שתה מעט מטאהיונג והפסיק. טאהיונג לא גנח בהנאה כמו בכל פעם אחרת. הוא הביט עמוקות בפניו של טאהיונג שעדיין לא הוציא מילה מפיו.
טאהיונג נראה כמו תמיד, אותו ג'ינס משופשף, קפוצ'ון ענק גם באביב ושיער בלונדי שארך מאז הפעם האחרונה שהם ראו אחד את השני."מה קרה לך, אתה אוהב שאני נושך אותך?" שאל ג'ונגקוק בכיווץ גבות.
לטאהיונג היה מבט של "דברים משתנים".
ג'ונגקוק קלט את המבט והוריד בהיסוס את ידו מגבו של טאהיונג. הוא התרחק מעט בהבעה מבולבלת.טאהיונג רק נעץ בו מבט. מה הוא חשב, שג'ונגקוק יוכל לחזור אחרי תקופה כזו ארוכה ולהמשיך מאיפה שהם הפסיקו? אופייני לג'ונגקוק. להעלם כי הוא משתעמם ולחזור כי חסרה לו השגרה.
זה לא עבד ככה. דברים השתנו. הכל השתנהג'ימין...
~~~~~~~
ג'ימין ויונגי עמדו בפתח הבית החדש שלהם.
הבית העתידי שלהם, אם לדייק.
זה היה בית עץ עתיק שעבר שיפוץ נרחב, הוא שמר על החמימות הכפרית לצד כל השכלולים הטכנולוגיים האפשריים. יונגי לא חסך בכסף להעניק לג'ימין בית מהאגדות. גינה ענקית הקיפה את הבית, מקום לילדים לשחק, חשב יונגי.
"אתה מרוצה בייב?" שאל יונגי את ג'ימין
ג'ימין הנהן בחיוך ענקי ויונגי חייך למראה האושר של בן זוגו.
איך אפשר שלא להיות מרוצה.הם מתחתנים בעוד כמה ימים.
~~~~~~~~~~
ג'ונגקוק ירד מעל טאהיונג אחרי שגמר בתוכו.
למרות שלא היה תקופה, טאהיונג קיבל אותו בחזרה. הוא הסתובב כדי להביט בטאהיונג, מעביר את אצבעו בעדינות על גופו של טאהיונג.
"אתה יפייפה כמו תמיד" אמר ג'ונגקוק בקול צרוד.
"אני יודע" חיוך מרוצה התפשט על פניו של טאהיונג.
הוא שיחק בשערו של ג'ונגקוק מעט ואז שאל אותו
"אתה לא שותה ממני, כל לילה שתית--?"מאז שג'ונגקוק חזר לפני תשעה ימים, כל לילה הם שכבו וג'ונגקוק שתה מטאהיונג.
ג'ונגקוק התיישב במיטה, "לא הלילה. אתה חלש מדי.
אני חושב שאתה צריך לשתות ממני"
בלי לחכות לתשובה מטאהיונג הוא נשך את את הזרוע שלו והצמיד אותה לפיו של טאהיונג.
"תשתה" לחש לו ברוך.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...