בעולם כמו העולם של ימינו, כל אחד צריך לחבור למכשף או מכשפה בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו. אולם, יש סוגים רבים של מכשפים, איך תדעו למי לחבור, ושלא התיידדתם עם המכשף שרוצה לעלות אתכם לקורבן בפולחן הבא שלו?
תמיד אומרים לכו עם הלב. גם כאן הדבר נכון. האם למכשף מולכם יש לב? אם כן זו כבר נקודה לזכותו. כעת בדקו אם הוא פועם. אל תחבקו את המכשף בפתאומיות! תנועות פתאומיות עלולת להפחיד את המכשף הביישן. שחקו בשרשרת שעל צווארו ונסו לחוש פעימות לב או אחזו בפרק ידו.
אם הלב פועם, זו אכן נקודת זכות. אם אין לו לב או שאינו פועם ברחו מהר ככל שתוכלו, שכן הוא נשלט על ידי רגינה או מר גולד, או מחפש את הלב שלו.. ומה שפועם לו בפחד בחזה שלכם בהחלט אופציה מתאימה עבורו.דרך נוספת היא להציג לפניו פלפל שחור ולראות אם הוא מתעטש, ידוע ומקובל בספרים שמכשפים רשעים הם חסרי אף. דרך נוספת היא להציג בפניו נחש מחמד ולראות את התגובה שלו. אם אתם צופים בפרצי אהבה, מדובר במכשף שאליו אינכם רוצים להתקרב. לשם כך עליכם להחזיק נחש עליכם בכל עת, כי אין לדעת מתי תצטרכו אחד.
צבע הבגדים וסוג הבד גם הם מדדים מתאים. שחור כמובן מגלם את האופל בליבו של המכשף. מכשף הלבוש מלמלות כנראה נזרק לכאן מעידן אחר ולא בטוח שתרצו מכשף פג תוקף. מכשפים הלבושים תחרה עלולים להתגלות כפיקציה תרבותית או כחברים בקהילה אחרת, אל תבלבלו בין השניים.
כעת, מה ניתן לעשות עם המכשף שהתיידדתם איתו?
תוכלו לצאת איתו בדילוגים בשדה הפורח יד ביד, לרכון ביחד מול קדירות מעבעבות ולהסתתר מאחורי חומות המגן שלו בעת מלחמה. אך זכרו, שהמכשפ.ת שלכם צריך אהבה כל הזמן. הוא אמנם נראה קשוח מאוד מבחוץ אך ליבו לב זהב, אבן. השקו אותו בשוקו חם עם המרשמלואים הקטנים האלו שצפים למעלה וטפחו בחיבה על כתפו "הידד, הידד" ( פעמיים בלבד, בקצב מתון, ביד ימין )אם קראתם את המדריך בעודכם קשורים לקרנות מזבח או תלויים על עמוד באמצע מעגל, אנו מודים למכשפים שעשו מנוי למדריכים היעילים שלנו ובחרו להנעים לכם את הזמן בעודכם ממתינים לעלות כקורבן. להבא נמליץ לכם לקרוא את המדריך מעט לפני, כדי להמנע בדיוק מסיטואציות כמו אלו.
המערכת איננה מעודדת הקרבת קורבנות ו/או ניצול מכשפים ונחשים. אנא התייחסו בכבוד לכל היצורים החיים והמתים, שכן לכולם יש רגשות, כולל רגשות שלאחר המוות.
YOU ARE READING
Euphoria ( Yoonmin , Vkook , Vampire) גרסת הדמו
Teen Fictionיונגי וג'ונגקוק הם ערפדים שחיים לצד בני אדם, כדי שהאוכל יהיה זמין תמיד, כמובן. ג'ונגקוק לא נראה כמו ערפד, הוא חברותי ופופולרי בתיכון שנרשם אליו ולוקח את החיים מאוד בקלות. לעומת יונגי, שיכול לשבת ולהרהר שעות בפרצוף קודר, כאילו שזה חלק מספר הדרכות לער...