פרק 73: מחנה האימונים

172 33 0
                                    


הוסוק היה קרוע בתוך עצמו. הוא פעל כפי שפעל כל השנים. כפי שחינכו אותו.
הוא ראה הזדמנות וניצל אותה. הוא אמור לקבל על זה צל"ש, לא?
הוא ראה שג'ימין ויונגי רבו, שיער שהם יתפצלו כדי להרגע, ובגלל שלא היה אפשר לתפוס את יונגי ללא האקדח או ללא שמירה, היה קל יותר להגיע אל ג'ימין.
החדר אמנם היה מוגן, אבל ג'ימין לא ראה בהוסוק אויב, וחוץ מזה שהוסוק היה בעבר בחדר.
אם כבר, כשפי ההגנה של ג'ין יגנו על הוסוק מתקיפה מבחוץ, אבל לא על ג'ימין מפני הוסוק. אירוני.
משם - להיכנס לחדר, להמם את ג'ימין באגרוף ואז להעמיס אותו על המכונית- היה קלי קלות. לג'ימין בכלל לא היה משקל.

אבל למרות שידע שזה המעשה הנכון. הוסוק לא הרגיש ככה.
הוא ראה את הכאב בעיניים של יונגי כשזה חיפש את ג'ימין בחדר וקרא לו. הוא ראה את יונגי מחזיק את הכרית של ג'ימין, לכאורה מריח למצוא עקבות, אבל בעצם מחבק אותה.
היה ברור שהוא סובל.
ויונגי לא עשה משהו שפגע בו עצמו, להיפך, הוא עזר לנאמג'ון שהיה חבר שלו.
וג'ימין? ג'ימין היה נער תמים ומעט חסר ביטחון, לא מישהו שמגיע לו להיחטף על ידי מי שהחשיב לחבר.







~~~



"היי אסהול" ג'ימין בירך את אסאלה אחותו.
"אסהול אתה בעצמך" ענתה לו אסאלה והוציאה לו לשון.
"זה השם שלך, לא?" הקניט ג'ימין בחזרה.
מבין כל האחיות שלו אסאלה היתה הכי נורמלית. אנושית, אפשר לומר. היא טעתה, כמו בן אנוש רגיל וטיפש, ושילמה על הטעות שלה בכך שנשלחה לגלות.
אסאלה הרגה בטעות בן אדם כשרדפה אחרי ערפד, וסבתא שלה בתור המנהיגה, דנה אותה לגלות.
רק בקרב האחרון, שכל כח חשוב, אסאלה הצליחה לחזור חזרה הביתה.
אם אפשר לקרוא למחנה האימונים הזה בית.

הוסוק מסר את ג'ימין לידי הקוטלות. ג'ימין היה עדיין מחוסר הכרה והתעורר לפני כשעה, מגלה שהוא בחדר עשוי עץ שרק שלשלאות שונות מחוברות לאורך הקיר.
לרוע מזלו, הוא היה מחובר לאחת מהן.

הוא שמע קולות של אנשים אבל לא הצליח להבין את הנאמר. בבניין בו שהה היתה המולה רבה, אבל דלת החדר שהיה בה היתה סגורה והסתירה את המתרחש.
כמעט מיד אחרי שהתעורר קוטלת נכנסה לחדר- היה קל לזהות אותה משום שהיתה יפה מאוד, ונשאה רובה חיצים על גבה, הנשק המועדף על הקוטלות. מי כבר מסתובב עם יתד בימינו.
היא לא בדרגה גבוהה, הבין ג'ימין, כי היא לא קיבלה רובה עם כדורי כסף.
מדהים איך הידע נשפך ממני, חשב לעצמו במרמור. ידע שהיה מוותר עליו בלי להניד עפעף.

"האסיר התעורר" אמרה הקוטלת לשעון היד שלה, כנראה מדווחת למי שמעליה.
"תשאירי אותו שם. עוד מעט אתפנה אליו" ענה קול מוכר.
"סבתא!" קרא ג'ימין בלעג "התגעגעת אלי אז קראת לי?"

הדלת נטרקה וננעלה כשהקוטלת יצאה ללא תגובה, משאירה את ג'ימין לחבר אחד ועוד אחד. הוא נחטף, על ידי הוסוק- הוא זכר שהוסוק שבר את הדלת כדי להכנס לחדר במלון- והובל לבניין עץ הזה שהיה כנראה המחנה הנוכחי של הקוטלות. לא היה לו מושג איפה הבניין ממוקם, באיזו מדינה או עיר, וכמה זמן הוא היה מחוסר הכרה.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now