פרק 50 🔞

339 34 7
                                    


מזכירה שכל הסיפורים שלי מיועדים ל+18. פרקי שמכילים סמאט מסומנים עבור בוגרים שלא מעוניינים בסמאט.

__________________

הרמז הראשון למה שעומד לקרות היה גלוי.
ג'ימין התפשט ואז הוריד את המכנס של יונגי.
אבל אז ג'ימין אחז באיבר של יונגי ויונגי שכח לאסוף רמזים.
ג'ימין נישק את האיבר של יונגי, מרטיב אותו ברוק שלו ודוחף אותו עמוק לגרון שלו. הוא לא הצליח להכניס את כל האורך והוא חיפה על כך בעבודת ידיים, מלטף את החלק שנשאר בחוץ ומעסה אותו.

יונגח אחז בראש של ג'ימין, מקבע אותו ודוחף עמוק את כל האורך שלו לפה של ג'ימין. ג'ימין נחנק ויונגי שחרר אותו להשתעל.
"שוב" אמר ג'ימין.
בסוף התרגול שלהם ג'ימין הצליח להכניס חלק גדול יותר מהאיבר של יונגי, אבל עדיין לא את כולו.
הוא נזל רוק ודמעות אבל האיבר של יונגי עמד זקוף, וזה מה שחשוב.

ג'ימין נשכב על המיטה והרים את הרגליים שלו, פותח אותן לפני יונגי.
"קדימה" אמר
יונגי הביט בו בהפתעה.
לא יתכן שהוא מתכוון לזה.
"קדימה, תזיין אותי" אמר ג'ימין בקול בטוח.
יונגי רצה לצרוח כמו ילד שקיבל עוגת יומולדת ענקית. ג'ימין מרשה לו?
"אתה בטוח?" שאל יונגי

בתגובה ג'ימין פיסק את רגליו עוד יותר. תשובה כזו כל אחד היה מפרש ככן.
יונגי טיפס על המיטה,  מכוון את האיבר שלו לחור הקטן של ג'ימין הוא הניח אותו בקצה החור הזה, משחק בפתח של ג'ימין.
"אתה לא שם קונדום?" שאל ג'ימין
יונגי הרים אליו מבט משועשע. הוא הרים גבה לעבר ג'ימין
"אה נכון, אתה ערפד" אמר ג'ימין, בעיקר לעצמו כי יונגי חזר להתעסק בחור שלו.

יונגי לא ידע כמה ג'ימין עדין ופחד להכאיב לו, וזה לא עזר שג'ימין אמר לו
"נו כבר, אתה יודע שאני לא בתול".
אבל יונגי עדיין היסס.
ג'ימין ראה בעיניים של יונגי שהוא עוצר את עצמו.
יונגי רצה להכנס לתוך ג'ימין מהיום הראשון שהוא ראה אותו בבר עם החבר הקולני שלו והוא פחד שהוא עלול להרוס את ג'ימין אם יתן לתשוקה שלו לצאת החוצה.
ג'ימין החליט לעזור לו להשתחרר.

הוא הרטיב האצבע שלו, מכניס ומוציא אותה משפתיו המושלמות. כשראה שיש לו את תשומת הלב המלאה של יונגי, הוא הסתובב על ארבע ודחף את האצבע לחור שלו, מזיין את עצמו.
הוא נע קדימה ואחורה בתנועת סקס, נותן לאיבר שלו להטלטל.

יונגי הרגיש את החומה שבנה מתנפצת בקלות.
הוא אחז באיבר של ג'ימין ומחץ, שולף מג'ימין צעקת כאב קטנה.
יונגי סילק את היד של ג'ימין והחליף אותה באצבע שלו, מוסיף אצבע נוספת ומרחיב את החור של ג'ימין, אבל לא יותר מדי, שגם הוא יוכל להינות.

הוא חדר לג'ימין בבת אחת, נהנה לשמוע את ג'ימין צועק. יונגי נשך אותו בכתף, משחרר מהארס שלו, ומהר מאוד תחושת הכאב התחלפה באופוריה.
ג'ימין היה עכשיו בעולם אחר, יונגי מזיין אותו חזק בתחת ומשחק באיבר שלו,והארס של יונגי בתוכו משחרר בו תחושות נעימות.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now