נאמג'ון וטאייאנג היו בעולם משל עצמם, לכודים בקרב של הרס ונקמה.
"אתה קולט שאנחנו עדים עכשיו לקרב בין המכשף הכי חזק והערפד הכי חזק בעולם? זה כמו לראות הנוקמים בלייב" לחש טאהיונג לג'ונגקוק, כרגיל ממוקד בדברים הלא חשובים ולא בדברים החשובים.
ג'ונגקוק עדיין חצי שכב מתחת לטאהיונג, לא יכול להפסיק לחשוב על ההקרבה של טאהיונג עבורו.ההערה של טאהיונג תפסה אותו לא מוכן. זה היה משהו אידיוטי להפליא שרק טאהיונג שלו- טאהיונג האמיתי היה אומר.
ג'ונגקוק הביט בעיניו של טאהיונג, "חזרת?" שאל, מעט חושש לשמוע את התשובה.
טאהיונג חייך וגנב נשיקה מג'ונגקוק. זה ענה לג'ונגקוק על השאלה, זה והמשפט הבא שטאהיונג הוסיף "אבל אני בהחלט הולך להשתמש בכח שלי לכפות עליך דברים" אמר וחייך חיוך מתגרה, רק מכין את ג'ונגקוק לבאות. הוא בהחלט הולך לנצל את העובדה שהוא יותר חזק מג'ונגקוק.יונגי חשב על מה ששמע. אם זו קריאה של הטבע זה מסביר למה כל כוחות הטוב- הקוטלות, המכשפים והציידים עבדו ביחד.
ואם הם עבדו ביחד זה אומר שהם יכולים כל רגע להכנס לתוך הסוויטה הזו.
הוא הסתכל סביבו. הסוויטה נראתה כמו חורבה. בית המלון בטוח יגבה על זה אקסטרא, חשב פתאום."קומו שניכם, זוג יונים" דחק בהם יונגי, רוצה כמה שיותר מהר לברוח, משאיר בלי נקיפות מצפון את הערפד והמכשף להלחם. "ג'ין מרוויח לנו זמן, בוא ננצל את זה"
"אני לא מרוויח לכם שום זמן" אמר ג'ין שצץ לידם, "זה האידיוט השני" אמר והתכוון לסוקג'ין.
"מה שתגיד" הפטיר יונגי.
שניהם נראו לו אותו דבר ולמען האמת הראש התחיל לכאוב לו.
"זה כי לי כואב הראש, סליחה" מלמל ג'ימין. מסתבר שהוא השפיע על יונגי בעוד דרכים.
"למה כואב לך הראש?" שאל יונגי בדאגה. ג'ימין רק הביט עליו והרים גבה. מעניין באמת למה.הם מיהרו לצאת מהסוויטה, חומרים מנברשת ענקית שצנחה על הרצפה.
הם נכנסו לחדר של ג'ימין ויונגי שהיו בו הגנות ישנות שג'ין הטיל בעבר ועכשיו חיזק.
"באמת אני לא מבין איך נכנסתם ככה" אמר ג'ונגקוק להוסוק, מביט בהשתאות בנמר המרשים. "ואיך אף אחד מצוות המלון לא מגיע בעקבות הרעש"
"אמרנו להם שאנחנו מצלמים סרט" ענה הוסוק, "אני חושב שנאמג'ון כישף שם משהו" אמר בחוסר עניין בולט בכשפים.הוא ישב בחדר אחד עם ערפדים ומכשף שחור ודיבר איתם.
הוא לא האמין על עצמו.
והכי נורא, הם היו נחמדים ואדיבים ואפילו הביא לו תה.
"יש רק ורבנה" התנצל ג'ונגקוק (ורבנה =לואיזה) וארטמיס, שהיה שופט אופי טוב יותר ממנו, הלך להתיישב ליד ג'ימין.~~~
"יש לי כל כך הרבה שאלות" אמרו כולם ביחד.
"ג'ימין, אתה מדבר עם כל החיות?" שאל ג'ונגקוק
"איך זה בריחה אם רק עברנו חדר?" שאל ג'ין
"למה לי לא מציעים תה?" מי אם לא טאהיונג, כמובן.
"יש למישהו אקמול?" ג'ימין שם יד על הראש שלו מרוב כאב ראש.
"שקט" צעק יונגי. הוא נשך את ידו והביא לג'ימין לשתות, "תשתה, זה ירפא אותך"
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teenfikceיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...