טאהיונג הרגיש שהראייה שלו חוזרת. הצבעים היו בוהקים מדי. זוהרים.
הוא שמע קול צעדים. הרעש היה חזק מדי. הוא תפס בראש שלו.
למה כולם כאלו רועשים? הראש שלו פעם בכאב מעומס הצבעים והרעש."זה יעבור עוד מעט" אמר קול
"תשתוק" התחנן טאהיונג. הקול ניסר את הראש שלו. הוא היה חזק מדי."תשתה" אמר הקול והושיט שקית דם לטאהיונג. טאהיונג הידק את הידיים שלו האוזניים והתנדנד "בבקשה תשתקו בבקשה"
הוא הרגיש כאילו הקול התפצל והפך למיליוני אנשים מדברים, כולם צועקים לו באוזן.
"תשתה", כפה הקול.
וטאהיונג הושיט יד לשקית הדם- שקית עירוי מבית חולים- ושתה אותה.כשהתחיל הבין כמה היה צמא.
"עוד" הושיט יד ודרש מהקול המסתורי
הדמות צחקה בקול חד והושיטה לו עוד שקית. ואז עוד שקית.
"עוד!" דרש טאהיונג בפעם הרביעית.
"זה מספיק. אתה תקיא בסוף""איך הראש שלך. עדיין כואב?"
טאהיונג בדק . הקול כבר לא הכאיב לראש שלו. הצבעים הבהירים כן.
הוא חש יד חזקה וחומה מושכת את ידו. "מעניין. טבעת שמש שהתפצלה לשניים. היא עובדת?"
הוא פתח את הווילון בהינף יד. אם הטבעת לא היתה עובדת טאהיונג היה עולה באש, אבל זה לא הטריד את הערפד השחום שעמד מולו.
אבל טאהיונג לא עלה באש.
"טוב ויפה" אמר הערפד השחור. טאהיונג לא הכיר אותו. "רעיון לא פחות מגאוני" אמר.
"תשכח שהייתי כאן" כפה על טאהיונג, ויצא מהחדר.~~~
יונגי התעורר לצד ג'ימין. חש את פעילות ליבו של ג'ימין שפעמו כלפי הלב הדומם שלו. זה הרגיש כאילו ליבו חזר לפעום. הוא נישק קלות את העיניים של ג'ימין , את השפתיים, את הלחיים.
הוא נשך את שפתו והכניס בנשיקה מעט דם לג'ימין, יודע שאם ג'ימין יתעורר ויראה את כל סימני הנשיכות על גופו הוא ייבהל.ג'ימין התעורר מטעם הדם.
"זה בסדר, אני יודע מה עשינו אתמול" הרגיע את יונגי
יונגי עטה ההעה תמימה. "על מה אתה מדבר?"
ג'ימין פרץ בצחוק. "אני לא אכעס עליך, תרגע"
"עדיף שתשתה ממני קצת לפני שתסתכל על עצמך במראה" אמר יונגי, עדיין חושש.
"אתה לא רוצה לשתות ממני?" שאל ג'ימין בקול תמים מדי
"אתה מציע?" האיבר של יונגי הזדקף תוך שניה
ג'ימין הניח את שתי רגליו מסביב לגופו של יונגי. "מה אני מקבל אם אני נותן לך לשתות ממני?"
יונגי ידע מה ג'ימין רוצה. הפנים שלו אמרו הכל. הוא סובב אותו על גבו והתחיל מנשק את גופו הערום, יורד לאט לאט לאיבר שלו, שולף ניבים.אחרי שעה ארוכה ג'ימין קיבל אישור לגמור וגמר פעמיים ויונגי ביחד איתו. הוא הרים את ג'ימין למקלחת אחרי שהזמין שירות חדרים לג'ימין. את כל התפריט. כולל ההצעות לארוחת הצהרים והערב. הוא תכנן יום ארוך עם ג'ימין.
"יונגי" אמר ג'ימין ונשמע רציני גורם ליונגי להביט בו בדאגה.
"לא בכיתי בגלל טאהיונג. בכיתי"-- ג'ימין עצם את העיניים. "אני מצטער שפגעתי בך כך. לא הייתי צריך לעשות עליך כאלו מניפולציות"
יונגי הרים את פניו של ג'ימין אליו,"אתה רציני?"
ג'ימין כיווץ את פיו. הוא לא רצה לבקש שוב סליחה...
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Fiksi Remajaיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...