בבקשה התעלמו משגיאות קטנות 💖
מוקדש ל@mampazi ולתום( טום?) מהאינסטגרם
______________טאהיונג התיישב ליד השולחן צד ונעץ מבטים מפשיטים בערימת הפנקייקים. אחרי כמה רגעים שנראו לו כמו נצח, ג'ימין הואיל לשאול אותו "רוצה אחד?"
טאהיונג משך את הצלחת אליו, שפך מייפל ושוקולד - מתעלם מקולות ה "זה לא מתוק מדי?" של ג'ין והוסיף למעלה קצפת.טאהיונג נעץ ביס ענקי בפאנקייק- רק כדי לירוק אותו חזרה לצלחת. הטעם היה...כמו קלקר, עם אותו מרקם חורק מגעיל שמעביר בך צמרמורת.
"יכלת להגיד לי!!!" קרא לעבר ג'ונגקוק שצחק חזק מדי.
"ולפספס את ההבעה על הפנים שלך?" ג'ונגקוק אחז בבטנו.
הציפיה של טאהיונג היתה כזו גדולה..והאכזבה..הוא פשוט היה קומדיה.
"יכלת להגיד לי שלערפדים אין חוש טעם!" התלונן טאהיונג.
"אתה זה שרצת והפכת את עצמך לערפד, אף אחד לא אמר לך לעשות את זה" הזכיר לו יונגי.טאהיונג המאוכזב הסתכל על ג'ימין אוכל בהנאה. הסתכל זו מילה עדינה. הוא נעץ בו מבט והוסיף לו מלא קצפת לפנייקייק, כמו שהוא אוהב, או אהב. היה לו קשה לחשוב על פאנקייק בלשון עבר.
המבט שלו השתהה ארוכות על ג'ימין האוכל תוך כדי התעלמות גמורה מהאובדן של טאהיונג, ולפתע טאהיונג חש תחושת רעב חזקה.
הריח של ג'ימין היה מתוק ומפתה... המבט של טאהיונג ירד לצוואר של ג'ימין..."שלא תחשוב בכיוון אפילו" נהם יונגי. הוא החזיק את טאהיונג מצוואר החולצה, רוצה להעיף אותו החוצה כמו מיליון פעמים קודמות.
רק שהפעם טאהיונג היה ערפד. הוא שחרר את עצמו מהאחיזה של יונגי.
"תרגע. הוא חבר שלי. אני לא אשתה ממנו.. " הוא סיים את המשפט בנימה לא אמינה בעליל.
"שתיתי ורבנה" קטע אותו ג'ימין, מעמיס קטשופ על הטוסט. "אם תשתה ממני תסבול כמו פעם קודמת" אמר ונעץ ביס ענקי, מושך את הגבינה החוצה מהטוסט.
יונגי גיחך. "That's my boy "
"הוא עושה את זה בכוונה" התלונן טאהיונג לג'ונגקוק, והצביע על ג'ימין שמשך את הגבינה והשמיע יותר מדי קולות הנאה.כל אותה העת ג'ין הביט בהם במחשבה מחודשת. מנסה לחבר את מה שסוקג'ין אמר לו על אהבה אתמול. לחשוב שיונגי מפחד על ג'ימין וג'ימין מפחד על יונגי..נראה לו לא תקין. הם היו תלוים אחד בשני. פגיעים יותר. במקום להגן על אחד, הם צריכים להגן על שניים. איפה החוזק כאן?
~~~
"מה החדשות הרעות?" שאל יונגי את ג'ין כשראה שג'ימין סיים לאכול. עדיף לא לשמוע חדשות רעות על בטן ריקה, ככה סבתא שלו תמיד אמרה. נראה לו לפחות, הוא לא זכר אותה בכלל.
"סוקג'ין ... סוקג'ין לא בצד שלי" הודיע להם ג'ין.
כולם הביטו בו, אפילו ג'ימין.
"סוקי לא בצד שלנו? אוי ואבוי, מה נעשה" טאהיונג קרא בהגזמה. "הלב שלי שבור"
ג'ין קלט באיחור את מה שכולם קלטו הרבה לפניו. שסוקג'ין כבר ממש לא קשור אליו ואין לו שליטה עליו, ושהוא בחר לו צד- את הצד של נאמג'ון.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...