פרק 65

201 33 32
                                    


בבקשה התעלמו משגיאות קטנות

היה קשה לזהות שפעם היתה שם סוויטה מפוארת. הקירות היו חרוכים וחלקים שלמים מהתקרה הוטחו אל הרצפה, יוצרים ענני אבק ובטון אמתניים. הנברשות המפוארות התנפצו על הרצפה לאלפי רסיסים והרהיטים היו שבורים, חלקם עולים באש.
מוזר היה לחשוב את כל החורבן הזה יצרו סך הכל שני אנשים.

"אני אנקום בך" נאמג'ון היה שקט, חדור כעס שלחש על פני אבנים לוהטות. מתחת לפני השטח, האש בערה. ווריד בלט בצווארו כשעצר את עצמו מלצרוח.
טאייאנג רק גיחך. "אתה? מי אתה חושב שאתה?" ענה בנימה מזלזלת.
"אתה הרגת את המשפחה שלי! את אשתי ואת הילדים שלי!" קרא נאמג'ון בקול חנוק.
טאייאנג רק צחק, "זה היה מזמן נאמג'ון, מה אתה נתפס לזכרונות"

"הם המשפחה שלי " שאג נאמג'ון, לא מצליח לעצור את עצמו מול האדישות שהפגין טאייאנג.
"הם היו כל החיים שלי" צרח, דמעות זולגות מעיניו, דמעות של כעס וכאב.
נאמג'ון צרח שוב, כל צרחה מכילה את כל החורבן האישי שחש. הוא תקף את טאייאנג שוב ושוב, אבל טאייאנג התחמק בקלות ורק צחק למאמצים חסרי ההצלחה של נאמג'ון.

סוקג'ין נזכר בחזיון שיצר למען נאמג'ון. לא חיזיון, זיכרון. ילדה קטנה שרצה לעבר אבא שלה.

"בת כמה הבת שלך היתה אמורה להיות עכשיו?" שאל  טאייאנג ברשעות, "בערך בת 24 , לא? אם היא היתה חיה כמובן..." צחק, גורם לנאמג'ון לצעוק בכאב.
טאייאנג נהנה להלחם בנאמג'ון. ערפד עוצמתי כמוהו בכלל לא הושפע מהלחשים או הפגיעות של נאמג'ון. זה הרגיש כמו משחק כיפי עבורו, עד שימאס לו והוא ימחק את היתוש המעצבן הזה שהיה נאמג'ון.

אבל אז טאייאנג חש חזיז רעם בגבו, וזה בהחלט כאב.
סוקג'ין- או ג'ין- טאייאנג לא ידע מי זה מי -  הצטרפו לקרב.
היה קשה להבדיל מי זה מי, כי עם המבט הנחוש והלא מתפשר, סוקג'ין נראה בדיוק כמו ג'ין.
ועם להט הקרב והלחימה, ג'ין בכלל לא נראה עייף.
טאייאנג אולי יכל על נאמג'ון, אבל ג'ין -  או סוקג'ין היו איום ממשי עבורו.

  ~~~


"אני אספר לך" אמר הוסוק ודיבר רק אל ג'ימין. "כדי שתדע מי הערפדים האלו שאתה מסתובב איתם. תדע את האמת עליהם שמסתתרת מאחורי הפנים היפים"

"טאייאנג היה הערפד הכי חזק. כבר שנים שזה ככה. אני לא יודע אם בגלל שהוא היה הראשון או בגלל שהרג את מי שהיו לפניו. האפשרות השניה, אני מניח. אבל זה לא סותר את העובדה שהוא עתיק מאוד.
טאייאנג שאף לשנות את חוקי היקום ושכל הערפדים יוכלו ללכת בשמש ולהיות כמו בני אדם, בלי שיצטרכו לשתות דם של בני אדם.
הוא רצה להפוך את הערפד לייצור החזק ביותר, כזה שלא תלוי באחרים,
זה מה שטאייאנג רצה להשיג."

"טאייאנג עשה המון עסקאות עם שדים שונים ומכשפים אפלים לאורך השנים, אבל כולם העלו חרס. הערפדים נאלצו להתחבא ביום מאור השמש.
ואז טאייאנג הבין.
כדי שבני האנוש יוכלו להמשיך להתקיים, הערפדים לא יכלו לעמוד מול השמש. זו היתה מגבלה שהגיעה מהכוחות הטובים של היקום, להגן על בני האדם.
לכן, אם הוא רוצה להסיר אותה, עליו לפנות למשרתים הטובים של הטבע, למכשפים הלבנים.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now