פרק 15

509 50 3
                                    

ג'ימין לא התלונן שהוא רעב או ביקש מיונגי לעצור באיזו מסעדה. למרות זאת, יונגי שיער שכדאי שג'ימין יאכל משהו והם עצרו במסעדה בצד הדרך.
יונגי בהה משועמם בג'ימין שאכל.

ג'ימין שתה משקה אנרגיה אחרי משקה אנרגיה וזה הזכיר ליונגי את היום הראשון שג'ימין הגיע אליהם אחרי הבר. גם אז הוא דיבר במהירות ללא הפסקה  ועשה ליונגי כאב ראש.
'איך טאהיונג מסתדר איתו? הוא לא קודח לו בשכל?' הוא מצא את עצמו חושב, ראשו בין ידיו. לבסוף הוא הרים מבט עייף לעבר ג'ימין "אולי תשתוק?"
הוא אמר זאת בקול גבוה ממה שתכנן ואנשים הסתובבו לעברו במסעדה החצי ריקה, מלמלים כמה חצוף שהוא.
ליונגי כאב הראש מכדי להעניש את האנשים שהעירו לו. הוא גם לא חש טוב. כאילו הוא חלש... אבל זה לא יכול להיות, נכון? חשב לעצמו. הוא ערפד. ערפדים לא חולים ולא מרגישים חולשה.

עיניו נעצרו על הבקבוק משקה שג'ימין שתה כשהמתינו לאוכל. תה צמחים קר. הוא הסתכל על הרכיבים משועמם. עיניו צדו מילה אחת.
ורבנה .
ורבנה היתה רעל לערפדים, מחלישה אותם ובמינון גבוה - הם אפילו לא יוכלו לשתות דם ולמות מהתייבשות.
"שתית את זה בעבר?" שאל את ג'ימין בקול חד
ג'ימין הסתכל על היד של יונגי, "אה, זה, כן. שתיתי את זה בנסיעה"
יונגי כיווץ את הבקבוק בעצבים הופך אותו לכדור פלסטיק קטן. לא היה אכפת לו כמה אנשים יראו את הכוח שלו.

ג'ימין רימה אותו. הוא פיתה אותו לשתות מהדם שלו, יודע שזה יחליש את יונגי. הוא בער בתוכו, ולא רק מתחושת הבגידה. הוא הרגיש איך הורבנה מאכלת את גופו ושורפת אותו בפנים.
'הייתי מציע לך לשתות כי זה טעים מאוד אבל הרגת את הבקבוק" אמר ג'ימין.
רגע, מה? ג'ימין נשמע כנה. יכול להיות שהוא לא ידע  וזו היתה טעות?
מצד שני ג'ימין ידע על הטבעת ועל אור היום.. יונגי עצר את האובר טינקינג ושאל, "אני מרגיש לא טוב, אתה יודע למה?"
ג'ימין הביט בו מופתע. "ערפדים יכולים להרגיש לא טוב? אולי הדם ששתית היה מקולקל?" המחשבה מאוד הצחיקה אותו, "טוב עוד כמה דקות הגוף שלך ירפא את עצמו" .
יונגי חש איך הגוף שלו מתפרק מפנים, לא מרפא את עצמו.

"אני חייב לדעת" הוא מלמל, הוא הרים את ראשו של ג'ימין אליו, מביט בעיניו. "אתה יודע מה זו ורבנה?"
"לאאאא. אני לא יודעעעע" ג'ימין ענה בדרמטיות באותה צורה דרמטית שיונגי שאל את השאלה. ואז יונגי נזכר שהוא אפילו לא יכול לכפות על ג'ימין. אי אפשר לכפות על אדם ששתה ורבנה.
"אני כבר חוזר" הפטיר לעבר ג'ימין.

יונגי יצא לאחורי המסעדה, לאיזור של הפחים.
אילו היה בן אנוש, היה מתאים לומר שהוא צריך אוויר.
יונגי התכופף מאחורי אחד הפחים והקיא דם. הגוף שלו בער בכאב. הוא הרגיש את הורבנה שורפת אותו מפנים ולאורך כל הגוף. הוא נאחז בפח כדי לא לפול מרוב חולשה, והתכופף להקיא שנית.

כל אותו הזמן ג'ימין חשב על יונגי וההתנהגות המוזרה שלו, אפילו ביחס לסטייל הערפד המיסתורי שאימץ לעצמו. אחרי חצי שעה הוא יצא לבדוק מה עם יונגי. הוא חשש שיונגי כועס עליו וישאיר אותו במסעדה הלא מוכרת הזו לחפש לעצמו דרך לחזור לבד.
אחרי הכל, זה יונגי.

 Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמוWhere stories live. Discover now