פרק קצת ארוך😅 פורים שמח אהובות 💖
________
ג'ין משך את סוקג'ין לסוויטה שהזמין בבוקינג, אותו מלון יוקרתי בו שהו. יונגי ממילא משלם, למי אכפת.
הם התיישבו בחדר האורחים המפואר - ג'ין החליט שמגיעה לו הפעם הסוויטה הנשיאותית. היא חלשה על שתי קומות במלון ונועדה להכיל גם את הצוות המלווה.
התשלום ללילה אחד התחיל מ6 ספרות."מה הקטע עם הירוק?" שאל ג'ין
"אני לא מעשן", אמר סוקג'ין, "זה לא הקטע שלי"
"התכוונתי לבגדים" אמר ג'ין בחוסר סבלנות.
"אה זה, טוב זה היה הירוק של הוסוק או הלבן של נאמג'ון. והגוף שלו שרירי מדי. זה היה גדול עלי".סוקג'ין בהה באויר עם מבט חולמני.
"תסגור את הפה, אתה עוד מעט תזיל פה ריר"
ג'ין הביט בכפיל- לא- כפיל שלו בסקרנות. "אתה באמת אוהב אותו?"
"כן.." אמר סוקג'ין. "אני חושב""איך זה?" שאל ג'ין בלהיטות. "איך זה לאהוב?".
הוא מעולם לא אהב מישהו או מישהי. "איך זה מרגיש?"
"כאילו שיש לך דבר שביר ביד ואתה מפחד שכל תנועה תפגע בו. אבל אתה לא יכול לעזוב, כי זה הדבר החשוב לך בכל העולם"."איך גרמת לעצמך ל.. להתאהב בו?"
סוקגין רק חייך. אילולא היה מכיר את עצמו, כלומר את ג'ין, היה צוחק. אבל הוא ידע שג'ין שואל מתוך סקרנות אמיתית הפעם ולא ציניות. סקרנות שיש בה למדנות, אבל עדיין, סקרנות."הוא חשב שהוא לוקח אותי בשבי". גם סוקג'ין וגם ג'ין צחקו למחשבה התמימה של נאמג'ון.
"והוא קשר אותי לכיסא. הוא דאג לבקר אותי ולהביא לי אוכל"
"תסמונת שטוקהולם" הפטיר ג'ין
"ממש לא" אמר סוקג'ין. "הוא נמשך אלי אבל הוא לא עושה סקס מתוך תאווה. הוא שולט בעצמו גם כשהוא מאוד רוצה. יש לו לב ענקי , והוא רוצה לנקום אבל זה לא מעוור אותו מלראות את מי שמולו ואם מי שמולו צריך אוזן קשבת".סוקג'ין לא רצה לומר בגלל מה הוא היה צריך את אותה האוזן הקשבת, הוא ידע שג'יןממילא ידע וגם אם לא- זה לא יעניין אותו .
הרי הם אותו אדם. ג'ין לעג לסוקג'ין והעליב אותו בכל הזדמנות. ונאמג'ון היה שם לנחם.
ואז ג'ין התכחש אליו וניתק איתו את הקשר, ושוב, נאמג'ון היה שם כדי לנחם."והקול שלו" אמר סוקג'ין, נסחף שוב לחולמניות.
"מה הקול שלו?"
"יש לו קול רך ומלטף...כאילו אתה יכול לשקוע לשינה נעימה והוא יסחף אותך אל החלומות הכי טובים כאילו--"רעד עבר בג'ין. הסקרנות הלמדנית נעלמה ובמקומה הופיעה הבעת גועל. הוא נעמד והסתכל מלמעלה על סוקג'ין.
"אני לא יכול להסתכל עליך עם כל הדיבורי אהבה האלו.
אני יודע שיונגי אמר שעדיף שיהיו שניים מאיתנו אבל אתה מגעיל אותי, אני אבטל אותך".סוקג'ין לא נעמד, הוא רק הביט בחדות בג'ין.
"אני לא חושב שזו החלטה שלך'
"סליחה?!" אמר ג'ין ורוק עף מפיו מרוב שכעס. " אני זה שיצר אותך. אתה חלק ממני"
"מה ששמעת. יש לי את אותם הכוחות שלך יש, אתה באמת רוצה להלחם נגד עצמך?
אתה יודע שאנחנו חזקים."
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...